Miksi tuotteistani ei ole poistettu Elisa Viihde Premumia vaikka olen perunut sopimuksen aivan elokuun alkupäivinä. Joudun maksamaan koko kuukauden? En halua enää laskua ko viihteestä jatkossa. Tuote palautettu Elisan liikkeeseen. Mitä pitää tehdä että homma hoituisi ok?
Vastaus
Elisa Viihde Premium
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Tuolla aiheesta:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/irtisanominen/
Elisa Viihde tv-palveluiden irtisanominen: Elisa Viihde digiboksilla, Elisa Viihde Premium.
Esim:
Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisvahvistus lähetetään sinulle sähköpostiin ja OmaElisaan. Huomaathan, että tulet saamaan loppulaskun irtisanotusta liittymästä, mikäli käyttö- tai kuukausimaksuja on vielä laskuttamatta.
Voithan ottaa yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat: ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Soittakaa minulle: Arkisin klo 8-18
Asiakaspalvelupuhelu: 010 190 240 (mpm/pvm) Avoinna ma-pe klo 8-18.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

