Elisa Viihde Premium, jota en ole tilannut

  • 4 February 2023
  • 29 kommenttia
  • 1422 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Minut saatiin ottamaan joku Elisa Viihteen Premium paketti, jota en todellakaan ole tilannut mutta nyt se näkyy omissa tiedoissani, eikä sitä muka pysty lopettamaan kuin kahden vuoden jälkeen tilauksesta.

Mitään väylää ei ole mihin voisi asiasta laittaa postia ja puheluihin ei todellakaan kukaan vastaa, vaan sinun on tilattava soitto aika jonka saat neljän päivän jälkeen.

 

Uskomatonta Elisalta

 

EDIT 6.2.2023 // Muokattu kirosanat pois ja otsikko kuvaavammaksi. -Burnett

draakki 1 vuosi sitten

Morjes @Pekka99 ja @justagarlic ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊 

Kurja kuulla, että Elisa Viihteen sopimuksissa on ollut epäselvyyttä 😥 jos palvelu on tilattu verkkokaupasta, asiakaspalvelusta tai puhelussa, tilaukseen pätee etämyynnin peruutusaika mikä on 14 vuorokautta. Myymälöissä palvelu käydään kokonaisuudessaan läpi aina ominaisuuksista sopimuksiin ja annetaan palveluun kuuluva digiboksi myös sitten matkaan, joten yllätyksiä ei pitäisi päästä näissä syntymään. 

Jos käyttöönotossa tai palvelun ominaisuuksissa on taasen vain epäselvyyttä, niin täältä löytyy käyttöpas, tekniset ominaisuudet sekä ohjeet käyttöönottoon, ja täällä on taas koottuna kätevästi Viihteen parhaita käyttövinkkejä. 🙂 

Elisan asiakaspalveluun saa useampaa kautta yhteyttä missä Elisa Viihteen sopimus voidaan katsoa rauhassa läpi ja tarkistaa tilanne.

Soittoajan voi tosiaan varata suoraan täältä aiheella Asiakaspalvelu (muut), asiakaspalvelun aukioloaikoina arkisin 8-18 välillä lomake antaa tyypillisesti varata soittoajan samalle päivälle (soitto tulee n. parin tunnin sisällä soittoajan varaamisesta), ja asiakaspalvelun aukioloajan ulkopuolella soittoajan voi varata sitten tarkemmalla varausajalla. OmaElisasta löytyy Asiakaspalvelu -välilehti missä palvelee sekä asiakaspalveluchat että Viestiarkisto, missä jälkimmäisessä voi laittaa sähköpostinomaisesti viestiä asiakaspalveluun. Viesteihin vastataan tyypillisesti viimeistään 48 tunnin sisällä, yleensä lähes aina tätä nopeamminkin. Myös someasiakaspalvelu päivystelee sekä Facebookissa että Twitterissä vuoden jokaisena päivänä. Kanavia siis riittää mistä löytyy apu kimurantteihinkin sopimuskysymyksiin. 🙂

Katso alkuperäinen viesti

29 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Minut saatiin ottamaan joku Elisa Viihteen Premium paketti, jota en todellakaan ole tilannut mutta nyt se näkyy omissa tiedoissani, eikä sitä muka pysty lopettamaan kuin kahden vuoden jälkeen tilauksesta.

Mitään väylää ei ole mihin voisi asiasta laittaa postia ja puheluihin ei todellakaan kukaan vastaa, vaan sinun on tilattava soitto aika jonka saat neljän päivän jälkeen.

 

Uskomatonta Elisalta

 

EDIT 6.2.2023 // Muokattu kirosanat pois ja otsikko kuvaavammaksi. -Burnett

Vähän vaihtoehtoja:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Somessa arkisin 8-21

Viikonloppuisinkin 9-21:

Lähetä viesti Facebookissa

Lähetä viesti Twitterissä

Tuolta postia:

asiakaspalvelu.liittymat@elisa.fi 

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit

olin samanlaisessa tilanteessa mutta itse menin halpaan kun halvalla sai tuli erillinen boxi tv päätteeksi missä oli kaikki sovellukset sun muuta ja viikon jälkeen mietin että samat sovellukset ovat älyteeveessä ihan valmiina joten boxi jäi turhaksi yritin perua sopimusta niin 2 vuotta kiinni eikä millään päässy eroon. 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @Pekka99 ja @justagarlic ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊 

Kurja kuulla, että Elisa Viihteen sopimuksissa on ollut epäselvyyttä 😥 jos palvelu on tilattu verkkokaupasta, asiakaspalvelusta tai puhelussa, tilaukseen pätee etämyynnin peruutusaika mikä on 14 vuorokautta. Myymälöissä palvelu käydään kokonaisuudessaan läpi aina ominaisuuksista sopimuksiin ja annetaan palveluun kuuluva digiboksi myös sitten matkaan, joten yllätyksiä ei pitäisi päästä näissä syntymään. 

Jos käyttöönotossa tai palvelun ominaisuuksissa on taasen vain epäselvyyttä, niin täältä löytyy käyttöpas, tekniset ominaisuudet sekä ohjeet käyttöönottoon, ja täällä on taas koottuna kätevästi Viihteen parhaita käyttövinkkejä. 🙂 

Elisan asiakaspalveluun saa useampaa kautta yhteyttä missä Elisa Viihteen sopimus voidaan katsoa rauhassa läpi ja tarkistaa tilanne.

Soittoajan voi tosiaan varata suoraan täältä aiheella Asiakaspalvelu (muut), asiakaspalvelun aukioloaikoina arkisin 8-18 välillä lomake antaa tyypillisesti varata soittoajan samalle päivälle (soitto tulee n. parin tunnin sisällä soittoajan varaamisesta), ja asiakaspalvelun aukioloajan ulkopuolella soittoajan voi varata sitten tarkemmalla varausajalla. OmaElisasta löytyy Asiakaspalvelu -välilehti missä palvelee sekä asiakaspalveluchat että Viestiarkisto, missä jälkimmäisessä voi laittaa sähköpostinomaisesti viestiä asiakaspalveluun. Viesteihin vastataan tyypillisesti viimeistään 48 tunnin sisällä, yleensä lähes aina tätä nopeamminkin. Myös someasiakaspalvelu päivystelee sekä Facebookissa että Twitterissä vuoden jokaisena päivänä. Kanavia siis riittää mistä löytyy apu kimurantteihinkin sopimuskysymyksiin. 🙂

Käyttäjätaso 1

No, Selvisi kun kävin Elisa Kulmassa, että minulle oli 2021 vaihdettu Elisa Viihteen sijalle Elisa Premium.

Ja selvisi myös että vanha taloyhtiö sopimuksemme oli umpeutunut ja uusi sopimus ontehty Salaa, siis ainakaan siitä ei ole millään tavoin ilmoitettu taloyhtiössämme.

Sopimuksemme on kuulunut Elisa Viihde + 100M yhteys sopivaan hintaan. Uusi hinta tullee näkyviin 03/2023 laskussa. Tämän lisäksi On alettu perimään Saunalahti Kotikuitu maksua??????.

 Jännittää millainen hinta o sovittu uudessa sopimuksessa, no sen näkee oikeasti vasta kun 03/2023 lasku tulee. 🤐🤐🤐🤐😬😬😬😬🥶🥶🥶

Käyttäjätaso 1

Yllä olevaan vielä seuraavaa:

Sain tiivistelmän joka on otsikolla:

Palvelut ja laitteet Elisa Viihde Premium,

Elisa Netti kotiin M

Jossa tuo Saunalahti Kotikuitu maksu (14.33€) on korvattu Elisa Netti kotiin M Kuukausimaksulla 8,00 €/kk, eli tuo tulee tuo (8.00€) Elisa Viihde Premium maksun lisäksi, siis en ymmärrä mikä ylimääräinen maksu on tuo Elisa netti kotiin M oikeasti on. Rahastustako ?

No summa summarum katsotaan millaiseksi tuo 03/2023 lasku muodostuu, kun vielä lupailivat hyvitystä noista väärin laskutetuista 01 ja 02/2023 laskuista.

Pekka.

Ps. Vähän jänskättää eläkeläistä mitä tuleman pitää, no mutta onhan se hyvä että jotain tapahtuu Eläkeläisenkin elämässä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Netti Kotiin on uusi tuotenimi, joka on jonkin aikaa sitten korvannut Saunalahti Kotikuidun. Teknisesti mikään muu ei ole muuttunut.

Taloyhtiön sopimuksesta riippuen se M-nopeus voi olla perusnopeus tai lisänopeus. Jos siitä erikseen asukkaalta veloitetaan, kyseessä on lisänopeus.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Ja selvisi myös että vanha taloyhtiö sopimuksemme oli umpeutunut ja uusi sopimus ontehty Salaa, siis ainakaan siitä ei ole millään tavoin ilmoitettu taloyhtiössämme.

Sopimuksemme on kuulunut Elisa Viihde + 100M yhteys sopivaan hintaan. Uusi hinta tullee näkyviin 03/2023 laskussa. Tämän lisäksi On alettu perimään Saunalahti Kotikuitu maksua??????.

 

Taloyhtiön hallitus lienee uusinut taloyhtiölaajakaistan osalta sopimuksen, harmittavan usein hallituksen päätöksista ei tiedoteta asukkaille asti, ellei kyseessä ole operaattorin vaihto.

Viimekilpailutuksessa saatiin tarjoukset laajakaistasta, sekä kaapelitv:stä. Myös IPTV palveluja kysyttiin, mutta sellaisia ei kilpailutuksessa mukana olleet operaattorit tarjonneet taloyhtiösopimuksella. Näin ollen sitten päädyttiin 50M perusnopeuteen ja kaapelitv:hen. Toisaalta jopa gigan perusnopeus olisi ollut hyvin kohtuu hintainen (noin 10€/kk per huoneisto), mutta ajateltiin nostaa portaittain nopeutta, kun vielä aika harva asukkaista hyötyy yli 20M nopeuksista.

 

Kysymys kuuluu @Pekka99 minkä perusnopeuden taloyhtiö on solminut? Todennäköisesti nyt maksat ehkä jopa turhaan lisänopeudesta Elisa viihteen kyljessä.

Tässä vielä pari linkkiä miten suunnilleen lisänopeus ja elisa viihde vaikuttaa taloyhtiö sopimuksissa hintaan (todennäköisesti lähes vastaavat hinnat vielä muilla voimassa):

Lempäälä 2018      HASO 2019         Viklanlinna 2019

Itse uskoisin, että taloyhtiön perusnopeus voisi jopa riittää, jos hallitus on ollut fiksu ja valinnut sellaisen nopeuden, joka riittää suurimmalle osalle asukkaista suoraan. Myöskin kysyn, että mikä on mielestäsi Elisa viihteen tuoma lisäarvo? Itselleni se ei tuo mitään lisä arvoa (eikä muutkaan viihde palvelut) vaan käytän omaa tallentavaa digiboksia, jonka käytöstä ei mene kuukausimaksua.

Käyttäjätaso 1

Kiitoksia,

Noista  saan vinkkejä ja eihän sitä tiedä vaikka meidänkin talon Soppari julkistettaisiin, koska se olisi kiva nähdä paperilla millainen soppari on meillä sorvattu.

Toi Tampereen sopimus Viklanlinnan tehty soppari 2019 on lähellä sitä mikä meilläkin on ollut !

Kysymys onkos taloissanne yksi vai kaksi Valokuidun nousuja per huoneisto ?

Kysyn koska noi Tuplalaajakaista paketti kiinnostaa ja eikös sellainen vaadi kaksi nousua valokuitua per huoneisto vai ei ?

Mahdetaankohan Elisalla lukea näitä keskusteluita ?

 

@Pekka99  

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Tuplalaajakaista on kiinteä+mobiilinetti.

Yhtiövastikekohteissa huoneistoon voi avata yhden yhtiövastikeliittymän per huoneisto, toinen on yksittäisliittymä, mutta tuplalaajakaista ei ole kyseessä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Mahdetaankohan Elisalla lukea näitä keskusteluita ?

Kyllä luetaan ja usein kommentoidaankin. Tummansiniset ja vaaleanvihreät nimimerkit ovat Elisan edustajia täällä Yhteisössä.

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Kiitoksia,

Noista  saan vinkkejä ja eihän sitä tiedä vaikka meidänkin talon Soppari julkistettaisiin, koska se olisi kiva nähdä paperilla millainen soppari on meillä sorvattu.

Toi Tampereen sopimus Viklanlinnan tehty soppari 2019 on lähellä sitä mikä meilläkin on ollut !

Kysymys onkos taloissanne yksi vai kaksi Valokuidun nousuja per huoneisto ?

Kysyn koska noi Tuplalaajakaista paketti kiinnostaa ja eikös sellainen vaadi kaksi nousua valokuitua per huoneisto vai ei ?

Mahdetaankohan Elisalla lukea näitä keskusteluita ?

 

@Pekka99  

Isännöitsijän kuuluu antaa asukkaille vaikuttavien sopimuksien sisältö jossain määrin. Huoneiston omistaja saa sitten tarkemman sisällön ja hallitus pääsee näkemään samat asiat kuin isännöitsijä. Aikoinaan vuokralaisena sain kyllä isännöitsijältä selville aika tarkasti taloyhtiölaajakaista sopparin tiedot. Toisaalta yhtiökokoukseenkin asti voi netti päätökset viedä hallituksen halutessaan.

Ei muutakuin isännöitsijään yhteyttä ja kyselemään, sekä ehdottelemaan että tulevissa kilpailutuksissa lisää perusnopeutta (symmetrisesti) sekä pienemmät tarjoajat myös mukaan. Isommissa kaupungeissa kuitenkin hinta ero per huoneisto on melkoisen pieni eri nopeuksilla. Ainoastaan asukas säästää eniten, kun nopeammilla perusnopeuksilla lisänopeuden tarve väheee.

 

Valokuidun nousuja per huoneisto on yleensä 2-4kpl (tai 0). Ethernet nousuja 1-2kpl (tai 0) ja puhelin nousuja 1-3paria (tai 0). Tarkempaa tietoa en voi antaa, tietämättä taloyhtiön ikää ja siihen tehtyjä remontteja. Helpoten näet sähkökeskuksesta, kuitu ja ETH nousujen määrän.

 

Miksi haluaisit tuplalaajakaistan kahta nousua pitkin? Elisan epäsymmetrisyyden johdosta?

Taloyhtiössä on myös mahdollista, että jakamosta löytyy useamman eri operaattorin laitteet ja on mahdollista ottaa kahdelta eri operaattoriltakin nettin.

Käyttäjätaso 1

Jaa,

 

Tuolle Tuplalaajakaistalle olisi tarve, koska nyt mulla on kaksi simmiä 5G + Mobiililaajakaista,

eli voisin saada Elisaan laajakaistan kaveriksi mobiili laajakaistan hieman halvemmalla kuin nykyisellä kokoonpanolla. ?

@Pekka99  

Ystävän puolesta kyselen…
Asuntoon on alunperin haluttu ottaa Elisan laajakaista. Myyjä kuitenkin tarjosi Viihde+laajakaista pakettia, koska edullinen.  Elisan laajakaistaa ei koskaan saatu toimimaan ja laajakaistaan osalta sopimus purettiin ja laskut lopulta hyvitettiin. Selvitykseen meni todella pitkä aika, koska silloin oli jokin Elisan teknisten lakko. Kun Elisan laajakaistasta oli luovuttu, tuli tilalle Telian laajakaista, koska taloyhtiössä oli Telian valokuitu. Elisan viihde kuitenkin jäi ja hinta tästä palvelusta on aivan järjetön. 
Nyt asuntoon on tulossa putkiremontti maaliskuun alusta ja jonka kesto on arvioitu vuoden loppuun. Tänä aikana ei Viihteellä ole mitään käyttöä, koska tarkoitus käyttää mökkiä väliaikaisena asuntona. Tuntuu järjettömältä maksaa ylikallista hintaa vuosikausia alunperinkin tarpeettomasta tuotteesta. Kyseessä oli monenlaista sähläystä myös Elisan asiakaspalvelussa. 
Onnistuisiko viihteen irtisanominen millään ehdoilla, vai onko kyseessä panttivankitilanne? 

Käyttäjätaso 7

Ystävän puolesta kyselen…
Asuntoon on alunperin haluttu ottaa Elisan laajakaista. Myyjä kuitenkin tarjosi Viihde+laajakaista pakettia, koska edullinen.  Elisan laajakaistaa ei koskaan saatu toimimaan ja laajakaistaan osalta sopimus purettiin ja laskut lopulta hyvitettiin. Selvitykseen meni todella pitkä aika, koska silloin oli jokin Elisan teknisten lakko. Kun Elisan laajakaistasta oli luovuttu, tuli tilalle Telian laajakaista, koska taloyhtiössä oli Telian valokuitu. Elisan viihde kuitenkin jäi ja hinta tästä palvelusta on aivan järjetön. 
Nyt asuntoon on tulossa putkiremontti maaliskuun alusta ja jonka kesto on arvioitu vuoden loppuun. Tänä aikana ei Viihteellä ole mitään käyttöä, koska tarkoitus käyttää mökkiä väliaikaisena asuntona. Tuntuu järjettömältä maksaa ylikallista hintaa vuosikausia alunperinkin tarpeettomasta tuotteesta. Kyseessä oli monenlaista sähläystä myös Elisan asiakaspalvelussa. 
Onnistuisiko viihteen irtisanominen millään ehdoilla, vai onko kyseessä panttivankitilanne? 

Viihteen määräaikaisuus on 24kk. Sen jälkeen sen voi irtisanoa normaalilla irtisanomisajalla.

Toki ainahan sitä voi yrittää aspan kanssa neuvotella , jos määräaika on vielä päällä ja Viihdettä ei pysty enää käyttämään.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Jaa,

 

Tuolle Tuplalaajakaistalle olisi tarve, koska nyt mulla on kaksi simmiä 5G + Mobiililaajakaista,

eli voisin saada Elisaan laajakaistan kaveriksi mobiili laajakaistan hieman halvemmalla kuin nykyisellä kokoonpanolla. ?

@Pekka99  

@Pekka99 

Joo Tuplalaajakaista on mielestäni Elisan paras tuote. Siinä tosiaan saa kiinteän laajakaistan ja SIM-kortin samaan hintaan. Niitä on sitten erilaisilla yhdistelmillä ja nopeuksilla. Ainakin ennen löytyi tuplalaajakaistan vaihtoehdot parhaiten https://elisa.fi/kauppa/nettiliittymat/kiinteat-laajakaistat  tuon kautta. Toki nykyään ilmeisesti osa vaihtoehdoista näkyy vain asiakaspalvelijoille, esim. se 50M lisänopeus… Saatto vielä siihen tuplalaajakaistaan saada yhden extra kortinkin kohtuu hinnalla. Tuplalaajakaistaa ei saa jos on Elisa viihde laajakaistan kanssa, silloin saa vain jotain alennusta mobiililaajakaistasta ja puhelinliittymästä, mutta ne alet eivät viimeksi kun selvitin olleet erityisen hyviä. (paremmat hinnat sai muuta kautta tai kilpailijoilta)

 

Mihin oikein tarvit 5G simkortin ja mobiililaajakaistan, kun kotoa löytyy kiinteä? Onko mökillä toinen? DNA:lla on sitten tuplalaajakaistaa myös pelkillä 4G tai 5G korteilla kiinteän lisäksi.

 

Käyttäjätaso 1

Yllättäen tuota tupla laajakaistaa ei ole enään Elisan valikoimassa 😫,

Mokkulaan tarvitsen sen simmin kun kerran tuota kyselit, mökille, lomalle….. jne

 

Pekka

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Ystävän puolesta kyselen…
Asuntoon on alunperin haluttu ottaa Elisan laajakaista. Myyjä kuitenkin tarjosi Viihde+laajakaista pakettia, koska edullinen.  Elisan laajakaistaa ei koskaan saatu toimimaan ja laajakaistaan osalta sopimus purettiin ja laskut lopulta hyvitettiin. Selvitykseen meni todella pitkä aika, koska silloin oli jokin Elisan teknisten lakko. Kun Elisan laajakaistasta oli luovuttu, tuli tilalle Telian laajakaista, koska taloyhtiössä oli Telian valokuitu. Elisan viihde kuitenkin jäi ja hinta tästä palvelusta on aivan järjetön. 
Nyt asuntoon on tulossa putkiremontti maaliskuun alusta ja jonka kesto on arvioitu vuoden loppuun. Tänä aikana ei Viihteellä ole mitään käyttöä, koska tarkoitus käyttää mökkiä väliaikaisena asuntona. Tuntuu järjettömältä maksaa ylikallista hintaa vuosikausia alunperinkin tarpeettomasta tuotteesta. Kyseessä oli monenlaista sähläystä myös Elisan asiakaspalvelussa. 
Onnistuisiko viihteen irtisanominen millään ehdoilla, vai onko kyseessä panttivankitilanne? 


Morjes @Mervi_Mimosa! 😊 Onpa kurja kuulla, että sekä laajakaistan että Viihteen käyttöönotossa oli paljon haasteita, ja muutenkin tuntuu olevan kovasti sopimussotkua tässä taustalla. 😥 

Pienenä lohtuna voin kertoa ainakin sen, että Elisa Viihde ei tosiaan ole sidottu mihinkään tiettyyn nettiyhteyteen, muttei myöskään osoitteeseen. Sen voi siis hyvin ottaa mökille mukaan, ja sitä kautta saakin esimerkiksi kätevästi mökillä TV-kanavat näkyviin ilman että mökillä tarvitsee olla toimivaa antennikaapelia. 🙂 

Tämä tilanne on niin erikoinen, että jos ystävä kenen puolesta kyselet sattuisi olemaan sinä itse, niin pistätkö meille vielä yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta? 😉 Voidaan katsoa tilannetta sitten vähän tarkemmin kokonaisuutena. ❤ 

 

 

Yllättäen tuota tupla laajakaistaa ei ole enään Elisan valikoimassa 😫,

Mokkulaan tarvitsen sen simmin kun kerran tuota kyselit, mökille, lomalle….. jne


Matkamobiilireitittimiin löytyy meiltä kyllä onneksi ratkaisuja, jos @Pekka99 sopiva liittymä on vielä hakusessa niin laita yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta ja katsotaan yhdessä paras ratkaisu reissukäyttöön. 👍🏼

Käyttäjätaso 1

Ko linkki menee jollekin keskustelu sivuille ei siis minnekään  yksityisviesiti sivuille kuten annettiin ohjeeksi vaan annettu linkki menee:

Etusivu | OmaYhteisö (elisa.fi)

 

Just hienot on taasen mobiilireititin ohje ! 

 

 

Käyttäjätaso 7

Ko linkki menee jollekin keskustelu sivuille ei siis minnekään  yksityisviesiti sivuille kuten annettiin ohjeeksi vaan annettu linkki menee:

Etusivu | OmaYhteisö (elisa.fi)

 

Just hienot on taasen mobiilireititin ohje ! 

 

 

Se linkki menee ihan oikeaan paikkaan.

Ensin :

Klikkaa: Lähetä viesti. Tulee tuommoinen teksti:

Lähetä yksityisviesti käyttäjälle OmaYhteisö-tiimi.

Ja ei muuta, kuin kirjoittelemaan.

 

 

 

Käyttäjätaso 1

No pyytää kirjautumaan eikä näy Yksityisviesti linkkiä kenellekkään !😜

Käyttäjätaso 1

Ei vaan vie minnekkään !

Käyttäjätaso 7

Ei vaan vie minnekkään !

Kokeile toisella selaimella.

Tyhjennä selaimen välimuisti.

Kun sinne menee kirjautuneena OmaYhteisöön, niin pitäisi

päästä viestiä laittamaan. Se yksityisviesti menee moderaattoreille

yleisesti. Joku heistä sitten vastaa.

Henkilökohtaisen yksityisviestin voi laittaa, klikkaamalla esim.

tuota viestittelijän nimimerkkiä viestin vasemmalla.

(Moderaattorit pois lukien.)

 

Käyttäjätaso 1

Ehkä käyn jossain puodissanne tiedä vaikka he jotain tietäisivätkin kannattaa kokeilla.

 

Pekka99

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Yllättäen tuota tupla laajakaistaa ei ole enään Elisan valikoimassa 😫,

Mokkulaan tarvitsen sen simmin kun kerran tuota kyselit, mökille, lomalle….. jne

 

Pekka

Onpas harmi, että Elisa parhaan tuotteensa lakkauttanut. Mobiililaajakaista 100M irtoaa Elisalta noin 18€/kk, Telialta 50M noin 13€/kk ja DNA:lta joku 50-150M 10€/kk. Aikaisemmin oli Elisalla viihde asiakkailleen joitain hyviä ale hintoja, mutta harvoin silloinkaan kilpailijoiden tarjouksia voittivat.

Jos kerta mokkulan käyttö on vähistä ja reissussa, olisiko paras ottaa Prepaid tai latausliittymä? Vai onko käyttöä niin paljon että halvemmaksi tulee ottaa jatkuvasti voimassa oleva kortti?

Elisan laitteita en voi suositella, enkä muidenkaan operaattorien laitteita, koska heillä on laitteissaan monesti oma ohjelmisto, joka yleensä huonontaa laitteiden ominaisuuksia. Toki on itselle päätynyt operaattorien laitteita, silloin kun niitä on saanut niin halvalla (esim. käytettynä tai viimeksi tuli Telialta modeemi 29€ hintaan ostettua vuosia sitten).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Ei vaan vie minnekkään !


Klikkaa @Pekka99 tuosta Lähetä viesti -nappulasta, kun olet kirjautunut sisään OmaYhteisössä tälle Pekka99 -käyttäjätilillesi. 😊 Viestiä ei voi lähettää, jos et ole kirjautunut sisään. Olet sisäänkirjautunut, jos vastatessasi tähän ketjuun pystyt vastailemaan tällä Pekka99 -nimimerkillä. 👍🏼 

Voit lähettää viestiä myös Facebookissa tai Twitterissä, jos nuo olisivat mieluisempia kanavia!

 

 

Yllättäen tuota tupla laajakaistaa ei ole enään Elisan valikoimassa 😫,

Mokkulaan tarvitsen sen simmin kun kerran tuota kyselit, mökille, lomalle….. jne

 

Pekka

Onpas harmi, että Elisa parhaan tuotteensa lakkauttanut. Mobiililaajakaista 100M irtoaa Elisalta noin 18€/kk, Telialta 50M noin 13€/kk ja DNA:lta joku 50-150M 10€/kk. Aikaisemmin oli Elisalla viihde asiakkailleen joitain hyviä ale hintoja, mutta harvoin silloinkaan kilpailijoiden tarjouksia voittivat.

 

Tuplalaajakaistaa ei ole enää vanhalla tuotenimellä, mutta samantyyppinen palvelu löytyy kyllä yhä Elisan asiakkaille. 😊

Osallistu keskusteluun