Vastattu

Elisa Viihde Premiumin valikot puuttuvat

  • 30 October 2020
  • 9 kommenttia
  • 1501 katselukerrat

Vaihdoin tänään Elisa Viihteen (joka toiminut hyvin) Elisa Viihde Premiumiksi. Ongelmana on se, että esim. Ohjelmakirjasto-, Tallenteet- ja Vuokraamo-valikot puuttuvat. Ainoat käytettävissä olevat valikot ovat Asetukset ja Koti. Kun laitan boksin käyntiin, tulee teksti: valikoita ladataan. Mitään ei tapahdu. Tähän mennessä olen kokeillut seuraavaa: ottanut virtajohdon sekä boksista että modeemista irti, palauttanut tehdasasetukset sekä alustanut muistin ja pakottanut tekemään ohjelmistopäivityksen. Mikään ei ole pelittänyt :( Pitääkö asentaa vanha toimiva Viihde-boksi takaisin? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 2 November 2020, 10:45

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Moikka @AnskiHoo ja tervtuloa Yhteisöön. 

Laitatkos kuule vaikka asiakasnumeron tonne sun profiilin yksityisiin tietoihin niin käydään vähän tätä kautta vilkasemassa tarkemmin sitä mikä siellä Viihteessä nyt noin jumittaa? :) 

Päivitin oman Elisa Viihde digiboksini perjantaina Netgem N7950 boksiin ja sain sen muuten toimimaan, mutta Elisa Viihde -napin takaa löytyvät vain “Asetukset” ja “Koti”. Kaikki muut valikot siis kateissa. Käynnistin laitteen ja reitittimen toistuvasti uudestaan, samoin palautin tehdasasetukset. Ei auta. Välillä tulee ilmoitus “Valikoita ladataan” mutta ei niitä kyllä ilmesty näkyviin. Mikä neuvoksi?

Käyttäjätaso 7

Päivitin oman Elisa Viihde digiboksini perjantaina Netgem N7950 boksiin ja sain sen muuten toimimaan, mutta Elisa Viihde -napin takaa löytyvät vain “Asetukset” ja “Koti”. Kaikki muut valikot siis kateissa. Käynnistin laitteen ja reitittimen toistuvasti uudestaan, samoin palautin tehdasasetukset. Ei auta. Välillä tulee ilmoitus “Valikoita ladataan” mutta ei niitä kyllä ilmesty näkyviin. Mikä neuvoksi?

Kokeilitko jo tuota:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/digiboksin-ohjelmistopaivitys/

Tarkista digiboksin ohjelmistopäivitykset manuaalisesti (ns. flashboot)

Jos tehdasasetusten palautus ei auta digiboksia päivittymään, tarkista digiboksin päivitykset manuaalisesti (ns. flashboot), jolloin digiboksi hakee uusimman ohjelmiston pakotetusti.

Katso ohje ohjelmistopäivityksen manuaaliseen tarkistamiseen >

Kokeilin tätä molemmilla tavoilla mutta ei auta....

Itsellä hiljattain sama vaiva, samalla boksilla. MAC-osoitteen päivitys oikeaksi asiakaspalvelussa taisi palauttaa asetukset ennalleen...

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@Jasu73 Laitatko asiakasnumeron tonne sun profiilin yksityisiin tietoihin niin katotaan täältä päästä, että kaikki on kunnossa? :)

Lisätty, toivottavasti selviää!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Lisätty, toivottavasti selviää!

Tein digiboksillesi hieman toimenpidettä. Palautatko digiboksille vielä tehdasasetukset kertaalleen, toimiikos sitten normaalisti? 🙂

Lisätty, toivottavasti selviää!

Tein digiboksillesi hieman toimenpidettä. Palautatko digiboksille vielä tehdasasetukset kertaalleen, toimiikos sitten normaalisti? 🙂


Johan rupesi toimimaan, kiitos!