Hei, laitan tänne kun ei tällä hetkellä muutakaan apua Elisalta saa. Eli Elisa Viihde Premium sopimukseni määräaikaisuus tuli täyteen ja irtisanoin sen tuossa vuodenvaihteen tienoilla. Minulle tuli ukaasi digiboksin palautuksesta ja myönnän että palautuksessa kesti. Sovin kuitenkin asiakaspalvelun (chat) kautta että voin palauttaa boksin varusteineen eikä laskua tule. Näin myös toimin, palautin boksin varusteineen alkuperäisessä pakkauksessa ja myymälässäkin sanottiin ettei laskua tule. Kappas vain, nyt OmaElisassa on 45€ lasku digiboksista joka on palautettu. Haenko siis boksin takaisin itselleni jos se kerran aiotaan väkisin minulta veloittaa joka tapauksessa asiakaspalvelun lupauksista huolimatta. (Myymälä ja chat)
Elisa viihde digiboksin palautus ja lasku
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi