Skip to main content
Vastattu

Elisa Viihteen digiboksilla kanavahaussa vikaa

  • May 30, 2023
  • 11 kommenttia
  • 430 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+8

Koskas tämän bugin saisi korjattua, eli kun suorittaa kanavahakua, niin ilmoittaa nykyään aina, ettei kanavia löytynyt ja kuitenkin haku listasi kanavat haun yhteydessä useita kymmeniä ja lopulta niitä on jopa 222.

 

 

 

Alunperinhän tuo ilmoitti haun tulokset ihan oikein, mutta jonkun jo aikoja sitten tulleen ohjelmapäivityksen jälkeen on muuttunut tuollaiseksi. Bugihan nähtävästi koskee vain hakutuloksen ilmoitustietoa, koska kanavat muuten vaikuttavat kuitenkin toimivan ok?

 

 

EDIT 31.5.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi BK_viihde

Tämä vika on korjattu uudemmissa ohjelmistopäivityksissä. Ei vielä asiakkailla, mutta tuota voi halutessaan kokeilla laittamalla minulle digiboksin MAC-osoitteen.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

11 kommenttia

  • May 30, 2023

Koskas tämän bugin saisi korjattua, eli kun suorittaa kanavahakua, niin ilmoittaa nykyään aina, ettei kanavia löytynyt ja kuitenkin haku listasi kanavat haun yhteydessä useita kymmeniä ja lopulta niitä on jopa 222.

 

 

 

Alunperinhän tuo ilmoitti haun tulokset ihan oikein, mutta jonkun jo aikoja sitten tulleen ohjelmapäivityksen jälkeen on muuttunut tuollaiseksi. Bugihan nähtävästi koskee vain hakutuloksen ilmoitustietoa, koska kanavat muuten vaikuttavat kuitenkin toimivan ok?

Voisihan kokeilla vaikka ns. virtabuuttia:

Ota digiboksista virtajohto irti ja samalla kun kytket sen takaisin kiinni, pidä virtanappia pohjassa kunnes virtavalo alkaa vilkkua vihreänä (n. 3 sekuntia). Tämä pakottaa digiboksin hakemaan uusimmat päivitykset.


Forum|alt.badge.img+8
  • Keskustelun aloittaja
  • Älyniekka
  • May 30, 2023

Ai niin, unohtuikin mainita alkuperäisessä viestissä, että yhteenkään täällä esille tuomaani ongelmaan ei ole koskaan ollut korjauksena “palauta tehdasasetukset” tai “käynnistä uudelleen” tms. perusvastaukset. 😶


  • May 30, 2023

Ai niin, unohtuikin mainita alkuperäisessä viestissä, että yhteenkään täällä esille tuomaani ongelmaan ei ole koskaan ollut korjauksena “palauta tehdasasetukset” tai “käynnistä uudelleen” tms. perusvastaukset. 😶

Joskus johonkin auttaakin.

 

 

 

 

 

 

 


Forum|alt.badge.img+8
  • Keskustelun aloittaja
  • Älyniekka
  • May 30, 2023

Tarkoitin siis, että nuo korjaustavat voi jättää kaikki ehdottamatta, kun selvästi kyseessä on ohjelmistoon liittyvä bugi, joka ilmeni jonkun jo aikaisemmin julkaistun päivityksen jälkeen eikä ole siis korjaantunut uusimmissa päivityksissä. 

Käyttöähän tuo ei sinänsä haittaa kun kaikki muuten toimii ok, eli liittynee vain tuohon ilmoitukseen, koska kanavat oikeasti löytyvät ja toimivat kyllä. 🙃

 


  • May 30, 2023

Tarkoitin siis, että nuo korjaustavat voi jättää kaikki ehdottamatta, kun selvästi kyseessä on ohjelmistoon liittyvä bugi, joka ilmeni jonkun jo aikaisemmin julkaistun päivityksen jälkeen eikä ole siis korjaantunut uusimmissa päivityksissä. 

Käyttöähän tuo ei sinänsä haittaa kun kaikki muuten toimii ok, eli liittynee vain tuohon ilmoitukseen, koska kanavat oikeasti löytyvät ja toimivat kyllä. 🙃

 

Eli virtabuuttiohjekin oli siis tarpeeton.


Forum|alt.badge.img+5
  • Avulias
  • May 30, 2023

Täälläkin tänään aivan sama vika. Satutko olemaan DNA:n kaapeliverkossa?


Forum|alt.badge.img+8
  • Keskustelun aloittaja
  • Älyniekka
  • May 30, 2023

Täälläkin tänään aivan sama vika. Satutko olemaan DNA:n kaapeliverkossa?

 

Kyllä satun. Mulla on ilmennyt tuota jo tosiaan pidemmän aikaa, aina kun ilmoittaa tapahtuneen muutoksia kanavalistassa ja pyytää tekemään haun tai erikseen tehtynä asetuksista.


Forum|alt.badge.img+5
  • Avulias
  • May 30, 2023

Tuota on tehnyt tosiaan jo pidemmän aikaa. Mulla on boksikin jo vaihtunut välillä toisen vian takia. Joten jokin ohjelmistovika tuo on, joka ilmenee ainakin DNA:n kaapelissa.


Forum|alt.badge.img+8
  • Keskustelun aloittaja
  • Älyniekka
  • May 30, 2023

Olisiko @BK_viihde tai jollain muulla kehitys/softatiimistä korjausideoita?


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • May 31, 2023

Tämä vika on korjattu uudemmissa ohjelmistopäivityksissä. Ei vielä asiakkailla, mutta tuota voi halutessaan kokeilla laittamalla minulle digiboksin MAC-osoitteen.


Forum|alt.badge.img+8
  • Keskustelun aloittaja
  • Älyniekka
  • May 31, 2023

Kiitos @BK_viihde

Nyt toimii taas kanavahaku oikein. 😃