Kävin tekemässä liikkeestä tilauksen valokuidusta ja tyrkytettiin digiboxi mukaan. Sanottiin että tuo on hinta ja sillä hinnalla pääsisi seuraavat kaksi vuotta. Kysyin vielä tarkentavan kysymyksen että, ei tarvitse kuitenkaan kahta vuotta tilata vain tuo hinta on mahdollista hyödyntää kahdeksi vuodeksi. Ympäripyöreällä vastauksella sain kuvan että ei tarvitse kahta vuotta tilata. Nyt olen sitä kuukauden pitänyt ja käyttänyt YHDEN kerran. Ajattelin että aivan turha ja pakko peruuttaa. Omaelisassa lukee ettei voi perua ennen 17.9.2026. Täytyykö nyt niukat opiskelija rahat käyttää laitteeseen jota ei tule edes käytettyä.
Kävin tekemässä liikkeestä tilauksen valokuidusta ja tyrkytettiin digiboxi mukaan. Sanottiin että tuo on hinta ja sillä hinnalla pääsisi seuraavat kaksi vuotta. Kysyin vielä tarkentavan kysymyksen että, ei tarvitse kuitenkaan kahta vuotta tilata vain tuo hinta on mahdollista hyödyntää kahdeksi vuodeksi. Ympäripyöreällä vastauksella sain kuvan että ei tarvitse kahta vuotta tilata. Nyt olen sitä kuukauden pitänyt ja käyttänyt YHDEN kerran. Ajattelin että aivan turha ja pakko peruuttaa. Omaelisassa lukee ettei voi perua ennen 17.9.2026. Täytyykö nyt niukat opiskelija rahat käyttää laitteeseen jota ei tule edes käytettyä.
Tuolla tietoa:
Ellei toisin ole sovittu, sopimusaika on 24 kuukautta lukien sopimuksen syntymisestä, minkä ajan sopimus on voimassa määräaikaisena eikä se ole
irtisanottavissa. Asiakas voi irtisanoa sopimuksen päättymään määräaikaisen
sopimuskauden lopussa ilmoittamalla siitä Elisalle viimeistään 30 päivää ennen
määräaikaisen sopimuskauden päättymistä. Muussa tapauksessa sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana 14 päivän irtisanomisajalla, kulloinkin voimassa
olevan Elisan hinnaston mukaisin maksuin.
(Viihde Plus -palvelussa sama juttu.)
Vielä pieni ote aikaisemmasta ketjusta:
“Elisa Viihde-sopimukset ovat tosiaan määräaikaisia, eikä niitä lähtökohtaisesti kesken määräaikaisen sopimuksen voi irtisanoa.
Mikäli sinulla on perusteltu syy irtisanomiselle kesken määräaikaisen sopimuksen, ota yhteys asiakaspalveluumme.”
Eli voithan kysäistä asiakaspalvelusta josko perusteltuja syitä löytyy:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisa, oiva vaihtoehto:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Kävin tekemässä liikkeestä tilauksen valokuidusta ja tyrkytettiin digiboxi mukaan. Sanottiin että tuo on hinta ja sillä hinnalla pääsisi seuraavat kaksi vuotta. Kysyin vielä tarkentavan kysymyksen että, ei tarvitse kuitenkaan kahta vuotta tilata vain tuo hinta on mahdollista hyödyntää kahdeksi vuodeksi. Ympäripyöreällä vastauksella sain kuvan että ei tarvitse kahta vuotta tilata. Nyt olen sitä kuukauden pitänyt ja käyttänyt YHDEN kerran. Ajattelin että aivan turha ja pakko peruuttaa. Omaelisassa lukee ettei voi perua ennen 17.9.2026. Täytyykö nyt niukat opiskelija rahat käyttää laitteeseen jota ei tule edes käytettyä.
Ikinään ei kannata luottaa myyjien jorinoihin KAIKKI pitää OLLA KIRJALLISENA mitä sovitaan
ja liikkeessä kun ei vielä ole etämyynnin palautusoikeutta vaan sopimus on heti sitova .
Digiboksillisissa Elisa Viihde sopimuksissa on tuo kahden vuoden määräaika. Suosittelen kyllä että käyt tuosta siellä myymälässä paikanpäällä kysymässä että mitenkäs tässä tilanteessa. Määräaika käydään kyllä palvelua tilatessa aina läpi asikkaalle.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi