Elisa Viihde Huijaus

  • 18 June 2022
  • 3 kommenttia
  • 875 katselukerrat

Oulun suunnalta soitteli henkilö joka esittäytyi elisan myyjäksi, ja kertoi että minulle on ja vain minulle tarjous joka koskee elisa viihteen palvelua, netti + elisaviihde 19,90 € ja kun emmin hän sanoi että hän yrittää tässä nyt vain esittää että saan netin 19,90 hintaan eikä muusta hinnasta puhuttu mitään. Lisäksi hän kertoi että saan 100 € lahjakortin elisalta. Puhelun aikana hän 

keskeytteli puhelua ikäänkuin hän vielä tarkistaisi pomoltaan että hänen kertomansa tarjous on vielä kaikkineen voimassa, ja kysyi jotain pitäen puhelinta vähän kauempana, ja en kuullut kenenkään edes vastaavan kysymyksiin näin jälkikäteen ajateltuna, ehkä se oli vain näytelmää. “Joo on se vielä voimassa” hän sanoi, ja nyt on kiire koska tarjous on voimassa vielä tämän päivän.

Koska olen pienituloinen, olen tarkka talouteni hoidossa ja esitin että hän lähettää tarjouksen luettavakseni minun sähköpostiini, johon hän vastasi että ei ole aikaa siihen koska tarjous loppuu tänään ja se oli sitten siinä, eikä moista tilaisuutta enään tule.  Kyselin vielä tarjouksen hinnan jonka jälkeen tein kohtalokkaan päätöksen ottaa tarjous vastaan. Eli tulin härskisti huijatuksi ja juuri sain

elisan laskun käteeni elisa viihde 21,81 ja netti 19,90. Koko laskun loppusumma on lähes 70 € 

Kysymys kuuluu miten saan tämän vedätyksen loppumaan, siis kyseisen elisa viihteen “palvelun”.

Itse palvelu ei tarjoa mitään mullistavaa, ja kuvanlaatukin on ala-arvoinen, ei siis tuo myyjän lupaama 4 K kuvan laatu. Itse päätelaitekkin on kuuma kosketettaessa josta johtuen  kuvan laatu heikkenee nopeasti käynnistyksen jälkeen, ja luin netin palstoilta kokemuksia laitteesta ja kokemukset oli samanlaisia monilla.

Haluan siis eroon koko elisa viihteen vedätyksestä mutta miten saan sen lopetettua? Tiedän minulle hujaksen tehneen henkilön nimen jos se edes pitää paikkaansa, mutta pitääkö minun tehdä ensin rikosilmoitus vai riittääkö yhteyden otto kuluttaja-asiamieheen? Vai älyääkö elisa itse tehdä johtopäätöksen milloin on syytä kuunnella asiakasta?


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@NanookTervetuloa Elisa OmaYhteisöön.

Laitatko asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi  omaan profiiliisi jonka näkee vain OmaYhteisön tiimi, jolloin he voivat myöhemminkin autaa sinua jos on tarvetta.

Voit myös laittaa suoraan Elisa OmaYhtesön tiimille yksitysviestiä asiastasi.

 

 

 

@NanookTervetuloa Elisa OmaYhteisöön.

Laitatko asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi  omaan profiiliisi jonka näkee vain OmaYhteisön tiimi, jolloin he voivat myöhemminkin autaa sinua jos on tarvetta.

Voit myös laittaa suoraan Elisa OmaYhtesön tiimille yksitysviestiä asiastasi.

 

 

 

Asiakasnumero näkyy nyt profiilissani.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Moikka @Nanook ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Pahoittelut heti alkuun tilanteesta. Katsoinkin, että asiaa oli saatu jo eteenpäin toista kautta, joten sinulle palataan sitä kautta asiaan.