Vastattu

Elisa Viihteen viat

  • 15 January 2023
  • 7 kommenttia
  • 184 katselukerrat

Hei! Olen viimeisen 2 kuukauden ajan yrittänyt saada parannusta ja korjausta Elisa Viihteen toimintaan. Olen ollut lukemattomia kertoja yhteydessä teihin, tuloksetta. Korjausehdotuksenne ei ole tuottanut tuloksia. Annan esimerkin: tänään n. klo 18:05 televisio pimeni taas kerran. Tarkistin Speedtestin ja se näytti - kuten useimmiten näissä tilanteissa - jälleen 120 - 88 ns mutta digiboksi pysyi pimeänä. TV ohjelma katkeaa hyvin usein kun vaihdan kanavaa tai siirryn tallenteista. Nettiyhteys on siis hyvä, mutta Elisa Viihde ei. Olen varma, että vika on digiboksissa. Vaihdatte sen vai joudutko minä hakemaan toisen operaattorin?

Yt Ilkka 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi 16 January 2023, 14:16

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Mitä sun digiboksi herjaa? Herjaako ettei yhteyttä? Oletko kytkenyt sen kaapelilla vai wlanilla reitittimeen? Joskus noissa EV-digibokseissa voi se langaton yhteys mennä “rikki” ja onkin parempi kytkeä nettiin kaapelilla.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Itselläni on Elisa Viihde Premium langattomasti kiinni ja yhteyden laatu on 100 % ja kuvan pätkimistä ei esiinny. Jos langaton yhteys menee rikki, niin eiköhän silloin koko boksikin ole viallinen. Toki heikko reititin voi olla myös syynä

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Itselläni on Elisa Viihde Premium langattomasti kiinni ja yhteyden laatu on 100 % ja kuvan pätkimistä ei esiinny. Jos langaton yhteys menee rikki, niin eiköhän silloin koko boksikin ole viallinen. Toki heikko reititin voi olla myös syynä

Ei välttämättä koko boksin tarvitse olla viallinen, itse olen törmännyt tapaukseen jossa boksin wlan-osuus oli rikki mutta muuten boksi toimi moitteetta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Itselläni on Elisa Viihde Premium langattomasti kiinni ja yhteyden laatu on 100 % ja kuvan pätkimistä ei esiinny. Jos langaton yhteys menee rikki, niin eiköhän silloin koko boksikin ole viallinen. Toki heikko reititin voi olla myös syynä

Ei välttämättä koko boksin tarvitse olla viallinen, itse olen törmännyt tapaukseen jossa boksin wlan-osuus oli rikki mutta muuten boksi toimi moitteetta.

Noissa taitaa olla sisällä erillinen WLAN-sovitin, eli vaikka se vikaantuisi, ethernet-liitäntä ja muutkin liitännät toimivat normaalisti.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Itselläni on Elisa Viihde Premium langattomasti kiinni ja yhteyden laatu on 100 % ja kuvan pätkimistä ei esiinny. Jos langaton yhteys menee rikki, niin eiköhän silloin koko boksikin ole viallinen. Toki heikko reititin voi olla myös syynä

Ei välttämättä koko boksin tarvitse olla viallinen, itse olen törmännyt tapaukseen jossa boksin wlan-osuus oli rikki mutta muuten boksi toimi moitteetta.

Noissa taitaa olla sisällä erillinen WLAN-sovitin, eli vaikka se vikaantuisi, ethernet-liitäntä ja muutkin liitännät toimivat normaalisti.

Niin siis tarkoitin ihan Elisa Viihde-digibokseja, eli olen niissä törmännyt sellaiseen että itse boksi toimii muuten hienosti mutta wlan ei toimi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Itselläni on Elisa Viihde Premium langattomasti kiinni ja yhteyden laatu on 100 % ja kuvan pätkimistä ei esiinny. Jos langaton yhteys menee rikki, niin eiköhän silloin koko boksikin ole viallinen. Toki heikko reititin voi olla myös syynä

Ei välttämättä koko boksin tarvitse olla viallinen, itse olen törmännyt tapaukseen jossa boksin wlan-osuus oli rikki mutta muuten boksi toimi moitteetta.

Noissa taitaa olla sisällä erillinen WLAN-sovitin, eli vaikka se vikaantuisi, ethernet-liitäntä ja muutkin liitännät toimivat normaalisti.

Niin siis tarkoitin ihan Elisa Viihde-digibokseja, eli olen niissä törmännyt sellaiseen että itse boksi toimii muuten hienosti mutta wlan ei toimi.

Minäkin tarkoitin Viihteen digibokseja. WLAN-moduuli siellä digiboksin "emolevyllä" on omansa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Moikka @Ilkka Salmela ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Ikävä kuulla, että ongelmia on. Jos digiboksi on viallinen, niin silloin se vaihdetaan. Kerrotko kuitenkin mitä korjauksia tuolle on nyt koitettu tehdä? Lisäisitkö myös asiakasnumeron OmaYhteisön profiiliin sille kuuluvalle paikalle, niin voidaan täältä käydä tuota läpi.

Osallistu keskusteluun