Skip to main content
Kysymys

Elisa Viihteen tallennussäännöt katoavat itsestään

  • June 24, 2026
  • 2 kommenttia
  • 67 katselukerrat

Hei ! Olen ennen jalkapallon MM-kisojen alkamista tehnyt näitä tallenteita varten oman kansion johon olen ohjannut YLETV2, MTV3 ja MTVSUB kanavilta löytyvät ohjelmat säännöllä “FIFA*”. Kaikki haluamani jalkapallo tallenteet menivät tuonne tekemääni kansioon 22.6 asti jolloin ko. sääntö oli kadonnut YLETV2 kanavan osalta ja myöskään tallennus ei ollut onnistunut. No lisäsin sen mutta nyt seuraavana yönä vastaava sääntö oli kadonnut MTV3 kanavan osalta eikä taaskaan tallenus toiminut. Poistin nyt tässä yhteydessä osan vanhoista turhista tallennussännöistä en tiedä auttaako se mutta en muutakaan keksinyt. Jotain vikaa tallenteissa on koska puhelimessa elisaviihde äppi ei näyttänyt tallennusääntöä MTV3 kanavan osalta lainkaan  mutta netgem xxxx kautta televisiolla katsottuna ohjelmaoppaassa näkyi tuota tallennussääntöä vastaavat nauhoitukset  “aktiivisina” (kaksi punaista rinkulaa) mutta mitään ei kuitenkaan tallentunut. Eli kaikki toimi OK 11.6-21.6 sen jälkeen tallennussääntöjä kadonnut itsekseen.Eikä tallenteita siis löydy tekemästäni kansiosta eikä “oletuskansiosta”.

2 kommenttia

eepuska
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön moderaattori
  • June 25, 2026

Tässä on mitä luultavimmin kyse siitä, että uudistuneen ohjelmaoppaan tultua käyttöön ei tallenteiden tallennus onnistu enää suoraan eri kansioihin. Tallenteita pystyy kuitenkin siirtämään omiin kansioihinsa edelleen tallennekansion kautta.👍 Jos laitat tallenteen päälle ilman erillistä kansiohjausta toimiiko se silloin normaalisti?

Voit lukea lisää uudistuneesta ohjelmaoppaasta täältä:

 


Forum|alt.badge.img+2
  • Aktiivinen keskustelija
  • June 25, 2026

Tässä on mitä luultavimmin kyse siitä, että uudistuneen ohjelmaoppaan tultua käyttöön ei tallenteiden tallennus onnistu enää suoraan eri kansioihin. Tallenteita pystyy kuitenkin siirtämään omiin kansioihinsa edelleen tallennekansion kautta.👍 Jos laitat tallenteen päälle ilman erillistä kansiohjausta toimiiko se silloin normaalisti?

Voit lukea lisää uudistuneesta ohjelmaoppaasta täältä:

 

Miksi nämä "uudistukset" kovin usein menevät Elisalla väärään = huonompaan suuntaan? Tulee tunne siitä etteivät nämä "uudistajat" itse käytä ollenkaan palvelua jota ovat sormeilemassa.