Skip to main content

Elisa Viihde Premium ei kunnolla toimi

  • August 4, 2025
  • 11 kommenttia
  • 166 katselukerrat

Forum|alt.badge.img

Elisa Premium purkki on kiukutellut vuoden päivät.

Alkoi hajottamaan kuvaa ja sen jälkeen kanavat eivät meinaa avautua kesto 2 - 3min,

Jotta avautuisivat jos sittenkään avautuvat.

Tänään tehty ohjelmistopäivitys ja purkin alustus. EI AUTTANUT 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶

Sama vika kanavat eivät avaudu normaalisti,

Saisikos Toimivan purkin ?


EDIT 5.8.2025 // Siirretty keskustelut omaan ketjuunsa. -Anspandeemus

11 kommenttia

  • August 4, 2025

Elisa Premium purkki on kiukutellut vuoden päivät.

Alkoi hajottamaan kuvaa ja sen jälkeen kanavat eivät meinaa avautua kesto 2 - 3min,

Jotta avautuisivat jos sittenkään avautuvat.

Tänään tehty ohjelmistopäivitys ja purkin alustus. EI AUTTANUT 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶

Sama vika kanavat eivät avaudu normaalisti,

Saisikos Toimivan purkin ?

Samaa vaivaa on ollut joillakin muillakin:

Boksissahan on takuu niin kauan, kuin sopimus voimassa.

Tee vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden.

Arjet, pyhät. (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Soittakaa minulle / Häiriöilmoitus

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa › /Häiriöilmoitus

Tai:  Omaelisa Tuki/Varaa soittoaika/Häiriöilmoitus

Omaelisassa:

Omaelisa Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti> Häiriöilmoitukset


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • August 4, 2025

Joo olen kokeillut kaikkea juuri tänään sain ns teknistä tukea, eli etänä asensivat uusimman purkin ohjelmistopäivityksen ei apua.

Tulos vai melkein 20min Elisa rokotti jonotuksesta puhelimessa. 🥶🥶🥶🥶🥶

Tarjosivat myös soitto-aikaa 7.8.2025 en ottanut koska pari viikkoa sitten Soittivat ja vaan alustettiin purkki toimi päivän.

Varmaan pakko siirtyä DNA Asiakaaksi.

 

 


  • August 4, 2025

Joo olen kokeillut kaikkea juuri tänään sain ns teknistä tukea, eli etänä asensivat uusimman purkin ohjelmistopäivityksen ei apua.

Tulos vai melkein 20min Elisa rokotti jonotuksesta puhelimessa. 🥶🥶🥶🥶🥶

Tarjosivat myös soitto-aikaa 7.8.2025 en ottanut koska pari viikkoa sitten Soittivat ja vaan alustettiin purkki toimi päivän.

Varmaan pakko siirtyä DNA Asiakaaksi.

 

 

Ota vaan uudestaan yhteyttä asiakaspalveluun OmaElisan kautta, niin eiköhän se uusi boksi tule:

Omaelisa Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 


Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • August 5, 2025

Rohkeasti vain uudestaan yhteydessä, jos ohjelmistopäivitys ei tuottanut tulosta. Elisalta on myös saatavilla Elisa Viihde Plus -palvelu eli uudempi laite, jota kannattaa myös harkita.


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • August 5, 2025

Android laite EI kiinnosta kun lukee kuinka "hyvin" se toimii.

 


  • August 5, 2025

Android laite EI kiinnosta kun lukee kuinka "hyvin" se toimii.

 

Kyllä asiakaspalvelu sen sinun boksin vaihtaa uuteen Premiumiin, kun kerran kaikki voitava on tehty.

 


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • August 5, 2025

Missä voin vaihtaa ja tuleekos tuohon Premium purkkiin mukaan myös HDMI kaapeli.

Tahdotteko vanhan purkin takaisin heti vai sen jälkeen kun olen todennut että se toimii ok ja kaikki tallenteen ja asetukset toimivat uudessa purkissa.?

 


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • August 6, 2025

Ei kannata enään vaivautua vastaamaan, koska sain ajat huomiseksi se mitä siellä tapahtuu, eli suostutaankos tuo viallinen Boxi vaihtamaan ja pitääkös ottaa mukaan myös origenelli kaapeli …. yms kilkeet jotka olen saanut kun ed kerran noin 4 vuotta sitten purkki vaihdettiin….tms.


ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • August 6, 2025

Viihde boksi kaikkineen lisätarvikkeineen tulisi lähetellä vaihtotilanteessa takaisin, se tulee lähettää kun uusi boksi on tullut. 😊 Häiriöpuolen kanssa tuo vaihto tehdään ja he ohjeistavat asiassa jos vaihtoon päädytään. 👍


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • August 6, 2025

Juu en Tod ala lähettelemään mitään, vaan olen sopinut tapaamisen ns Aleksin Kulmassa olevassa Elisan myymälässä huomiseksi.

Tuskin sinne Virtapiuha, originelli HDMI kaapelia, puhumattakaan, RJ45 kaapelia tai kaukosäädintä tarvii ottaa mukaan ?

 

EDIT: 6.8.2025 // Muokattu tunnistetiedot pois. - Ilponen
 


ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • August 6, 2025

Asiassa osataan ohjeistaa myös siellä! 😊 Kannattaa ottaa kaikki boksin kanssa alunperin mukana tulleet tilpehöörit mukaan.

Ps. Ethän laita tunnistetietoja tänne, sillä kyseessä on julkinen keskustelupalsta.