Skip to main content
Vastaus

Elisa Viihde Plus tilatut kanavapaketit?

  • August 23, 2025
  • 5 kommenttia
  • 138 katselukerrat

Miten saan näkyviin vanhan boxin tilatut kanavapaketi? Nyt näkyy vain tilaa kanavapaketti.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hannes1973

Elikkäs, myyjä teki virheellisesti uusilla tunnuksilla sopimuksen, vaikka sanoi että kaikki siirtyy uuteen boxiin. Taas joutui soittamaan ja korjaamaan asian.

5 kommenttia

  • August 24, 2025

Johtuisikohan siitä, että on tullut Plus boksi uusilla tunnuksilla,

pitäisi olla Viihteen vanhat:

Tuolla vanhassa ketjussa siitä ainakin tallenteiden osalta:

https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viihde-digiboksit-14/elisa-viihde-plus-zte-b866-ja-vanhan-boksin-tiedot-528087?tid=528087&fid=14

Eli yhteyttä asiakaspalveluun, niin tunnustiedot tulee kuntoon, jos on uudet:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-18

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Sähköinen yhteydenottolomake

Soittakaa minulle 

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai: Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • August 24, 2025

Elikkäs, myyjä teki virheellisesti uusilla tunnuksilla sopimuksen, vaikka sanoi että kaikki siirtyy uuteen boxiin. Taas joutui soittamaan ja korjaamaan asian.


  • August 24, 2025

Elikkäs, myyjä teki virheellisesti uusilla tunnuksilla sopimuksen, vaikka sanoi että kaikki siirtyy uuteen boxiin. Taas joutui soittamaan ja korjaamaan asian.

Samanlaista on sattunut muillekin varsinkin puhelinmyyjien kanssa.


Ihaa-na
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+10
  • OmaYhteisön moderaattori
  • August 25, 2025

Elikkäs, myyjä teki virheellisesti uusilla tunnuksilla sopimuksen, vaikka sanoi että kaikki siirtyy uuteen boxiin. Taas joutui soittamaan ja korjaamaan asian.

Voi turkanen. 🤕 Turhauttavaa, että jouduit olemaan asiakaspalveluun yhteydessä Elisan  töppäyksen vuoksi. Hyvä kuitenkin kun selvisi ja kiitos kun ilmoittelit lopputulemasta vielä tännekin. 😊

 

Jos olisit tilannut rinnakkaislaitteen ja jättänyt vanhan voimaan, maksukanat ei silloinkaan olisi näkyneet. Niissä tulee katseluoikeudet vastaan ja näin ne tilataan aina laitekohtaisesti - toisin kuin suoratoistopalvelut. Nyt oli kuitenkin sopimustekninen hikka taustalla, mutta ilmeisesti vanhat tunnarit siirrettiin uudelle laitteelle ja hommat pelittää. 😊


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • September 17, 2025

Tähän päivityksenä. Otin yhteyttä ja ei onnistunut. Elisalta soitti joku esihenkilö ja sanoi ettei ole mahdollista siirtää tallennuksia ja kanavapaketteja uuteen boksiin. 

Vanha premium boksi meni totaaliseen tilttiin, resetoin eikä auttanut. Soitin vikapäivystykseen, sieltä huomattiin että mulla on uusi boksi ja eikä se ole käytössä yllä olevan jutun takia.

Plus boksi kiinni, ootin kaksi minuuttia, sanottiin että resetoi plus boksi ja kaikki toimi.

Näin taas tällä kertaa. Itse en siedä valehtelua.