Vastattu

Elisa Viihde Premium käyttöönotto

  • 2 February 2024
  • 12 kommenttia
  • 492 katselukerrat

Päivitin vanhan Elisa viihteen Premiumiin. Eilen aloin virittelemään boxia ja hän tekee päivitystä edelleen. Kaikki mahdolliset poppakonstit ja ohjeistuksen ja johtojen irti repimiseen tehty,kokeiltu wifillä ja ihan piuhalla,mutta hän vaan päivittää edelleen..Päivittänyt jo tuntitolkulla.

 

Olisiko apuja kun ei tee mieli ottaa mihinkään omaguruihin yhteyttä noilla hinnoilla…

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi mikalin 2 February 2024, 20:22

Katso alkuperäinen viesti

12 kommenttia

Jos nettiyhteys on kunnossa, niin ei sen päivitysten ja laitteen käyttöönotto pitäisi ku se 10-15min mennä

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Mihin tuo siis tyssää, ilmeisesti asetukset saa laitettua, jos wifilläkin on kokeiltu? Eli siihenkö kun kanavahakukin on tehty ja boksin pitäisi olla valmis käyttöön? Tuolloin voisi ongelma olla käyttäjätunnuksien linkityksessä uudelle boksille ja lienee vikapalvelun hommia korjata asia.

Käyttäjätaso 7

Päivitin vanhan Elisa viihteen Premiumiin. Eilen aloin virittelemään boxia ja hän tekee päivitystä edelleen. Kaikki mahdolliset poppakonstit ja ohjeistuksen ja johtojen irti repimiseen tehty,kokeiltu wifillä ja ihan piuhalla,mutta hän vaan päivittää edelleen..Päivittänyt jo tuntitolkulla.

 

Olisiko apuja kun ei tee mieli ottaa mihinkään omaguruihin yhteyttä noilla hinnoilla…

Kyllä asia hoituu hyvinkin.

Ota vaan ensialkuun yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21. 

Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Vaihtoehtoja (vastaisenkin varalle) myös vika/häiriöilmoituksellekin:

Soittakaa minulle (Häiriöilmoituksetkin)

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit> Uusi viesti>Palvelun tai tuotteen käyttö> Liittymä tai palvelu, jota viesti koskee.

Liitteitäkin voi laittaa

(Häiriöilmoituksetkin onnistuu)

Laitan töpselin seinään,ohjaa painamaan ok kaukosäätimestä,valitaan kieli ja seuraavaksi netti. Yhdistää kyllä mutta sen jälkeen viimeiset 8tuntia kuva on tämä

Sieltä ihmeen vikapalvelusta odotellut soittoa tämän päivän…

Käyttäjätaso 7

Laitan töpselin seinään,ohjaa painamaan ok kaukosäätimestä,valitaan kieli ja seuraavaksi netti. Yhdistää kyllä mutta sen jälkeen viimeiset 8tuntia kuva on tämä

Sieltä ihmeen vikapalvelusta odotellut soittoa tämän päivän…

 Voipi olla, että eilisellä “luppopäivälläkin”

syytä pitkittymiseen.

Soita vaan tuonne, niin kyllä lutviutuu:

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

 

Olethan varmaan tehdasasetusten palautuksen tehnyt:

Palauta digiboksin tehdasasetukset digiboksillesi. Se onnistuu painamalla digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin. Mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa.

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Ei minkään päivityksen tietysti pidä montaa minuuttia kestää. Jollei tuolla virta nappulan rämpätyksellä tokene niin ei muuta kuin luuri käteen.

Vikapalvelu päivystää 24/7 pääset sinne näin ilta-aikaan soittamalla tuohon aiemmassa viestissä olleeseen asiakaspalvelun nimeroon ja kuuntelemalla ne nauhoitteet lävitse. Sieltä kyllä saavat kaikki tarkistukset tehtyä ja tarvittaessa pistettyä sitten uuden boksin tulemaan.

Tänään sain uuden boxin koska edellinen uusi boxi oli jumi tilassa. Noooooh tää tänään saapunut boxi jämähtää ihan tohon samaan laitetta päivitetään tilaan vaikka buuttailee ja tuulettelee johtoa. Nettiin yhdistyy mutta tästä ei pääse eteempäin…. Taaskohan pitää soitella uutta boxia….?

Käyttäjätaso 7

Tänään sain uuden boxin koska edellinen uusi boxi oli jumi tilassa. Noooooh tää tänään saapunut boxi jämähtää ihan tohon samaan laitetta päivitetään tilaan vaikka buuttailee ja tuulettelee johtoa. Nettiin yhdistyy mutta tästä ei pääse eteempäin…. Taaskohan pitää soitella uutta boxia….?

Soita vaan. Eipä siinä paljon muukaan varmaan auta.

Onhan tapauksia, että vasta kolmas boksi on toiminut.

On vaan erinomaisen huonoa tuuria.

Huono tuuri on mun toinen nimeni👌

Käyttäjätaso 7

Huono tuuri on mun toinen nimeni👌

Et ole yksin. Minullakaan ei ole montaa vehjettä, mikä ei olisi

mennyt takuuvaihtoon/korjaukseen.  Kaikkea Oksasilppurista  partakoneeseen.

Mutta usein, kun sattuu, niin tottuu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Tänään sain uuden boxin koska edellinen uusi boxi oli jumi tilassa. Noooooh tää tänään saapunut boxi jämähtää ihan tohon samaan laitetta päivitetään tilaan vaikka buuttailee ja tuulettelee johtoa. Nettiin yhdistyy mutta tästä ei pääse eteempäin…. Taaskohan pitää soitella uutta boxia….?

 

Oletko kokeillut yhdistää tuon boksin vaikka puhelimen kautta nettiin, jos nyt esim reititin blokkaa yhteyden elisan palvelimelle, tai jotain. Olisihan tuo nyt vähintään outoa, että kaksi boksia olisi rikki samalla tavalla. Vikapalvelun luulisi jo kaikki asetukset tarkistaneen ennen uuden lootan lähetystä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Kokeilisitko @HeiniF tätä toimenpidettä, mikäli tuo boksi jumittaa edelleen?

 

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Osallistu keskusteluun