Skip to main content
Vastaus

elisa viihde uusi boksi/ vanhan irtisanominen

  • December 18, 2021
  • 2 kommenttia
  • 325 katselukerrat

Moikka. Tilasin juuri uuden premium digiboksin (hintaan 24,95, johon sisältyy myös Viaplay 24kk). Minulla on tällä hetkellä käytössä vanha classic-versio boksista. Nyt jäin miettimään, että minun pitää siis ilmeisesti irtisanoa tämä vanha boksi erikseen, kun en ole päivittänyt uudempaan vaan tilannut kokonaan uuden? Onko näin? Vanhan määräaikaisuus on jo päättynyt. Kiitos.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

Moikka @Annikapa ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Voit laittaa meille yksäriä tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi 😊

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Docento
Forum|alt.badge.img+13
  • Oppinut
  • December 19, 2021

Moikka. Tilasin juuri uuden premium digiboksin (hintaan 24,95, johon sisältyy myös Viaplay 24kk). Minulla on tällä hetkellä käytössä vanha classic-versio boksista. Nyt jäin miettimään, että minun pitää siis ilmeisesti irtisanoa tämä vanha boksi erikseen, kun en ole päivittänyt uudempaan vaan tilannut kokonaan uuden? Onko näin? Vanhan määräaikaisuus on jo päättynyt. Kiitos.

Kannattaa laittaa  yksityisviestiä OmaYhteisö-tiimiille niin he katsovat sopimuksesi kuntoon.

Kun se boksin päivitys olisi pitänyt tehdä asiakaspalvelussa kun nyt sinulla taitaa olla kaksi elisa viihde tilausta.

 Kannattaa myös lisätä Asiakasnumero profiiliin jos se ei ole vielä siellä.

 

 


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • Vastaus
  • December 20, 2021

Moikka @Annikapa ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Voit laittaa meille yksäriä tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi 😊