Skip to main content
Vastaus

Elisa Viihteen digiboksi N7950 kadottaa yhteyden televisioon

  • February 24, 2023
  • 7 kommenttia
  • 257 katselukerrat

Moi, mulle tuli vasta uusi elisa viihde premium paketti ja nyt ongelmana on se että boksi kadottaa yhteyden televisioon. Koitin myös toisella televisiolla ja tuli ”laitetta ei tunnistettu”

Eli mulla toi boksi HDMI-piuhalla telkkarissa, välillä ruudussa näkyy kuvaa ja välillä se katkeaa eikä taas pitkään aikaan näy mitään. Koitettu kahdella eri kaapelilla. Laite on siis aivan tuliterä. 
sekä silloin kun kuva näkyy niin mitään ei tapahdu kaukosäätimestä, boksi on ihan jumissa..

 

mikä neuvoksi?

 

 

EDIT 27.2.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Moi, mulle tuli vasta uusi elisa viihde premium paketti ja nyt ongelmana on se että boksi kadottaa yhteyden televisioon. Koitin myös toisella televisiolla ja tuli ”laitetta ei tunnistettu”

Eli mulla toi boksi HDMI-piuhalla telkkarissa, välillä ruudussa näkyy kuvaa ja välillä se katkeaa eikä taas pitkään aikaan näy mitään. Koitettu kahdella eri kaapelilla. Laite on siis aivan tuliterä. 
sekä silloin kun kuva näkyy niin mitään ei tapahdu kaukosäätimestä, boksi on ihan jumissa..

 

mikä neuvoksi?

Tuolla ohjeita:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/tv-palvelut/viihde-laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Jumittaako digiboksi?

Tee kaikki kommervenkit.

Kaikki nuo vinkit on tehty moneen kertaan, mikään ei auta.

Kysäise tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat: LA-Su 9-21

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Somessa Viikonloppuisinkin: 9-21

Lähetä viesti Facebookissa 

Lähetä viesti Twitterissä

 

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

  • February 25, 2023

Moi, mulle tuli vasta uusi elisa viihde premium paketti ja nyt ongelmana on se että boksi kadottaa yhteyden televisioon. Koitin myös toisella televisiolla ja tuli ”laitetta ei tunnistettu”

Eli mulla toi boksi HDMI-piuhalla telkkarissa, välillä ruudussa näkyy kuvaa ja välillä se katkeaa eikä taas pitkään aikaan näy mitään. Koitettu kahdella eri kaapelilla. Laite on siis aivan tuliterä. 
sekä silloin kun kuva näkyy niin mitään ei tapahdu kaukosäätimestä, boksi on ihan jumissa..

 

mikä neuvoksi?

Tuolla ohjeita:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/tv-palvelut/viihde-laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Jumittaako digiboksi?

Tee kaikki kommervenkit.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • February 25, 2023

Moi, mulle tuli vasta uusi elisa viihde premium paketti ja nyt ongelmana on se että boksi kadottaa yhteyden televisioon. Koitin myös toisella televisiolla ja tuli ”laitetta ei tunnistettu”

Eli mulla toi boksi HDMI-piuhalla telkkarissa, välillä ruudussa näkyy kuvaa ja välillä se katkeaa eikä taas pitkään aikaan näy mitään. Koitettu kahdella eri kaapelilla. Laite on siis aivan tuliterä. 
sekä silloin kun kuva näkyy niin mitään ei tapahdu kaukosäätimestä, boksi on ihan jumissa..

 

mikä neuvoksi?

Tuolla ohjeita:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/tv-palvelut/viihde-laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Jumittaako digiboksi?

Tee kaikki kommervenkit.

Kaikki nuo vinkit on tehty moneen kertaan, mikään ei auta.


  • Vastaus
  • February 25, 2023

Moi, mulle tuli vasta uusi elisa viihde premium paketti ja nyt ongelmana on se että boksi kadottaa yhteyden televisioon. Koitin myös toisella televisiolla ja tuli ”laitetta ei tunnistettu”

Eli mulla toi boksi HDMI-piuhalla telkkarissa, välillä ruudussa näkyy kuvaa ja välillä se katkeaa eikä taas pitkään aikaan näy mitään. Koitettu kahdella eri kaapelilla. Laite on siis aivan tuliterä. 
sekä silloin kun kuva näkyy niin mitään ei tapahdu kaukosäätimestä, boksi on ihan jumissa..

 

mikä neuvoksi?

Tuolla ohjeita:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/tv-palvelut/viihde-laitteiden-uudelleenkaynnistys/

Jumittaako digiboksi?

Tee kaikki kommervenkit.

Kaikki nuo vinkit on tehty moneen kertaan, mikään ei auta.

Kysäise tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat: LA-Su 9-21

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Somessa Viikonloppuisinkin: 9-21

Lähetä viesti Facebookissa 

Lähetä viesti Twitterissä

 

 


  • Avulias
  • February 27, 2023

Tulee niinkin suoraviivainen selitys mieleen, kuin että olisiko sattunut viallinen laite, ns. maanantaikappale?


  • February 27, 2023

Tulee niinkin suoraviivainen selitys mieleen, kuin että olisiko sattunut viallinen laite, ns. maanantaikappale?

Jos niin on, niin sehän menee takuu vaihtoon.

Asiakaspalveluun vaan yhteyttä, niin siitä se lutviutuu.


  • Avulias
  • February 27, 2023

Tuo oli minullakin mielessä, että tämäkin vaihtoehto kannattaa tarkistaa. Monesti se yksinkertaisin syy voi olla selitys.


KooMikko
Forum|alt.badge.img+20
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • February 28, 2023

Varmaan kokeiltu eri piuhallakin?