Skip to main content
Vastaus

Elisa viihde ja huawei 593

  • April 6, 2022
  • 2 kommenttia
  • 145 katselukerrat

Moro. Onko tietoa mikä voisi olla vialla kun käytössä on Netgem N7700 digiboxi ja Huawei B593s reititin. Tulee kokoajan virhesanoma että “yhteysvirhe, yritä hetken kuluttua uudelleen”. Ostin digiboxin ja reitittimen erikseen niin mahtaako kyseiset toimia yhdessä?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Laita yksityisviestiä:

@OmaYhteisö-tiimi:lle

Lisää asiakasnumero profiilitietoihin, jos ei ole vielä.

Aikaisempien keskusteluiden mukaan Yhteysvirheongelmat ovat hyvinkin ratkenneet

Tuota kautta.

Tuoltakin voi kysäistä

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat/Soittakaa minulle/Asiakaspalvelupuhelu

 

 

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • Vastaus
  • April 6, 2022

Laita yksityisviestiä:

@OmaYhteisö-tiimi:lle

Lisää asiakasnumero profiilitietoihin, jos ei ole vielä.

Aikaisempien keskusteluiden mukaan Yhteysvirheongelmat ovat hyvinkin ratkenneet

Tuota kautta.

Tuoltakin voi kysäistä

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat/Soittakaa minulle/Asiakaspalvelupuhelu

 

 

 


Sokrates
  • April 6, 2022

Moro. Onko tietoa mikä voisi olla vialla kun käytössä on Netgem N7700 digiboxi ja Huawei B593s reititin. Tulee kokoajan virhesanoma että “yhteysvirhe, yritä hetken kuluttua uudelleen”. Ostin digiboxin ja reitittimen erikseen niin mahtaako kyseiset toimia yhdessä?

Toimiiko netti muuten kunnolla ja vain digiboksin kanssa on ongelmia?

Jos netin kanssa on ongelmia muutenkin , niin tarkista onko modeemiin asennettu viimeisin päivitys , joka korjaa yhteensopivuusongelmia LTE-M:n kanssa. Päivitykset laite hakee sieltä , minkä operaattorin softa laitteessa on riippumatta SIM-kortista.