Skip to main content
Vastaus

Elisa Viihde Premiumin päivämäärä on väärin

  • February 18, 2023
  • 4 kommenttia
  • 129 katselukerrat

Edellisen ohjelmapäivityksen jälkeen laite näyttää päivämäärää 3.6. Eikä löydä ohjelmatietoja. Myöskään tallenteiden katselu ei toimi.

 

Miten tuon saa kuntoon?



EDIT 20.2.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Viihdehemmo

Välimuistin nollaus auttoi - nyt toimii taas hyvin.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • February 18, 2023

Tuolla ohjeita:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/tv-palvelut/viihde-laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Esim:

Manuaalinen digiboksin ohjelmapäivityksen tarkastaminen.

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.

Digiboksin tehdasasetusten palautus.

1. Paina digiboksin virtapainiketta viisi kertaa peräkkäin.

2. Uusimmassa Premium- mallissa N7950 virtapainike on iso painike digiboksin vasemmassa reunassa.

Digiboksin sisäisen muistin alustus.

  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.

 

 

 

 


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • February 20, 2023

Edellisen ohjelmapäivityksen jälkeen laite näyttää päivämäärää 3.6. Eikä löydä ohjelmatietoja. Myöskään tallenteiden katselu ei toimi.

 

Miten tuon saa kuntoon?



EDIT 20.2.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

Moikka @Viihdehemmo ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊

Saitko ongelman jo ratkaistua?


  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • Vastaus
  • February 20, 2023

Välimuistin nollaus auttoi - nyt toimii taas hyvin.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • February 20, 2023

Huippujuttu @Viihdehemmo että homma tuli kuntoon, kiitos että kerroit tänne mikä auttoi ongelmaan! 😊 Nämä ohjeet voivat auttaa sitten mahdollisesti seuraavaa joka saa harmaita hiuksia samantyyppisen ongelman parissa.

Ja erityiskiitokset myös @Kimblezille kun jaoit ohjeet Elisa Viihteen vianrajausohjeisiin! 🙏🏼