Skip to main content
Vastaus

Elisa viihde premium digiboxi

  • February 28, 2022
  • 9 kommenttia
  • 558 katselukerrat

Premium digiboxia jumiutuu tuskastuttavan useasti ja se pitää buutata. Onko kyseessä vika vai ominaisuus?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Tuolla hyviä ohjeita:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Josko joku toimenpide auttaa.

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

  • Vastaus
  • February 28, 2022

Forum|alt.badge.img+5

asia koskee aikaa elisa viihde premium boxsissa ei voi saaha sellaista asetusta ettei boxsi koskaan sammuisi maksimi aika mitä boxsia voi pitää päällä kerrallaan on 8 tuntia sitten se käskee painaa kaukosäätintä ettei poxsi sammu voisiko tähän olla joskus tulossa muutosta esimerkiksi mun vuoden 2021 mallin samsung taulu televisiossakin on kyllä aika jonka jälkeen se television sammuttaa automaattisesti jos ei kaukosäätimen näppäintä paina mutta oletan että siinä voi laittaa asetuksista sen pois niin että televisio pysyy aina päällä niin olisiko mahollista että premium boxsiin tulisi joskus päivitys ja ominaisuus jolla voisi boxsin sammumisen estää vaikka boxsi olisi päällä vaikka 18-24 tuntia


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • March 7, 2022

asia koskee aikaa elisa viihde premium boxsissa ei voi saaha sellaista asetusta ettei boxsi koskaan sammuisi maksimi aika mitä boxsia voi pitää päällä kerrallaan on 8 tuntia sitten se käskee painaa kaukosäätintä ettei poxsi sammu voisiko tähän olla joskus tulossa muutosta esimerkiksi mun vuoden 2021 mallin samsung taulu televisiossakin on kyllä aika jonka jälkeen se television sammuttaa automaattisesti jos ei kaukosäätimen näppäintä paina mutta oletan että siinä voi laittaa asetuksista sen pois niin että televisio pysyy aina päällä niin olisiko mahollista että premium boxsiin tulisi joskus päivitys ja ominaisuus jolla voisi boxsin sammumisen estää vaikka boxsi olisi päällä vaikka 18-24 tuntia

Kiitoksia palautteesta. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.


  • Keskustelija
  • March 28, 2022

Kaukosäätimen on alkanut oikuttelemaan. Kaukosäädin ei toimi ja ilmoitus Bluetooth kaukosäädintä asennetaan uudestaan tai jotain vastaavaa. Vaihtelen myös paristoja hieman turhan usein. Onko parempi kävellä myymälään ja vaihtaa koko pakkaus?

Toinen kysymys kaukosäätimestä, tuleeko jossain vaiheessa kaukosäädin, jossa on pikanäppäin Elisa viihde Viaplay?


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • March 29, 2022

Kaukosäätimen on alkanut oikuttelemaan. Kaukosäädin ei toimi ja ilmoitus Bluetooth kaukosäädintä asennetaan uudestaan tai jotain vastaavaa. Vaihtelen myös paristoja hieman turhan usein. Onko parempi kävellä myymälään ja vaihtaa koko pakkaus?

Toinen kysymys kaukosäätimestä, tuleeko jossain vaiheessa kaukosäädin, jossa on pikanäppäin Elisa viihde Viaplay?

Kannattaa kokeilla tuolle kaukosäätimelle ensialkuun tehdä uudelleenparitus. Ohje siihen löytyy täältä kohdasta “kaukosäädin”: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/netgem-n7950/


  • Tulokas
  • April 5, 2022

Täällä samaa vaivaa. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen saattaa viiden minuutin ajan pystyä vaihtamaan kanavaa. 


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • April 5, 2022

@pettei1 Kerkesitkös kokeilemaan seuraavat temput täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/ 🔎😊


  • Keskustelija
  • April 6, 2022

@pettei1 Kerkesitkös kokeilemaan seuraavat temput täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/ 🔎😊

Olen tehnyt kaikki temput. Ensin ilmoitti yhdistämisestä joka painalluksella. Nyt ilmoittelee taas liian usein. Lisäksi saattaa tallennuksen katselussa tai mm. Viaplayn ohjelmaa katsoessa boxin kautta kelata ohjelmaa eteenpäin nopeaan tahtiin. Ja nyt kun pääsen vauhtiin, Viaplayn suorien ohjelmien katsominen boxin kautta tilttaa hyvin usein ja monta kertaa. Onneksi on chromecast. 


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • April 6, 2022

@pettei1 Kerkesitkös kokeilemaan seuraavat temput täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/ 🔎😊

Olen tehnyt kaikki temput. Ensin ilmoitti yhdistämisestä joka painalluksella. Nyt ilmoittelee taas liian usein. Lisäksi saattaa tallennuksen katselussa tai mm. Viaplayn ohjelmaa katsoessa boxin kautta kelata ohjelmaa eteenpäin nopeaan tahtiin. Ja nyt kun pääsen vauhtiin, Viaplayn suorien ohjelmien katsominen boxin kautta tilttaa hyvin usein ja monta kertaa. Onneksi on chromecast. 


No jopas on. 🤔 Tuosta kannattaa nyt olla yhteydessä joko puhelimitse tai laittaa meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi , että päästään tutkimaan tarkemmin. 🔍