Skip to main content

Elisa Viihde päivitys

  • June 27, 2025
  • 2 kommenttia
  • 145 katselukerrat

Onko muut huomanneet samaa?

 

Itselläni Elisa Viihde boksiin tuli uusi päivitys, hmm muutama päivä sitten.

 

Nytkun yrittää katsoa Viaplaystä formulaa niin jatkuvaa muutamien sekuntien pätkimistä ja jää junnaamaan 10-30 sekunniksi, kunnes taas muutaman sekunnin pyörii.

 

Lurista wifillä katsottuna toimii

Koneelta selaimella katsottuna toimii.

 

Mutta ton pävityksen jälkeen ei Elisa Viihde boksin kautta , ei sitten millään.
 

Speedtesti antaa ihan “ok” nopeudet   75/10

 

Sami

 

P.S.  Mistä mä saan takaisin sen vanhemman softan Elisa Viihde boksiin :)

2 kommenttia

  • June 27, 2025

Voihan kysäistä Viaplayltakin, josko sen ongelma:

https://help.viaplay.com/fi/

Chatti:  Olemme saatavilla joka päivä klo 11:00-22:30

Kokeile tuolta kommervenkkejä:

Jumittaako digiboksi

Korjaustoimenpiteitä Elisa Viihde -digiboksille (N7700, N7800 ja N7950)

Esim.

Digiboksin sisäisen muistin alustusta:

  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.

Digiboksin tehdasasetusten palautusta:

Palauta digiboksin tehdasasetukset digiboksillesi. Se onnistuu painamalla digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin.

Plus -tv-Boksille omat ohjeet.

Jos ei tokene, niin

Tee vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa › /Häiriöilmoitus

Tai:  Omaelisa Tuki/Varaa soittoaika/Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset


ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • July 1, 2025

Onko tuota pätkimistä siis vain Viaplayn sovelluksessa? Vai onko samaa pätkimistä muutenkin siinä boksilla?