Skip to main content
Vastaus

Elisa Viihde Premium

  • August 7, 2022
  • 8 kommenttia
  • 330 katselukerrat

Miksi tuotteistani ei ole poistettu Elisa Viihde Premumia vaikka olen perunut sopimuksen aivan elokuun alkupäivinä. Joudun maksamaan koko kuukauden? En halua enää laskua ko viihteestä jatkossa. Tuote palautettu Elisan liikkeeseen. Mitä pitää tehdä että homma hoituisi ok? 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Tuolla aiheesta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/irtisanominen/

Elisa Viihde tv-palveluiden irtisanominen: Elisa Viihde digiboksilla, Elisa Viihde Premium.

Esim:

Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisvahvistus lähetetään sinulle sähköpostiin ja OmaElisaan. Huomaathan, että tulet saamaan loppulaskun irtisanotusta liittymästä, mikäli käyttö- tai kuukausimaksuja on vielä laskuttamatta.

Voithan ottaa yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat: ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Soittakaa minulle: Arkisin klo 8-18

Asiakaspalvelupuhelu: 010 190 240 (mpm/pvm)​ Avoinna ma-pe klo 8-18.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

  • Vastaus
  • August 7, 2022

Tuolla aiheesta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/irtisanominen/

Elisa Viihde tv-palveluiden irtisanominen: Elisa Viihde digiboksilla, Elisa Viihde Premium.

Esim:

Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisvahvistus lähetetään sinulle sähköpostiin ja OmaElisaan. Huomaathan, että tulet saamaan loppulaskun irtisanotusta liittymästä, mikäli käyttö- tai kuukausimaksuja on vielä laskuttamatta.

Voithan ottaa yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat: ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Soittakaa minulle: Arkisin klo 8-18

Asiakaspalvelupuhelu: 010 190 240 (mpm/pvm)​ Avoinna ma-pe klo 8-18.


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • August 7, 2022

Oletko siis perunut 24kk jälkeen, vai tuon edellämainitun 14vuorokauden aikana ?


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • August 7, 2022

Miksi tuotteistani ei ole poistettu Elisa Viihde Premumia vaikka olen perunut sopimuksen aivan elokuun alkupäivinä. Joudun maksamaan koko kuukauden? En halua enää laskua ko viihteestä jatkossa. Tuote palautettu Elisan liikkeeseen. Mitä pitää tehdä että homma hoituisi ok? 

Elisa Viihde Premiumia ei kuulu myymälään palauttaa vaan Postin tai Matkahuollon kautta. Näin on minulle sanottu Elisan myymälässä ja asiakaspalvelussakin. Myös selkeät palautusohjeet on täällä https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/ kohdassa Laite- ja palvelukohtaiset peruutus- ja palautusohjeet.

Itselle tullut tekstiviestivahvistus, kun palautus on saatu käsiteltyä. Siellä tosin välillä ruuhkaa niin heti niitä ei merkata palautetuksi, kun sinne saapuvat, koska siellä muitakin palautuksia paljon.


  • August 7, 2022

Kai myymäläänkin voi palauttaa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/viihde-laitteiden-palautus/

Näin palautat digiboksisi:

Vaihtoehtoisesti voit palauttaa laitteet myös Elisan myymälään.


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • August 8, 2022

Itse en kyllä jättäisi myymälään ainakaan ilman kuittia…


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • August 8, 2022

Kai myymäläänkin voi palauttaa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/viihde-laitteiden-palautus/

Näin palautat digiboksisi:

Vaihtoehtoisesti voit palauttaa laitteet myös Elisan myymälään.

Ok minulle vain sanottu, että myymälässä ei otettaisi vastaan palautuksia. Mutta uskoisin, että myymälässä ei palautuksia muutenkaan käsitellä vaan ne sitten toimittavat sieltä eteenpäin sinne missä palautukset käsitellään eli varmaan just varastolle josta sitten vahvistus palautuksesta tulee.

Itse myös ajattelen, että siksi käsittely palautuksessa voi kestää jos myymälä joutuu välikäteen tuossa. Nopeammin varmasti hoituu, kun itse palauttaa suoraan varastolle, vaikka siellä voi välillä olla tosiaan ruuhkaa palautuksissa.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • August 8, 2022

Morjes @Lispet ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊 

Täällä oltiinkin jo keretty ohjailemaan ottamaan suoraan yhteyttä Elisan asiakaspalveluun, olitko saanut asiaa jo eteenpäin jotain muuta kanavaa pitkin? 🙂 

Kuten @LucasChristian muistelee ihan oikein toimintamalli oli pitkään palauttaa digiboksi joko Postin tai Matkahuollon kautta, mutta nykyään digiboksin saa kyllä palauttaa myös myymälään kuten @Kimblez vinkkasi ja tämä on ihan OK. 😊 Laitteet toki palautuvat hitaammin meille varastolle myymälän kautta, minkä vuoksi voi kestää pidempään ennen kuin varasto kuittaa digiboksin palautetuksi, käsittääkseni ainakaan kaikissa myymälöissä lähetyksiä varastolle ei ole joka aukiolopäivä vaan seuraavaa postituserää voidaan joutua hetki odottamaan. 

Myös varastolla voi olla ruuhkaa jos palautuksia on samaan aikaan paljon, ja silloin lähetykset käsitellään saapumisjärjestyksessä, joten voi mennä pieni tovi että oma digiboksisi keretään merkitä palautetuksi. Järjestelmä laskee hyvitykset automaattisesti kun palautus on käsitelty eli koko elokuuta ei tarvitse tietysti kokonaisuudessaan maksaa 🙂 jos sinulle jäi mitään laskuttuvia palveluita Elisalle auki niin hyvitykset kohdistuvat ensisijaisesti näiden palveluiden kuukausimaksuille. 


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • August 8, 2022

Morjes @Lispet ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊 

Täällä oltiinkin jo keretty ohjailemaan ottamaan suoraan yhteyttä Elisan asiakaspalveluun, olitko saanut asiaa jo eteenpäin jotain muuta kanavaa pitkin? 🙂 

Kuten @LucasChristian muistelee ihan oikein toimintamalli oli pitkään palauttaa digiboksi joko Postin tai Matkahuollon kautta, mutta nykyään digiboksin saa kyllä palauttaa myös myymälään kuten @Kimblez vinkkasi ja tämä on ihan OK. 😊 Laitteet toki palautuvat hitaammin meille varastolle myymälän kautta, minkä vuoksi voi kestää pidempään ennen kuin varasto kuittaa digiboksin palautetuksi, käsittääkseni ainakaan kaikissa myymälöissä lähetyksiä varastolle ei ole joka aukiolopäivä vaan seuraavaa postituserää voidaan joutua hetki odottamaan. 

Myös varastolla voi olla ruuhkaa jos palautuksia on samaan aikaan paljon, ja silloin lähetykset käsitellään saapumisjärjestyksessä, joten voi mennä pieni tovi että oma digiboksisi keretään merkitä palautetuksi. Järjestelmä laskee hyvitykset automaattisesti kun palautus on käsitelty eli koko elokuuta ei tarvitse tietysti kokonaisuudessaan maksaa 🙂 jos sinulle jäi mitään laskuttuvia palveluita Elisalle auki niin hyvitykset kohdistuvat ensisijaisesti näiden palveluiden kuukausimaksuille. 

Tämä olikin joo itselleni täysin uutta, että myymälänkin kautta voi nykyisin palautella. Onneksi itselläni ei nyt ole mitään sellaista mikä pitäisi palauttaa ainakaan vielä, kun Premium boxi ja muut toimii moitteettomasti.