Skip to main content

Elisa Viihde premium boksi lopetti yht'äkkiä näyttämästä antenniverkon kautta tulevat kanavat. Telkkariin kun laittaa antennijohdon niin toimii, eli boksissa lienee vikaa? 

Kotkassa asustelen.

Elisa Viihde premium boksi lopetti yht'äkkiä näyttämästä antenniverkon kautta tulevat kanavat. Telkkariin kun laittaa antennijohdon niin toimii, eli boksissa lienee vikaa? 

Kotkassa asustelen.

Kokeile tuolta kommervenkit:

Jumittaako digiboksi

Esim:

  • Digiboksin sisäisen muistin alustus:
  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
  • Digiboksin tehdasasetusten palautus:

Palauta digiboksin tehdasasetukset digiboksillesi. Se onnistuu painamalla digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin. Mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa.

  • Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen. (Ns. Virtabuutti.)

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Tee vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa › /Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset

 

 

 

 


Elisa Viihde premium boksi lopetti yht'äkkiä näyttämästä antenniverkon kautta tulevat kanavat. Telkkariin kun laittaa antennijohdon niin toimii, eli boksissa lienee vikaa? 

Kotkassa asustelen.

Kokeile tuolta kommervenkit:

Jumittaako digiboksi

Esim:

  • Digiboksin sisäisen muistin alustus:
  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
  • Digiboksin tehdasasetusten palautus:

Palauta digiboksin tehdasasetukset digiboksillesi. Se onnistuu painamalla digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin. Mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa.

  • Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen. (Ns. Virtabuutti.)

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Tee vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa › /Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset

Poistaako toimenpiteet olemassaolevat tallenteet?

 

 

 


Elisa Viihde premium boksi lopetti yht'äkkiä näyttämästä antenniverkon kautta tulevat kanavat. Telkkariin kun laittaa antennijohdon niin toimii, eli boksissa lienee vikaa? 

Kotkassa asustelen.

Kokeile tuolta kommervenkit:

Jumittaako digiboksi

Esim:

  • Digiboksin sisäisen muistin alustus:
  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
  • Digiboksin tehdasasetusten palautus:

Palauta digiboksin tehdasasetukset digiboksillesi. Se onnistuu painamalla digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin. Mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa.

  • Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen. (Ns. Virtabuutti.)

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Tee vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa › /Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset

Poistaako toimenpiteet olemassaolevat tallenteet?

 

 

 

Ei poista, tallenteet on Elisan palvelimella eikä itse boksissa.


Elisa Viihde premium boksi lopetti yht'äkkiä näyttämästä antenniverkon kautta tulevat kanavat. Telkkariin kun laittaa antennijohdon niin toimii, eli boksissa lienee vikaa? 

Kotkassa asustelen.

Kokeile tuolta kommervenkit:

Jumittaako digiboksi

Esim:

  • Digiboksin sisäisen muistin alustus:
  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
  • Digiboksin tehdasasetusten palautus:

Palauta digiboksin tehdasasetukset digiboksillesi. Se onnistuu painamalla digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin. Mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa.

  • Manuaalinen digiboksin ohjelmistopäivityksen tarkistaminen. (Ns. Virtabuutti.)

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Tee vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa › /Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset

Poistaako toimenpiteet olemassaolevat tallenteet?

 

 

 

Eivät poista.

Tuolla siitäkin:

Jumittaako digiboksi

Digiboksin tehdasasetusten palautus.

Voit palauttaa digiboksin tehdasasetuksille aina huoletta! Tehdasasetusten palautus ei vaikuta tallenteisiin.

 


Elisa Viihde premium boksi lopetti yht'äkkiä näyttämästä antenniverkon kautta tulevat kanavat. Telkkariin kun laittaa antennijohdon niin toimii, eli boksissa lienee vikaa? 

Kotkassa asustelen.

Alkoi toimimaan taas näiden jälkeen, eli kiitos jeesistä!


Elisa Viihde premium boksi lopetti yht'äkkiä näyttämästä antenniverkon kautta tulevat kanavat. Telkkariin kun laittaa antennijohdon niin toimii, eli boksissa lienee vikaa? 

Kotkassa asustelen.

Alkoi toimimaan taas näiden jälkeen, eli kiitos jeesistä!

Ole hyvä.

Erinomaisen hyvä, kun toimii taas.


Osallistu keskusteluun