Skip to main content
Vastattu

Elisa viihde digiboksin palautus ja lasku

  • 28. huhtikuuta 2022
  • 12 kommenttia
  • 2270 katselukerrat

Hei, laitan tänne kun ei tällä hetkellä muutakaan apua Elisalta saa. Eli Elisa Viihde Premium sopimukseni määräaikaisuus tuli täyteen ja irtisanoin sen tuossa vuodenvaihteen tienoilla. Minulle tuli ukaasi digiboksin palautuksesta ja myönnän että palautuksessa kesti. Sovin kuitenkin asiakaspalvelun (chat) kautta että voin palauttaa boksin varusteineen eikä laskua tule. Näin myös toimin, palautin boksin varusteineen alkuperäisessä pakkauksessa ja myymälässäkin sanottiin ettei laskua tule. Kappas vain, nyt OmaElisassa on 45€ lasku digiboksista joka on palautettu. Haenko siis boksin takaisin itselleni jos se kerran aiotaan väkisin minulta veloittaa joka tapauksessa asiakaspalvelun lupauksista huolimatta. (Myymälä ja chat)

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen

@Laskuttajat - mikäli asia on edelleen ajankohtainen, laita viestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle!

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

12 kommenttia

  • 4680 kommenttia
  • 28. huhtikuuta 2022

Laita tuonne viestiä:

Sähköinen yhteydenottolomake

 

Tuolla myös aiheesta asiaa aikasemmassa keskustelussa:

Esim:

Vaihdoin Elisa Viihde Premiumin määräaikaisuuden päätyttyä Viihde Miniin, asiakaspalvelussa käskettiin palauttamaan vanha boxi, jos en palauta maksaa 45€.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 28. huhtikuuta 2022

Niinhän siellä lukee mutta kuten sanoin itse palautin boksin asiakaspalvelusta asian vielä varmistaen.


  • 4680 kommenttia
  • 28. huhtikuuta 2022

Kannattaahan se lasku varmaan maksaa, ja laittaa viestiä, että maksettu on, palataan asiaan rahan palauttamisen tiimoilta tilanteen rauhoituttua.

Noin ainakin itse toimisin, koska väärinhän tuo on mennyt.

 

 

 


Rokha
Forum|alt.badge.img+9
  • Tietopankki
  • 294 kommenttia
  • 29. huhtikuuta 2022

Toivottavasti on joku todiste palautuksesta muutenhan Elisa voi vaan todeta ei ole. Minkä sille sitten voi jos ei mitään todistetta, että näin on.


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 2110 kommenttia
  • 30. huhtikuuta 2022
Rokha kirjoitti:

Toivottavasti on joku todiste palautuksesta muutenhan Elisa voi vaan todeta ei ole. Minkä sille sitten voi jos ei mitään todistetta, että näin on.

Onhan noissa laitteissa identifiointi tiedot, MAC tms. Tosin tuskin Elisa alkaa niitä selvittelemään vaan asiakas saa kärsiä nahoissaan jos ei ole kuittia saanut palautuksesta.

 Itse en laskua maksaisi. Jo maksettua rahaa on huomattavasti vaikeampi saada takaisin kuin esim. riitauttaa lasku.

Mitä Elisa muuten tekee noilla palautuneilla romuilla, uudelle asiakkaalle ?


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2383 kommenttia
  • Vastaus
  • 15. kesäkuuta 2022

@Laskuttajat - mikäli asia on edelleen ajankohtainen, laita viestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle!


  • 5 kommenttia
  • 16. syyskuuta 2022

Luinko väärin vaiko käsitinkö väärin.

 

Viestiketjun aloittaja kirjoitti:

"Sain ukaasin palauttamatta jääneestä boxista....no,kyllähän siinä aikaa kuluikin..."

Eikö tuo ole se llähtökohta?

Kun jokin asia viipyy,lisääntyy asiaa käsittelevien hlöiden määrä,ja jos tieto ei ole saavuttanut sitä viimeistä,joka asiaa hoitaa,perii tavaraa ,maksua, on sotku valmis.

Nää ssiakaspalvelijat, kuin chatti hlö tai etenkin robottichatti ovat jo varmaan aika kaukana tilanteen tästähetkestä.

Laskutus,perintä,koonti,palautus voivat auttaa ehkä paremmin, näin olen itse kokenut ja ymmärtänyt.

 

Se,että kun sinulle on luvattu,ettei maksua tarvi, niin kyllähän nämäviimeiset lupaukset täytyy tavarantoimittajan/-vastaanottajan noudattaa.

Pikkuisen ehkä virhettä/erhettämolemmilla puolin,niin eiköhän tuossa ole hyvän sopimisen mahdollisuudet!

TÄRKEINTÄ lienee se,että olet oikean hlön/osaston kanssa tekemisissä!

PEACE +LOVE 👍

Lauri.


JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1044 kommenttia
  • 16. syyskuuta 2022

Mites onkos Elisa Viihde Classicin tilaajilla se N7700/N7800 boksi asiakkaalle siirtyvää omaisuutta vai pitääkö sekin palauttaa jos tilaus katkeaa?

Ei sillä että olisin itse lopettamassa tilaustani, en todellakaan lopeta, mutta muuten vaan kysyn jos joku muu on tilaustaan lopettamassa.


Porkkana
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 468 kommenttia
  • 16. syyskuuta 2022

Niitä classic malleja ei tarvitse palauttaa.


JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1044 kommenttia
  • 16. syyskuuta 2022
Porkkana kirjoitti:

Niitä classic malleja ei tarvitse palauttaa.


Okei, kiitän nopeasta vastauksesta ja hyvä tietää ettei niitä tarvitse palautella.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 5. joulukuuta 2022

En ymmärrä tuota boksin palautusta. Miksi pitäisi palautta boksi jonka olen kahden vuoden aikana laskuissani pikkuhiljaa maksanut? Mielestäni omistan tuon boksin?


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • 2383 kommenttia
  • 5. joulukuuta 2022
Kepu68 kirjoitti:

En ymmärrä tuota boksin palautusta. Miksi pitäisi palautta boksi jonka olen kahden vuoden aikana laskuissani pikkuhiljaa maksanut? Mielestäni omistan tuon boksin?

Elisa Viihde Premiumiin kuuluu Elisan omistama digiboksi. Sopimusehtojemme mukaisesti tuo digiboksi täytyy palauttaa Elisalle, kun sopimus on irtisanottu. Tarkemmin tietoa tuosta löytyy erityisehdoista kohdasta 4 🙂