-
-
Osallistuja
-
14 kommenttia
Minut saatiin ottamaan joku Elisa Viihteen Premium paketti, jota en todellakaan ole tilannut mutta nyt se näkyy omissa tiedoissani, eikä sitä muka pysty lopettamaan kuin kahden vuoden jälkeen tilauksesta.
Mitään väylää ei ole mihin voisi asiasta laittaa postia ja puheluihin ei todellakaan kukaan vastaa, vaan sinun on tilattava soitto aika jonka saat neljän päivän jälkeen.
Uskomatonta Elisalta
EDIT 6.2.2023 // Muokattu kirosanat pois ja otsikko kuvaavammaksi. -Burnett
Morjes @Pekka99 ja @justagarlic ja tervetuloa OmaYhteisöön!
Kurja kuulla, että Elisa Viihteen sopimuksissa on ollut epäselvyyttä jos palvelu on tilattu verkkokaupasta, asiakaspalvelusta tai puhelussa, tilaukseen pätee etämyynnin peruutusaika mikä on 14 vuorokautta. Myymälöissä palvelu käydään kokonaisuudessaan läpi aina ominaisuuksista sopimuksiin ja annetaan palveluun kuuluva digiboksi myös sitten matkaan, joten yllätyksiä ei pitäisi päästä näissä syntymään.
Jos käyttöönotossa tai palvelun ominaisuuksissa on taasen vain epäselvyyttä, niin täältä löytyy käyttöpas, tekniset ominaisuudet sekä ohjeet käyttöönottoon, ja täällä on taas koottuna kätevästi Viihteen parhaita käyttövinkkejä.
Elisan asiakaspalveluun saa useampaa kautta yhteyttä missä Elisa Viihteen sopimus voidaan katsoa rauhassa läpi ja tarkistaa tilanne.
Soittoajan voi tosiaan varata suoraan täältä aiheella Asiakaspalvelu (muut), asiakaspalvelun aukioloaikoina arkisin 8-18 välillä lomake antaa tyypillisesti varata soittoajan samalle päivälle (soitto tulee n. parin tunnin sisällä soittoajan varaamisesta), ja asiakaspalvelun aukioloajan ulkopuolella soittoajan voi varata sitten tarkemmalla varausajalla. OmaElisasta löytyy Asiakaspalvelu -välilehti missä palvelee sekä asiakaspalveluchat että Viestiarkisto, missä jälkimmäisessä voi laittaa sähköpostinomaisesti viestiä asiakaspalveluun. Viesteihin vastataan tyypillisesti viimeistään 48 tunnin sisällä, yleensä lähes aina tätä nopeamminkin. Myös someasiakaspalvelu päivystelee sekä Facebookissa että Twitterissä vuoden jokaisena päivänä. Kanavia siis riittää mistä löytyy apu kimurantteihinkin sopimuskysymyksiin.
Katso alkuperäinen viesti