27.6.2025
Kyseiset laitteet kaapelimodeemi ARRIS ja digiboksi N7950 hankittu Elisalta kesäkuun 2024 alkupuolella.
Elisa-viihde digiboksi N7950 'pätkii' alkaen noin 16.6.2025
(16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26, 27.6.2025)
Talokaapeliliittymä - Kaapelimodeemi ARRIS
Digiboksi yhdistetty ethernet-kaapelilla kaapelimodeemiin.
Elisa-Viihde digiboksi Netgem N7950
Digiboksin sarjanumeroa tässä -MAC(S/N)- ei näköjään ole mahdollista omiin elisa-tietoihin laittaa.
Date code: 47/23
+12VDV 1500mA
Näyttöön tulee ilmoitus:
"Palvelun käyttäminen edellyttää, että elisa-viihde digiboksi on yhdistetty internettiin."
Katkaisen tehonsyötön - eli HW-RESET - ja kytken jännitteet taas päälle,
jolloin hetken päästä digiboksi palautuu, mutta katsottu tallenne palautuu alkuun tms.
Talokaapeliliittymä - kaapelimodeemi ARRIS ja samalla digiboksi N7950- Elisalta kesäkuun alkupuolella 2024
Digiboksi yhdistetty ethernet-kaapelilla kaapelimodeemiin.
Elisa-Viihde digiboksi Netgem
N7950-T2C-8-AB2
Date code: 47/23
+12VDV 1500mA
esim 26.6.2025
Näyttöön tulee ilmoitus:
"Palvelun käyttäminen edellyttää, että elisa-viihde digiboksi on yhdistetty internettiin."
Katkaisen digiboksin tehonsyötön - eli HW-RESET - ja kytken sen jännitteet taas päälle,
jolloin hetken päästä digiboksi on resetin jälkeisessä tilassa.
Toisaalta välillä näytöllä jää eräänlainen 'hyrrä pyörimään' ja painan digiboksin sivulla olevaa 'reset-näppäintä',
jolloin etunäytön punainen valo vaihtuu siniseksi ja jonkun kanavan kuva tulee näkyviin.
Kyseinen pätkintä on alkanut 2025 kesäkuun puolivälin jälkeen.
Elisa - elisa-digiboksi - tallenteiden toisto katkeilee toistuvasti, eli katkeaa seurantani mukaan n 30m välein.