Skip to main content
Vastattu

Elisa Viihde digiboksi laite meni rikki

  • 8. helmikuuta 2025
  • 3 kommenttia
  • 194 katselukerrat

Nykyinen digiboksi sanoi työsopimuksen irti. Miten voi olla mahdollista, että en voi hakea uutta digibiksia suoraan myymälästä ja palauttaa samalla vanhaa? Meno on kun kekkosslovakiassa. Itse voitaisiin omalla vaivalla ja bensoilla hakea. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anspandeemus

Pääsääntöisesti tuossa on kyse, ettei tuo olemassa olevien tunnusten siirto ole aivan niin yksinkertaista vanhasta laitteesta tuohon uuteen, minkä vuoksi myymälä ei noita vaihtoja noin yksinkertaisesti saakkaan hoidettua. Asiakaspalveluun yhteyttä ja saadaan sinulle tarpeen vaatiessa uutta laitetta laitettua tilalle.

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@Moneypenny ! 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

3 kommenttia

Anspandeemus
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 563 kommenttia
  • Vastaus
  • 10. helmikuuta 2025

Pääsääntöisesti tuossa on kyse, ettei tuo olemassa olevien tunnusten siirto ole aivan niin yksinkertaista vanhasta laitteesta tuohon uuteen, minkä vuoksi myymälä ei noita vaihtoja noin yksinkertaisesti saakkaan hoidettua. Asiakaspalveluun yhteyttä ja saadaan sinulle tarpeen vaatiessa uutta laitetta laitettua tilalle.

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@Moneypenny ! 


Forum|alt.badge.img+1
  • Kommentaattori
  • 34 kommenttia
  • 10. helmikuuta 2025
Anspandeemus kirjoitti:

Pääsääntöisesti tuossa on kyse, ettei tuo olemassa olevien tunnusten siirto ole aivan niin yksinkertaista vanhasta laitteesta tuohon uuteen, minkä vuoksi myymälä ei noita vaihtoja noin yksinkertaisesti saakkaan hoidettua. Asiakaspalveluun yhteyttä ja saadaan sinulle tarpeen vaatiessa uutta laitetta laitettua tilalle.

Tervetuloa OmaYhteisöön ​@Moneypenny ! 

 

Pääsääntöisesti?

Eli joissakin tapauksissa voi myymäläkin vaihtaa, niinkö?

Missä tapauksissa se voisi onnistua?

 


Anspandeemus
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 563 kommenttia
  • 10. helmikuuta 2025

Vähän huono sanavalinta. Myymälä voi ottaa tuota rikkinäistä laitetta vastaan kyllä, mutta tuo uusi laite lähtee kuitenkin asiakkaalle varastolta ja hän ei saa tuota uutta laitetta myymälästä matkaan juuri noiden tunnusten takia.