Elisa Viihde Plus avaa koti-valikon muutaman minuutin välein!
Painan TV-nappia ja taas parin minsan päästä avautuu Koti-valikko. Boksi buutattu ja kaukosäätimestä otettu patteritkin pois.
Korjatkaa tämä heti!
Elisa Viihde Plus avaa koti-valikon muutaman minuutin välein!
Painan TV-nappia ja taas parin minsan päästä avautuu Koti-valikko. Boksi buutattu ja kaukosäätimestä otettu patteritkin pois.
Korjatkaa tämä heti!
Elisa Viihde Plus avaa koti-valikon muutaman minuutin välein!
Painan TV-nappia ja taas parin minsan päästä avautuu Koti-valikko. Boksi buutattu ja kaukosäätimestä otettu patteritkin pois.
Korjatkaa tämä heti!
Tee vaikka vika/häiriöilmoitus.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja:
Soittakaa minulle Häiriöilmoitus (muut)
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.
Arjet, pyhät (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Omaelisassa
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset>Elisa viihde
(Boksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.)
Täältä löytyy vielä tarvittaessa neuvoja Plus -tv-boksiin liittyen. Onko ongelma vielä vaivannut
Tämä täysin typerä ja ärsyttävä ongelma poistui noin reilun puolen tunnin jälkeen. Yritin ottaa yhteyttä puhelimitse asiakastukeen, mutta sieltä ei koskaan vastattu.
Hyvä kuulla, että ongelma poistui lopulta itsekseen. Ikävä kuitenkin kuulla, että meitä ei ole tavoittanut puhelimitse. Yhteydenottotapoja löytyy tarvittaessa useampia, jos siinä hetkessä ei esim. luurin varresta saa kiinni. Chat on yleensä nopea tapa hoidella asioita myös.
Kokeilin myös chattia, robotin jaarittelun jälkeen pääsin henkilöpalvelijan jonotukseen, mutta arvaappa kahdesti vastasiko sieltä kukaan?
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi