Vastattu

Elisa viihde digiboksin palautus ja lasku

  • 28 April 2022
  • 10 kommenttia
  • 975 katselukerrat

Hei, laitan tänne kun ei tällä hetkellä muutakaan apua Elisalta saa. Eli Elisa Viihde Premium sopimukseni määräaikaisuus tuli täyteen ja irtisanoin sen tuossa vuodenvaihteen tienoilla. Minulle tuli ukaasi digiboksin palautuksesta ja myönnän että palautuksessa kesti. Sovin kuitenkin asiakaspalvelun (chat) kautta että voin palauttaa boksin varusteineen eikä laskua tule. Näin myös toimin, palautin boksin varusteineen alkuperäisessä pakkauksessa ja myymälässäkin sanottiin ettei laskua tule. Kappas vain, nyt OmaElisassa on 45€ lasku digiboksista joka on palautettu. Haenko siis boksin takaisin itselleni jos se kerran aiotaan väkisin minulta veloittaa joka tapauksessa asiakaspalvelun lupauksista huolimatta. (Myymälä ja chat)

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen 15 June 2022, 13:37

Katso alkuperäinen viesti

10 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Laita tuonne viestiä:

Sähköinen yhteydenottolomake

 

Tuolla myös aiheesta asiaa aikasemmassa keskustelussa:

Esim:

Vaihdoin Elisa Viihde Premiumin määräaikaisuuden päätyttyä Viihde Miniin, asiakaspalvelussa käskettiin palauttamaan vanha boxi, jos en palauta maksaa 45€.

Niinhän siellä lukee mutta kuten sanoin itse palautin boksin asiakaspalvelusta asian vielä varmistaen.

Käyttäjätaso 7

Kannattaahan se lasku varmaan maksaa, ja laittaa viestiä, että maksettu on, palataan asiaan rahan palauttamisen tiimoilta tilanteen rauhoituttua.

Noin ainakin itse toimisin, koska väärinhän tuo on mennyt.

 

 

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Toivottavasti on joku todiste palautuksesta muutenhan Elisa voi vaan todeta ei ole. Minkä sille sitten voi jos ei mitään todistetta, että näin on.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +6

Toivottavasti on joku todiste palautuksesta muutenhan Elisa voi vaan todeta ei ole. Minkä sille sitten voi jos ei mitään todistetta, että näin on.

Onhan noissa laitteissa identifiointi tiedot, MAC tms. Tosin tuskin Elisa alkaa niitä selvittelemään vaan asiakas saa kärsiä nahoissaan jos ei ole kuittia saanut palautuksesta.

 Itse en laskua maksaisi. Jo maksettua rahaa on huomattavasti vaikeampi saada takaisin kuin esim. riitauttaa lasku.

Mitä Elisa muuten tekee noilla palautuneilla romuilla, uudelle asiakkaalle ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

@Laskuttajat - mikäli asia on edelleen ajankohtainen, laita viestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle!

Luinko väärin vaiko käsitinkö väärin.

 

Viestiketjun aloittaja kirjoitti:

"Sain ukaasin palauttamatta jääneestä boxista....no,kyllähän siinä aikaa kuluikin..."

Eikö tuo ole se llähtökohta?

Kun jokin asia viipyy,lisääntyy asiaa käsittelevien hlöiden määrä,ja jos tieto ei ole saavuttanut sitä viimeistä,joka asiaa hoitaa,perii tavaraa ,maksua, on sotku valmis.

Nää ssiakaspalvelijat, kuin chatti hlö tai etenkin robottichatti ovat jo varmaan aika kaukana tilanteen tästähetkestä.

Laskutus,perintä,koonti,palautus voivat auttaa ehkä paremmin, näin olen itse kokenut ja ymmärtänyt.

 

Se,että kun sinulle on luvattu,ettei maksua tarvi, niin kyllähän nämäviimeiset lupaukset täytyy tavarantoimittajan/-vastaanottajan noudattaa.

Pikkuisen ehkä virhettä/erhettämolemmilla puolin,niin eiköhän tuossa ole hyvän sopimisen mahdollisuudet!

TÄRKEINTÄ lienee se,että olet oikean hlön/osaston kanssa tekemisissä!

PEACE +LOVE 👍

Lauri.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Mites onkos Elisa Viihde Classicin tilaajilla se N7700/N7800 boksi asiakkaalle siirtyvää omaisuutta vai pitääkö sekin palauttaa jos tilaus katkeaa?

Ei sillä että olisin itse lopettamassa tilaustani, en todellakaan lopeta, mutta muuten vaan kysyn jos joku muu on tilaustaan lopettamassa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4

Niitä classic malleja ei tarvitse palauttaa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Niitä classic malleja ei tarvitse palauttaa.


Okei, kiitän nopeasta vastauksesta ja hyvä tietää ettei niitä tarvitse palautella.

Osallistu keskusteluun