+6
-
-
Valmentaja
-
262 kommenttia
Sain sähköpostilla tarjouksen nopeammasta Elisa Viihde Premiumista. Tarjouksen saisi vain soittamalla asiakaspalveluun, mikä on todella outoa. No, yritin sinne soittaa, mutta en päässyt koskaan läpi. Jätin myös takaisinsoittopyynnön, mutta kukaan ei soittanut. Nyt tarjous on jo umpeutunut, joten se taisi mennä siinä. Miksi noita tarjouksia lähetetään niin, että ne voi lunastaa vain soittamalla asiakaspalveluun, johon ei kuitenkaan saa yhteyttä?
EDIT 21.11.2023 // muokattu otsikkoa hieman kuvaavammaksi -draakki
Moikka! Voihan tuosta vielä kysästä asiakaspalvelusta ja kertoa tilanteesta että olit jättänyt asiasta soittopyyntöä ja yrittänyt myös soittaa.
En voi luvata että tarjousta sais enää hyödynnettyä jos se oli vain tietyn aikaa voimassa, mutta ei kysymisestä mitään haittaa ainakaan voi olla! Kannattaa ottaa tarjouksen tarkat tiedot ylös kun ottaa yhteyttä.
Meidät tavoittaa myös esimerkiksi Facebookista, ja siellä voi laittaa tarvittaessa esim. kuvan meille siitä sähköpostista. 
Olen laittanut viestiä asiakaspalveluun. Eniten tässä tarjouksessa tosiaan ihmetytti se, että piti nimenomaan itse soittaa Elisan asiakaspalveluun, jotta sen olisi saanut. Yleensähän tarjoukset pystyy tilaamalla vastaamalla sms viestii etc.
No, toisaalta en ole koskaan nähnyt miltään operaattorilta sellaista tarjousta, jota ei olisi tarjolla myös myöhemmin .
Hyvä juttu @ThouniH että olitkin viestiä jo laittanut 
Tarjouksia ja niiden lunastustapoja on Elisalla kyllä runsaasti erilaisia käytössä ympäri vuoden, osan voi hyödyntää vain itse tilaamalla netistä, osan voi lunastaa vaan myymälöissä, jotkut tarjoukset on saatavilla vain puhelimitse myyntinumerosta yms.
Katso alkuperäinen viesti