Skip to main content
Vastaus

Elisa Viihteen Premiumin tallennustila yli 8000 tuntia?

  • January 20, 2022
  • 11 kommenttia
  • 800 katselukerrat

Uutena Elisa Viihde Premium-käyttäjänä asensin Elisa Viihde sovelluksen puhelimeen, niin miksi Viihteen sovellus väittää tallennustilan olevan yli 8200 tuntia (sama tila näkyy boksilla) ja tuolla Premiumin sivulla taas ilmoitetaan eli tallenna jopa 5000 tuntia ohjelmaa? Onhan tuo aika reipas kasvu aikaisempaan tallennusmäärään vanhoihin bokseihin nähden

 

  Viihde Premium

 

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

Onneksi olkoon @kurkitus !  Olet ansainnut reippaammin tallennetilaa! 😊 Ei haittane käyttöä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

11 kommenttia

Forum|alt.badge.img
  • January 23, 2022

Viikon verran Premium boxia käytetty. Tallennustilaksi BOXI näyttää edelleen Minin vapaana olevaa tilaa 1400 tuntia. Millähän konstilla tuon 5000 tuntia saisi käyttöön? Kun otin boxin käyttöön kirjauduin entisillä tunnuksilla. Muuten kaikki kyllä toimii. Varsin askeettinen on BOXIn käyttöliittymä verrattuna 4 vuotta vanhaan LG älytetelevisiooni. Samoin kaukosäätimestä kaipaa LGn Magic Remotessa olevia ominaisuuksia kun syöttää esim. tekstiä.

 


  • January 23, 2022

@WTJ52 Jos sinun asiakasnumero ei ole vielä omissa tiedoissa, lisää se sinne (ei näy muille kun Elisan työntekijöille) ja laita kyselyä palstatiimille, miksi sinulle ei ole tullut lisätilaa


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • January 24, 2022

@WTJ52 Laitoin tästä pyyntöä eteenpäin, että saataisiin sulle tuo tallennustila ajantasalle!


Forum|alt.badge.img
  • January 24, 2022

Thanks!
 


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • Vastaus
  • January 25, 2022

Onneksi olkoon @kurkitus !  Olet ansainnut reippaammin tallennetilaa! 😊 Ei haittane käyttöä?


  • January 25, 2022

Onneksi olkoon @kurkitus !  Olet ansainnut reippaammin tallennetilaa! 😊 Ei haittane käyttöä?

 

No haittaa yhtään. Kyllä mulle kelpaa reipas lisäys, mutta miksi Elisa jakaa toisille 5000 tuntia tai toiset saa 8000 tuntia? Onko Elisan tarkoitus lisätä kaikille?


Forum|alt.badge.img
  • January 28, 2022

Viikon verran Premium boxia käytetty. Tallennustilaksi BOXI näyttää edelleen Minin vapaana olevaa tilaa 1400 tuntia. Millähän konstilla tuon 5000 tuntia saisi käyttöön? Kun otin boxin käyttöön kirjauduin entisillä tunnuksilla. Muuten kaikki kyllä toimii. Varsin askeettinen on BOXIn käyttöliittymä verrattuna 4 vuotta vanhaan LG älytetelevisiooni. Samoin kaukosäätimestä kaipaa LGn Magic Remotessa olevia ominaisuuksia kun syöttää esim. tekstiä.

 

Ei tuo 5000 tunnin tallennustila ole vieläkään käytössä! Yritin soittaa palvelunumeroon 010190240 mutta kyllästyin musiikin kuunteluun ja tiedotteisiin. Olisin halunnut saada palvelua tähän ongelmaan. T

@WTJ52 Laitoin tästä pyyntöä eteenpäin, että saataisiin sulle tuo tallennustila ajantasalle!

Eipä ole tallennustila tullut lisää vieläkään ?…


Forum|alt.badge.img
  • January 28, 2022

@WTJ52 Laitoin tästä pyyntöä eteenpäin, että saataisiin sulle tuo tallennustila ajantasalle!

Mikähän logiikka Premium boxin myynnissä ja sopimusta tehtäessä on ettei tuota luvattua 5000 tunnin tallennustilaa päivitetä sopimukseen automaattisesti, luvataan kyllä että kyllä se sinne tulee. Pariin kertaan tiedustelin  myyntipisteestä asiaa. Vasta kun osallistuin tänne oman yhteisön keskusteluun asia alkoi selvitä. Tänään soitin asiakaspalvelun ja kerrottiin että pyyntö on lähetetty ei sopimuksen tekopäivänä 14.1. vaan Sinun 24.1. tekemäsi pyynnön jälkeen. Miten myyjien asiakaspalvelu voi olla näin harhaanjohtavaa ja täysin virheellistä? Sanoisin että palvelu on persee….tä! Vielä kiitos sulle JJesseJ.


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • January 28, 2022

@WTJ52 Laitoin tästä pyyntöä eteenpäin, että saataisiin sulle tuo tallennustila ajantasalle!

Mikähän logiikka Premium boxin myynnissä ja sopimusta tehtäessä on ettei tuota luvattua 5000 tunnin tallennustilaa päivitetä sopimukseen automaattisesti, luvataan kyllä että kyllä se sinne tulee. Pariin kertaan tiedustelin  myyntipisteestä asiaa. Vasta kun osallistuin tänne oman yhteisön keskusteluun asia alkoi selvitä. Tänään soitin asiakaspalvelun ja kerrottiin että pyyntö on lähetetty ei sopimuksen tekopäivänä 14.1. vaan Sinun 24.1. tekemäsi pyynnön jälkeen. Miten myyjien asiakaspalvelu voi olla näin harhaanjohtavaa ja täysin virheellistä? Sanoisin että palvelu on persee….tä! Vielä kiitos sulle JJesseJ.

Se tallennustila kyllä pitäisi automaattisesti kasvaa. Joskus sitten tapahtuu jotain teknisiä virheitä tai muuta jonka takia tallennustila ei ole noussut joita sitten manuaalisesti pitää lisäillä. 
Pahoittelut, että tämä on sinun kohdalla mennyt säätämiseksi mutta tuo asia on tosiaan käsittelyssä. :)


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • January 29, 2022

Onneksi olkoon @kurkitus !  Olet ansainnut reippaammin tallennetilaa! 😊 Ei haittane käyttöä?

Ei, mutta harmittanee kaikkia muita asiakkaita …


  • January 29, 2022

Onneksi olkoon @kurkitus !  Olet ansainnut reippaammin tallennetilaa! 😊 Ei haittane käyttöä?

Ei, mutta harmittanee kaikkia muita asiakkaita …

Kohta varmaan yksi, jos toinen rupeaa pyytämään 8000 tunnin lisätilaa.