Skip to main content
Vastattu

Elisa viihde premium digiboxi

  • 28. helmikuuta 2022
  • 9 kommenttia
  • 551 katselukerrat

Premium digiboxia jumiutuu tuskastuttavan useasti ja se pitää buutata. Onko kyseessä vika vai ominaisuus?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Tuolla hyviä ohjeita:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Josko joku toimenpide auttaa.

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

  • 4733 kommenttia
  • Vastaus
  • 28. helmikuuta 2022

Forum|alt.badge.img+4
  • Avulias
  • 236 kommenttia
  • 5. maaliskuuta 2022

asia koskee aikaa elisa viihde premium boxsissa ei voi saaha sellaista asetusta ettei boxsi koskaan sammuisi maksimi aika mitä boxsia voi pitää päällä kerrallaan on 8 tuntia sitten se käskee painaa kaukosäätintä ettei poxsi sammu voisiko tähän olla joskus tulossa muutosta esimerkiksi mun vuoden 2021 mallin samsung taulu televisiossakin on kyllä aika jonka jälkeen se television sammuttaa automaattisesti jos ei kaukosäätimen näppäintä paina mutta oletan että siinä voi laittaa asetuksista sen pois niin että televisio pysyy aina päällä niin olisiko mahollista että premium boxsiin tulisi joskus päivitys ja ominaisuus jolla voisi boxsin sammumisen estää vaikka boxsi olisi päällä vaikka 18-24 tuntia


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1704 kommenttia
  • 7. maaliskuuta 2022
salattu yhteys kirjoitti:

asia koskee aikaa elisa viihde premium boxsissa ei voi saaha sellaista asetusta ettei boxsi koskaan sammuisi maksimi aika mitä boxsia voi pitää päällä kerrallaan on 8 tuntia sitten se käskee painaa kaukosäätintä ettei poxsi sammu voisiko tähän olla joskus tulossa muutosta esimerkiksi mun vuoden 2021 mallin samsung taulu televisiossakin on kyllä aika jonka jälkeen se television sammuttaa automaattisesti jos ei kaukosäätimen näppäintä paina mutta oletan että siinä voi laittaa asetuksista sen pois niin että televisio pysyy aina päällä niin olisiko mahollista että premium boxsiin tulisi joskus päivitys ja ominaisuus jolla voisi boxsin sammumisen estää vaikka boxsi olisi päällä vaikka 18-24 tuntia

Kiitoksia palautteesta. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 28. maaliskuuta 2022

Kaukosäätimen on alkanut oikuttelemaan. Kaukosäädin ei toimi ja ilmoitus Bluetooth kaukosäädintä asennetaan uudestaan tai jotain vastaavaa. Vaihtelen myös paristoja hieman turhan usein. Onko parempi kävellä myymälään ja vaihtaa koko pakkaus?

Toinen kysymys kaukosäätimestä, tuleeko jossain vaiheessa kaukosäädin, jossa on pikanäppäin Elisa viihde Viaplay?


Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 992 kommenttia
  • 29. maaliskuuta 2022
Emma68 kirjoitti:

Kaukosäätimen on alkanut oikuttelemaan. Kaukosäädin ei toimi ja ilmoitus Bluetooth kaukosäädintä asennetaan uudestaan tai jotain vastaavaa. Vaihtelen myös paristoja hieman turhan usein. Onko parempi kävellä myymälään ja vaihtaa koko pakkaus?

Toinen kysymys kaukosäätimestä, tuleeko jossain vaiheessa kaukosäädin, jossa on pikanäppäin Elisa viihde Viaplay?

Kannattaa kokeilla tuolle kaukosäätimelle ensialkuun tehdä uudelleenparitus. Ohje siihen löytyy täältä kohdasta “kaukosäädin”: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/netgem-n7950/


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 5. huhtikuuta 2022

Täällä samaa vaivaa. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen saattaa viiden minuutin ajan pystyä vaihtamaan kanavaa. 


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1341 kommenttia
  • 5. huhtikuuta 2022

@pettei1 Kerkesitkös kokeilemaan seuraavat temput täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/ 🔎😊


  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 6. huhtikuuta 2022
Snouppi kirjoitti:

@pettei1 Kerkesitkös kokeilemaan seuraavat temput täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/ 🔎😊

Olen tehnyt kaikki temput. Ensin ilmoitti yhdistämisestä joka painalluksella. Nyt ilmoittelee taas liian usein. Lisäksi saattaa tallennuksen katselussa tai mm. Viaplayn ohjelmaa katsoessa boxin kautta kelata ohjelmaa eteenpäin nopeaan tahtiin. Ja nyt kun pääsen vauhtiin, Viaplayn suorien ohjelmien katsominen boxin kautta tilttaa hyvin usein ja monta kertaa. Onneksi on chromecast. 


Burnett
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+15
  • Elisalainen
  • 2062 kommenttia
  • 6. huhtikuuta 2022
Emma68 kirjoitti:
Snouppi kirjoitti:

@pettei1 Kerkesitkös kokeilemaan seuraavat temput täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/laitteiden-uudelleenkaynnistys/ 🔎😊

Olen tehnyt kaikki temput. Ensin ilmoitti yhdistämisestä joka painalluksella. Nyt ilmoittelee taas liian usein. Lisäksi saattaa tallennuksen katselussa tai mm. Viaplayn ohjelmaa katsoessa boxin kautta kelata ohjelmaa eteenpäin nopeaan tahtiin. Ja nyt kun pääsen vauhtiin, Viaplayn suorien ohjelmien katsominen boxin kautta tilttaa hyvin usein ja monta kertaa. Onneksi on chromecast. 


No jopas on. 🤔 Tuosta kannattaa nyt olla yhteydessä joko puhelimitse tai laittaa meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi , että päästään tutkimaan tarkemmin. 🔍