Kysäistään täältä kun asiakaspalvelusta ei tunnu saavaan ketään kiinni järjellisessä ajassa.
Elikkä meille soitti Elisalta Huhtikuussa kaveri joka tarjosi Elisa viihde premiumia kahdella laitteella yhden laitteen hintaan. Sanoin siihen, että en ole kiinnostunut toisesta laitteesta, mutta yhteysnopeuden nostamisesta olen kiinnostunut. Löydettiin sitten kaapelinetti johon olin tyytyväinen. Halusin vielä miettiä tuota premiumia ja pyysin, että tämä kaveri soittaa seuraavana päivänä uudelleen.
No soitto tuli ja sanoin, että joo otan tuon kaapeliyhteyden johon tämä kaveri sanoi, että hän ei voi nostaa nopeutta pelkästään vaan meidän on otettava tuo tuplapremium. Pelkkä yhteyden nosto olisi onnistunut kyllä jos olisin tilannut sen Elisan sivuilta. Kaveri lupasi muutaman ilmaisen elokuvavuokran kaupan päälle. Otin sitten tuon tuplan.
Ensin tuli Arris modeemi ja viikon kuluttua se Premium digiboksi. Kuvittelin saavani kaksi premium digiboksia. Ei ole näkynyt leffavuokralappuja tai kuulunut mitään sen jälkeen. Vanha 30/5 yhteys toimi ainakin kuukauden liittymävaihdoksen jälkeen. Onko tuo tuplapremium nyt sitten sellainen, että on yksi premiumlaite ja yksi tavallinen laite? Tuossa oli tarjouksena vielä, että puoli vuotta on -50% eli 9.95€ kuukaudessa.
Sopimuksesi sisältää:
- 2 digiboksia samoilla tallenteilla näin lukee sopimuksessa.
Toinen hässäkkä tuli viime viikolla. Taas soitettiin ja kerrottiin, että on tarjous päällä. Mobiililaajakaistaan tuplanopeus ja hinta pysyy samana. Nyt kun toinen kortti tuli ja sopimus niin maksan tästä uudesta sopparista 14.90€+14.90€. Vanhasta 100M yhteydestä olen maksanut 22.50 eli ei toi nyt ihan putkeen mennyt.