Skip to main content

Elisan digiboksi toimi huonosti

  • January 4, 2023
  • 3 kommenttia
  • 127 katselukerrat

Todella paljon ongelmia Elisa viihteen parissa.

Olen tehnyt monta vika-ilmoitusta ,mutta aina vaan neuvotaan, että tee näin ja noin. Ja kaikki tehtiin moneen kertaan. Ensiksi ei näkynyt kanava nelosta muuta kuin paikalta 24, kuva huonolaatuinen. Lopuksi ei voinut tallentaa mitään….. ihan sekaisin koko boxi. En voinut irtisanoa kun määräaikainen soppari, maksoin siis 24.90 € / kk ihan turhasta ja tekninen tuki ei edes viitsinyt vaivautua tekemään mitään saati sitten hyvittämään . Nyt vihdoinkin voin toisen boxin irtisanoa ja jäljelle jää toimiva boxi,mistä nyt maksan 19.90 € / kk. En sitten tiedä olisiko kuluttaja asiamieheen pitänyt olla yhteydessä. Boxi toimi n. pari kuukautta ja kun alkoivat ongelmat,missään ei autettu. Rahastusta sanon minä. Maksoin toimimattomasta laitteesta / Elisa viihteestä n. 249 € turhaan. Ja Elisan aspa vain levittelee käsiään. Olen ollut Elisan asiakas parikymmentä vuotta, aloittanut Radiolinjan ajoilta ja itsekkin ollut Elisan yrityspalvelussa töissä cc:ssä. Kyllä siihen aikaan tehtiin hyvityksiä jos ei pelittänyt. Nyt odotan ,jotta voin tehnä numsit perheen liittymiin...kun määräaika umpeutuu :)

January 9, 2023

Morjes @Sanna1968 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊 

Kurjempi juttu kuulla, että Elisa Viihteen kanssa on ollut aika paljon ryppyjä rakkaudessa. Eihän tuo normaalilta kuulosta, että palvelun kanssa on ollut noin paljon ongelmia. 😥 

Elisa Viihteen sopimuksilla on tyypillisesti määräaika, mutta millään Elisan henkilöasiakkaiden puhelin-, mobiililaajakaista- tai kiinteän laajakaistan liittymissä ei ole ollut määräaikoja vuosikausiin. Jos liittymät on siis sinun henkilökohtaisissa nimissäsi, olet vapaa kilpailuttamaan liittymät milloin vain. Jos liittymillä on jonkinnäköiset etukampanjat voimassa, kesto tarkoittaa vain edun kestoa (tyypillisesti 12 kk, mutta muutkin kestot toki mahdollisia), ei määräaikaa. Näissä on vissi ero. 🙂 

Jos voimme vielä mitenkään autella esimerkiksi Viihteen vikailun tai sopimusasioiden kanssa, voit aina ottaa yhteyttä meidän moderaattoritiimiin profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta yksityisviestitse. 👍🏼 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • January 4, 2023

Mites sulla määräaikaisia liittymiä on ? Eihän niitoo ollu vuosiin ?


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • January 4, 2023

Kyllä niitä vain on!!! Ku halavalla saa 


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • January 9, 2023

Morjes @Sanna1968 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊 

Kurjempi juttu kuulla, että Elisa Viihteen kanssa on ollut aika paljon ryppyjä rakkaudessa. Eihän tuo normaalilta kuulosta, että palvelun kanssa on ollut noin paljon ongelmia. 😥 

Elisa Viihteen sopimuksilla on tyypillisesti määräaika, mutta millään Elisan henkilöasiakkaiden puhelin-, mobiililaajakaista- tai kiinteän laajakaistan liittymissä ei ole ollut määräaikoja vuosikausiin. Jos liittymät on siis sinun henkilökohtaisissa nimissäsi, olet vapaa kilpailuttamaan liittymät milloin vain. Jos liittymillä on jonkinnäköiset etukampanjat voimassa, kesto tarkoittaa vain edun kestoa (tyypillisesti 12 kk, mutta muutkin kestot toki mahdollisia), ei määräaikaa. Näissä on vissi ero. 🙂 

Jos voimme vielä mitenkään autella esimerkiksi Viihteen vikailun tai sopimusasioiden kanssa, voit aina ottaa yhteyttä meidän moderaattoritiimiin profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta yksityisviestitse. 👍🏼