Elisa Viihde Premium -sopimuksen peruuttaminen

  • 29 December 2022
  • 2 kommenttia
  • 239 katselukerrat

Tein tänään liikkeessä Elisa viihde box sopimuksen. Määräaikainen 24kk. Laitoin boksin toimintaan ja television kaukosäädintä ei saa toimimaan boxiin toisin päin kyllä onnistuu. Näin sanottiin että toimii. Toiseksi saankin vanhempien saman boksin itselleni käyttöön, joten tämä päivän hankinta onkin turha. Saako kaupan perustua vai pitääkö tässä ottaa yhteys kuluttajasuojaan?

 

Edit: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Keinotekoinen

Kimblez 1 vuosi sitten

Tein tänään liikkeessä Elisa viihde box sopimuksen. Määräaikainen 24kk. Laitoin boksin toimintaan ja television kaukosäädintä ei saa toimimaan boxiin toisin päin kyllä onnistuu. Näin sanottiin että toimii. Toiseksi saankin vanhempien saman boksin itselleni käyttöön, joten tämä päivän hankinta onkin turha. Saako kaupan perustua vai pitääkö tässä ottaa yhteys kuluttajasuojaan?

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/

Elisan myymälästä ostetulla tuotteella ei lähtökohtaisesti ole peruutusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa myymälästä ostetun tuotteen, ota yhteyttä myymälään, jossa olet asioinut.

Kannattaa kuitenkin kysellä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu  010 190 240 (mpm/pvm)​

Somevaihtoehtoja:

Lähetä viesti Facebookissa 

Lähetä viesti Twitterissä

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Tein tänään liikkeessä Elisa viihde box sopimuksen. Määräaikainen 24kk. Laitoin boksin toimintaan ja television kaukosäädintä ei saa toimimaan boxiin toisin päin kyllä onnistuu. Näin sanottiin että toimii. Toiseksi saankin vanhempien saman boksin itselleni käyttöön, joten tämä päivän hankinta onkin turha. Saako kaupan perustua vai pitääkö tässä ottaa yhteys kuluttajasuojaan?

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/

Elisan myymälästä ostetulla tuotteella ei lähtökohtaisesti ole peruutusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa myymälästä ostetun tuotteen, ota yhteyttä myymälään, jossa olet asioinut.

Kannattaa kuitenkin kysellä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu  010 190 240 (mpm/pvm)​

Somevaihtoehtoja:

Lähetä viesti Facebookissa 

Lähetä viesti Twitterissä

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Kannattaa käydä liikkeessä puhumassa ja tutustumassa, ja tilata kotona netistä.. Saa rauhassa tutustua käytännössä ja palauttaa jos ei maistu.

Osallistu keskusteluun