Skip to main content
Vastaus

Elisa Viihteen digiboksi vaatii tehdasasetukset jatkuvasti, miksi?

  • January 16, 2024
  • 7 kommenttia
  • 535 katselukerrat

Forum|alt.badge.img

Netgem N7950-digiboxi. Parin päivän välein joutuu laittamaan tehdasasetukset jotta boxi toimii. Töllössä kuva menee mustaksi, ääni kyllä kuuluu ja tehdasasetusten palautus auttaa yleensä sen pari, kolme päivää. Onko tämä yleistä vai onko mun boxi tullut tiensä päähän? Boxi parisen vuotta vanha.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Netgem N7950-digiboxi. Parin päivän välein joutuu laittamaan tehdasasetukset jotta boxi toimii. Töllössä kuva menee mustaksi, ääni kyllä kuuluu ja tehdasasetusten palautus auttaa yleensä sen pari, kolme päivää. Onko tämä yleistä vai onko mun boxi tullut tiensä päähän? Boxi parisen vuotta vanha.

Jumittaako digiboksi

Kokeile tuota ns. virtabuuttia, jos et vielä ole:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).

Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.

Jos ei millään tokene, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21. 

Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

  • Vastaus
  • January 16, 2024

Netgem N7950-digiboxi. Parin päivän välein joutuu laittamaan tehdasasetukset jotta boxi toimii. Töllössä kuva menee mustaksi, ääni kyllä kuuluu ja tehdasasetusten palautus auttaa yleensä sen pari, kolme päivää. Onko tämä yleistä vai onko mun boxi tullut tiensä päähän? Boxi parisen vuotta vanha.

Jumittaako digiboksi

Kokeile tuota ns. virtabuuttia, jos et vielä ole:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).

Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.

Jos ei millään tokene, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21. 

Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • January 16, 2024

Netgem N7950-digiboxi. Parin päivän välein joutuu laittamaan tehdasasetukset jotta boxi toimii. Töllössä kuva menee mustaksi, ääni kyllä kuuluu ja tehdasasetusten palautus auttaa yleensä sen pari, kolme päivää. Onko tämä yleistä vai onko mun boxi tullut tiensä päähän? Boxi parisen vuotta vanha.

Jumittaako digiboksi

Kokeile tuota ns. virtabuuttia, jos et vielä ole:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).

Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.

Jos ei millään tokene, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Kiitos vinkistä. Pitää kokeilla tuota.


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • January 16, 2024

Netgem N7950-digiboxi. Parin päivän välein joutuu laittamaan tehdasasetukset jotta boxi toimii. Töllössä kuva menee mustaksi, ääni kyllä kuuluu ja tehdasasetusten palautus auttaa yleensä sen pari, kolme päivää. Onko tämä yleistä vai onko mun boxi tullut tiensä päähän? Boxi parisen vuotta vanha.

Jumittaako digiboksi

Kokeile tuota ns. virtabuuttia, jos et vielä ole:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).

Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.

Jos ei millään tokene, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Kokeilin tuota buuttausta, boxiin tuli päivitys ja nyt kanavanvaihtuminen kestää 15-20 sekuntia. Olin ASPAan yhteydessä, joku soittaa mulle vielä tänään.

 


  • January 16, 2024

Netgem N7950-digiboxi. Parin päivän välein joutuu laittamaan tehdasasetukset jotta boxi toimii. Töllössä kuva menee mustaksi, ääni kyllä kuuluu ja tehdasasetusten palautus auttaa yleensä sen pari, kolme päivää. Onko tämä yleistä vai onko mun boxi tullut tiensä päähän? Boxi parisen vuotta vanha.

Jumittaako digiboksi

Kokeile tuota ns. virtabuuttia, jos et vielä ole:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia).

Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.

Jos ei millään tokene, niin ota yhteyttä asiakaspalveluun:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Kokeilin tuota buuttausta, boxiin tuli päivitys ja nyt kanavanvaihtuminen kestää 15-20 sekuntia. Olin ASPAan yhteydessä, joku soittaa mulle vielä tänään.

 

Kyllähän se siitä sitten lutviutuu.


Forum|alt.badge.img
  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • January 17, 2024

Apu saatu Elisalta. Boxi toimii taas😊


  • January 17, 2024

Apu saatu Elisalta. Boxi toimii taas😊

Erinomaisen hyvä juttu.


  • Tulokas
  • January 30, 2024

Samanlaista ongelmaa N7800 boxin kanssa, parin viikon välein saa olla tekemässä virtabuuttia