Elisa Viihteen sopimus

  • 10 toukokuu 2021
  • 2 kommenttia
  • 99 katselukerrat

Terve,

Viimevuoden Lokakuussa oltiin muuttamassa kaverini kanssa omilleen, joten valittiin Elisa. Minä kysyin että onko opiskelijoille mitään alennusta. Myyjä sanoi, että digiboksi olisi ilmainen opiskelijoille, joten tottakai me otettiin se digiboksi kun se oli ”ilmaista”. Kuukauden lopussa saadaan lasku 40€, jossa lukee Elisa Viihde Premium. Käytiin heti siinä kaupassa sanomassa ette me ei voida mitenkään maksaa se ku meille itselle jää 20€ ruokaan kuukaudessa. Siihen myyjä sanoi, että ei voi tehdä mitään asialle. 
 

Nyt isäni oli diagnosoitu vakavan aivosyövän kanssa, jonka takia jouduin muuttaa takaisin vanhempieni luo. Kela ei halunnut maksaa hänen lääkkeet, joten meidän on pakko kerätä jokainen euro niihin. 
Siinä kävin jo äitini kanssa kysymässä myyjältä että pystyykö sitä sopimusta purkaa noin vakavasta syystä. 
Asiakaspalveluun meidät ohjattiin, jossa pidimme pitkän puhelun, missä selitin tätä tilannetta. 
Siinä sanottiin että mitään ei pysty tehdä tässä tilanteessa ja meidän on pakko maksaa nyt ne 40€ kuukaudessa.

Siinä viihteessä ei ole edes mitään paitsi Netflix jne. mille pitää itse maksaa jotta näkisit jotain.

Eli en suosittele Elisaa...

 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Terve,

Viimevuoden Lokakuussa oltiin muuttamassa kaverini kanssa omilleen, joten valittiin Elisa. Minä kysyin että onko opiskelijoille mitään alennusta. Myyjä sanoi, että digiboksi olisi ilmainen opiskelijoille, joten tottakai me otettiin se digiboksi kun se oli ”ilmaista”. Kuukauden lopussa saadaan lasku 40€, jossa lukee Elisa Viihde Premium. Käytiin heti siinä kaupassa sanomassa ette me ei voida mitenkään maksaa se ku meille itselle jää 20€ ruokaan kuukaudessa. Siihen myyjä sanoi, että ei voi tehdä mitään asialle. 
 

Nyt isäni oli diagnosoitu vakavan aivosyövän kanssa, jonka takia jouduin muuttaa takaisin vanhempieni luo. Kela ei halunnut maksaa hänen lääkkeet, joten meidän on pakko kerätä jokainen euro niihin. 
Siinä kävin jo äitini kanssa kysymässä myyjältä että pystyykö sitä sopimusta purkaa noin vakavasta syystä. 
Asiakaspalveluun meidät ohjattiin, jossa pidimme pitkän puhelun, missä selitin tätä tilannetta. 
Siinä sanottiin että mitään ei pysty tehdä tässä tilanteessa ja meidän on pakko maksaa nyt ne 40€ kuukaudessa.

Siinä viihteessä ei ole edes mitään paitsi Netflix jne. mille pitää itse maksaa jotta näkisit jotain.

Eli en suosittele Elisaa...

 


Kyllä noita Viihteen määräaikaisiakin sopimuksia on tapauskohtaisesti purettu mm. sosiaalisin perustein.

Laita tiedot sopimuksestasi yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi :lle ja perustele tilanteesi sekä pyydä sopimuksen purkua.

Käyttäjätaso 1

Tyypillistä Elisan myyntistrategiaa. Minulle soitettiin pari viikkoa sitten ja tarjottiin toista digiboksia mökille diilillä että hinta nousee puolen vuoden päästä vain vitosen ja muuttuu samalla premiumiksi. Sekin vasta puolen vuoden päästä, johon asti hinta putoaakin nykyisestä 10€/kk. Tämä kuulosti kieltämättä vähän liiankin hyvätä diililtä (kaksi premiumboksia eri osoitteissa ja hintaa puolen vuoden päästä lisää 5€/kk).

Muutaman päivän päästä tuli tilausvahvistus, joista kävi ilmi että kyse olikin kahdesta eri sopparista, joista toisen (nykyine Viihde Classic) hinta nousee sen sovitun vitosen ja toisen hinta onkin tämän LISÄKSI 19,90€/kk.

Soitin asiakaspalveluun ja peruin sopparit enkä noutanut postista lähetettyjä Premiumbokseja. Aspa sanoi että sopimus peruuntuu automaattisesti kun boksit palautuvat, mutta nyt odottelen mielenkiinnolla onko nykyinen toistaiseksi voimassaoleva “Viihde Classic” kuitenkin muutettu kahden vuoden määräaikaiseksi Viihde Premiumiksi.

 

Osallistu keskusteluun