Skip to main content
Vastaus

Elisa Viihde Plus boksin kanavat

  • June 29, 2025
  • 5 kommenttia
  • 138 katselukerrat

Onko tosiaan niin että tässä boxissa ei voi muuttaa kanava järjestystä tai poistaa turhia kanavia?


EDIT: 30.6.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. - Ilponen
 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Eipä taida voida muuttaa vieläkään.

Tuolla vanhassa ketjussa aiheesta:

https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viihde-digiboksit-14/elisa-viihde-plus-kanavajaerjestys-525959

Tuonne tulee sitten tietoa, kun voi muutella:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/tv-palvelut/elisa-viihde-plus-tv-boksi/

Palveluun tuodut ominaisuudet

 

 

5 kommenttia

  • Vastaus
  • June 29, 2025

Eipä taida voida muuttaa vieläkään.

Tuolla vanhassa ketjussa aiheesta:

https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viihde-digiboksit-14/elisa-viihde-plus-kanavajaerjestys-525959

Tuonne tulee sitten tietoa, kun voi muutella:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/tv-palvelut/elisa-viihde-plus-tv-boksi/

Palveluun tuodut ominaisuudet

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • June 29, 2025

Ja koska tämä tapahtuu?? Jos ei lähiaikoina niin voiko tuon uuden viedä takaisin myymälään ja vaihtaa tuohon vanhaan?!


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • June 29, 2025

Täytyy vissiin soittaa huomenna sinne myymälään. Minkä ihmeen takia ne myy tuommoista raakiletta :(


  • June 29, 2025

Ja koska tämä tapahtuu?? Jos ei lähiaikoina niin voiko tuon uuden viedä takaisin myymälään ja vaihtaa tuohon vanhaan?!

Se toimintohan voi tulla vaikka koht´sillään. Ei noista uudistuksista kovin 

paljoa etukäteen kuulu.

Kaippa Plussan voi vaihtaa esim. Premiumiin, kun Premiuminkin voi vaihtaa Plussaan.

Asiakaspalvelusta ainakin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 9-18

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai: Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • June 30, 2025

“Kaippa Plussan voi vaihtaa esim. Premiumiin, kun Premiuminkin voi vaihtaa Plussaan.”

 

MITÄ???????????????????????????