Minulle myytiiin puhelimessa Elisan liittymiä ja palveluja komein lupauksin toimivuudesta. Yhtenä pakettina puhelinliittymät, nettiliittymä ja Lisäpalveluna Elisa Viihde. Tarkistettiin vielä käyttöpaikkakin ja Elisan myyjä totesi että hienosti pelittää. Käytössä ilmeni heti että Elisan nettiyhteys on kelvoton. Nopeus on vain 2,9 Mbps kun sopimuksessa luvattiin vähintään 5 Mbps.
Irtisanoin liittymät. Onnistui muutoin, mutta kas paketin Elisa Viihde olikin 24 kk määräaikainen sopimus. Ajatelkaa mitä Elisalta sanottiin Elisa Viihteeseen liittyen.
Elisa Viihdettä ei voi irtisanoa vaikka se ei toimi Elisan liittymällä. Perustelevat sillä että se saattaa toimia jonkun toisen operaattorin liittymällä.
Miettikääpä että verkkokaupassa tai ylipäätään kuluttajakaupassa tuotteita ei saisi palauttaa sillä perusteella että jollain muulla tavalla sitä ehkä voisi käyttää. Väärän kokoisia vaatteita ei voisi palautta koska ne saattavat sopia jollekin toiselle. Auton varaosia ei voisi palauttaa koska ne saatavat sopia johonki toiseen autoon. Oltaisiinko Elisan käytäntöjä noudatten pikkuhiljaa tilanteessa että viallista tuotetta ei voisi palauttaa koska sen voi korjata ja sen jälkeen se toimii.