Moikka,
osaakohan yhteisöläiset kertoa, neuvoa ja vääntää rautalangasta paremmin täällä. Chatin asiakaspalvelija ei tuntunut olleen kovin hyvällä tuulella.
Meillä on taloyhtiössä tulossa kaapeliverkossa palveluntarjoajan vaihto, jossa Elisa lähtee pois. Tämä on ilmeisesti kuitenkin ollut tiedossa operaattoreilla jo pidemmän aikaan, pidempää kuin asukkailla ainakin.
Meille keväämmällä myytiin pakettina ”Elisa Viihde premium laajakaistalla”, silloin kun tämä operaattorimuutos on jo ollut tiedoissa heillä, muttei meillä asiakkailla/asukkailla.
Nyt Elisa tosiaan lähtee kaapeliverkostamme pois, joten meille jää loppu määräaikaisuuden ajaksi maksettavaksi ”Elisa viihde premium laajakaistalla, ilman laajakaistaa”-paketti.
Ja vaikka mielestäni elisa viihde premium perustuu nettiominaisuuksiin, niin palvelu jää rullaamaan taustalle maksettavaksi. Nettiä emme todennäköisesti aio ottaa ollenkaan toistaiseksi elämäntilanteen vuoksi.
Ainakin vastaavissa tilanteissa mitä olen kuullut Telialla ja DNA:lla on purettu koko paketti.
Todennäköisesti tyhmyyttäni en vain ymmärrä koko kuviota, mutta tuntuu, että nyt on vähän apinaa koijattu.