Hei,
olen äskettäin peruuttanut peruutusajan (14 vrk) puitteissa etätilauksena tilaamani viihde premiumin. Jo viikon sisällä alkuperäisestä tilauksesta alkoi Elisalta tulla tekstiviesteinä vaatimuksia premium viihteen käyttöönotosta vanhan viihde-palvelun irtisanomisuhalla. Ellen siis nouda uutta viihde-boxia ja ota sitä käyttöön.
Olen tämän tilauksen perunut yrittämällä ensin tuloksetta ottaa chatin kautta yhteyttä ja sen jälkeen asioimalla liikkeessänne ja tehnyt peruutuksen siellä 14 vrk sisällä alkuperäisestä etätilauksesta. Liikkeessänne vakuutettiin asian olevan kunnossa (tilaus peruutettu ja vanha viihdepalvelu voimassa). Edelleen teiltä kuitenkin tulee tämänkin jälkeen viestejä ja vaatimuksia palauttaa kohta 10v. vanha viihdeboxi alkuperäisine tarvikkeineen ja palvelun olevan päättynyt.
En ole siis missään vaiheessa irtisanonut viihdepalvelua, mutta teiltä tulee edelleen vaatimuksia palauttaa voimassa olevaan palveluun (teidan mukaanne irtisanottuun palveluun) liittyvät laitteet. Mitä vielä minun pitää tehdä, että lopetatte tämän jatkuvan painostuksen? Elisan liikkeessä asialle ei voitu mitään tehdä ja näitä mukamas irtisanomisviestejä teiltä edelleen kuitenkin tulee.