Sanoin ensinsiksi hankkimani elisaviihde poxin irti. Irtisanomisaika päättyi ja nyt toinen poxi lakkasi toimimasta. Johtuuko siin edellisen boxin irtisanomisesta? Myyjä sanoi toisen boxin ottaessa että sen alkuperäisen voi kyllä sanoa irti kun määräaika päättyy.
Elisa Viihde tuplaboxin irtisanominen
Sanoin ensinsiksi hankkimani elisaviihde poxin irti. Irtisanomisaika päättyi ja nyt toinen poxi lakkasi toimimasta. Johtuuko siin edellisen boxin irtisanomisesta? Myyjä sanoi toisen boxin ottaessa että sen alkuperäisen voi kyllä sanoa irti kun määräaika päättyy.
Varmaan selviää ottamalla
yhteyttä asiakaspalveluun, tai tee vaikka
vika/häiriöilmoitus (soittamalla vaikka heti.)
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden
pyhät, arjet (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset
Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat
Juhannusaatto ja juhannuspäivä 2024
Vikailmoitukset, PUK-koodikyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista 24 h (vikatilanteissa soitathan laitteiden viereltä)
Sometiimimme auttaa klo 9-21
Oleppa tarkkana ettet saa riesoiksesi kokonaan uutta määräaikaa.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.