Viihde Premium -tilaukseen kuuluva digiboksi Netgem N7950 saapui juuri ja tein asennuksen. Asennus sinänsä sujui ongelmitta, mutta aloitusnäyttöön tuli ainoastaan koti-kuvake ja asetukset-kuvake. Katsoin täältä yhteisön sivuilta vinkkejä moiseen ongelmaan. En löytänyt mitään uutta. Kokeilin siis “perinteiset” resetoinnit, pakotetun päivitysajon sekä yhteyden kaapelimodeemiin ethernet-kaapelilla. Valikkoja ei näy edelleenkään. Nyt on pakko sanoa, että palvelun pitäisi tuoda lisäarvoa asiakkaalle eikä lisävaivaa. Tartuin epäillen tarjoukseen, joka oikeasti hinnallisesti on hyvä, myyjä osaa asiansa, digiboksin toimitus pelaa ja kaikki vaikuttaa laadukkaalta toiminnalta. Sitten tulee asennusvaihe. Ja pettymys. Asiakas joutuu ottamaan selvää, miten palvelu saadaan toimimaan. Eihän tämä näin pitäisi olla. Luin näitä yhteisön sivuja ja ihmettelen, että operaattorille tällainen olisi mitenkään kannattava bisnes. Toki pelkästään ongelmat näkyvät täällä, mutta silti. Sellaista ensimmäistä käyttökokemusta varsinkin palvelun käyttöönotossa ei saisi tulla, että ensimmäinen tunne on pettymys. Tehkää jotain. Asiakasnumeroni on profiilissani.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi BK_viihde
Katso alkuperäinen viesti