Skip to main content
Vastaus

elisa viihde premium ja kanavatietojen haku

  • July 2, 2022
  • 4 kommenttia
  • 175 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+4

Noniin, parilla ekalla sivulla ei ollut helpotavaa tietoa joten uskaltaudun aloittamaan uuden topicin: Elikkäs joka kerta kun avaan tuon premium boxin ja meinaan katsoa televisiokanavia, niitä mitkä nyt netin kautta näkyy, tuumaa boksi että kanavatietoja haetaan. Joskus tämä kestää minuutin, joskus ei vielä 10 minuutinkaan jälkeen ole hakenut tietoja. Onkohan tähän olemassa jotain korjauskeinoa? Aika ärsyttävää kun luulisi nyt premiumin olevan toiminnaltaan myös premium mutta on paljon kurjempi kun mikään edellisistä palveluista yhteensä. Muutenkin koko Premium palvelu on tasan tarkkaan sama vanha palvelu kalliimmalla ja huonommin toimivana...

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Mitenkäs tuo:

Ei tosin “kanavatietojen hakemisesta”

olisikin vaan 20-30 sekuntia, mutta saattaa kestää vaikka kuin kauan ja lähes joka ainoa kerta kun tuon rasian laittaa päälle.

 

 

BK_viihde hän kirjoittaa tuolla “kanavalistaasi päivitetään” kekustelussa noin:

“Halukkaat voivat kokeilla uudempaa ohjelmistoversiota, Digiboksin MAC minulle yksityisviestinä”.

Kokeile, eihän se ota, eikä anna.

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • July 2, 2022

Mitenkäs tuo:

Ei tosin “kanavatietojen hakemisesta”


Forum|alt.badge.img+4
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • July 2, 2022

Mitenkäs tuo:

Ei tosin “kanavatietojen hakemisesta”

olisikin vaan 20-30 sekuntia, mutta saattaa kestää vaikka kuin kauan ja lähes joka ainoa kerta kun tuon rasian laittaa päälle.


  • Vastaus
  • July 3, 2022

Mitenkäs tuo:

Ei tosin “kanavatietojen hakemisesta”

olisikin vaan 20-30 sekuntia, mutta saattaa kestää vaikka kuin kauan ja lähes joka ainoa kerta kun tuon rasian laittaa päälle.

 

 

BK_viihde hän kirjoittaa tuolla “kanavalistaasi päivitetään” kekustelussa noin:

“Halukkaat voivat kokeilla uudempaa ohjelmistoversiota, Digiboksin MAC minulle yksityisviestinä”.

Kokeile, eihän se ota, eikä anna.

 


Forum|alt.badge.img+4
  • Keskustelun aloittaja
  • Osallistuja
  • July 3, 2022

jepulista, sain tuon uudemman version boksiin, nyt katellaan sitten että auttoiko asiaa. Kiitosta vaan auttaneille.