Elisan myyjät

  • 22 July 2021
  • 3 kommenttia
  • 222 katselukerrat

Monesti tätä Elisa viihde pakettia koitettu tyrkyttää, noh tällä kertaa suostuin.

 

K: Tuleeko tämä kustantamaan minulle mitään?

Vastaus: ei tule!

K: Tämä ei ole semmoinen tapaus että sopimus pitää peruuttaa ennen kokeilujakson päättymistä että säästyn kustannuksilta?

Vastaus: näin on!

K: Eli minulle ei tule kustannuksia ennen, eikä jälkeen tämän 3kk jakson?

Vastaus: ei tule!

 

Varauduin kyllä siihen että tämä ei aivan pidä paikkaansa, ja niinhän se olikin 24kk määräaikainen sopimus. Jippii. Kun yli-innokkaitten myyntitykkien kanssa rupattelu kuukauden välein ei riittäisi niin alkaa tämmöinen harhaanjohtaminen mennä jo hitusen yli.

Parin päivän päästä vielä joku myyjä soittaa ja hoputtaa hakemaan pakettia postista. :upside_down:


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Monesti tätä Elisa viihde pakettia koitettu tyrkyttää, noh tällä kertaa suostuin.

 

K: Tuleeko tämä kustantamaan minulle mitään?

Vastaus: ei tule!

K: Tämä ei ole semmoinen tapaus että sopimus pitää peruuttaa ennen kokeilujakson päättymistä että säästyn kustannuksilta?

Vastaus: näin on!

K: Eli minulle ei tule kustannuksia ennen, eikä jälkeen tämän 3kk jakson?

Vastaus: ei tule!

 

Varauduin kyllä siihen että tämä ei aivan pidä paikkaansa, ja niinhän se olikin 24kk määräaikainen sopimus. Jippii. Kun yli-innokkaitten myyntitykkien kanssa rupattelu kuukauden välein ei riittäisi niin alkaa tämmöinen harhaanjohtaminen mennä jo hitusen yli.

Parin päivän päästä vielä joku myyjä soittaa ja hoputtaa hakemaan pakettia postista. :upside_down:


Moi​ @antsu1 ja tervetuloa OmaYhteisöön! Suuret pahoittelut tilanteesta, missään nimessä ei asian pitäisi näin mennä. Laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin selvitetään asiaa lisää. Kiitos!​​​​​​

Muutenkin ihmetyttää tämmönen toiminta suurelta yritykseltä jolla on käyttöliittymät, kattavasti myymälöitä ja tavan myyjiä joista jää positiivisiakin kokemuksia. 

Puhelinmyyjät on kuin kärpäsiä jotka lentelee kintuilla yöllä kun yrität nukkua. Ei ne ole mikään siunaus yhtään kenellekkään ja veikkaan että aika vähäksi jää positiiviset kokemukset.

Käytöstavat omaavana en haluaisi ensimmäisenä painaa kenellekkään punaista, voisi riittää se että sanoo että ei ole tarvetta ja että käyn kyllä jotain ostamassa jos välttämättä tarvitsen.

Montakohan prosenttia hyväksyy palvelun ihan vaan että pääsee myyjästä ja voi jatkaa päiväänsä normaalisti, siinä teille tilastoitavaa. :thinking:

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +1

Itseasiassa tämä on hyvin yleistä ja valitettavaa:persevere:  Meillä kävi sähkösopimusten kanssa aivan samalla tavalla, sillä erolla että ei keskusteltu puhelimessa vaan powerin myymälässä muiden asioiden ohessa. Elektroniikan lisäksi mukaan lähti fortumin sopimus samoin saatesanoin ja jorinoin, ei määräaikaisuutta, voi irtisanoa milloin vain, jne. Kuinka ollakaan sopimukseen oli präntätty  se24kk :joy: myyjä teki tämän tietoisesti, reklamoimme voimakkaasti, jolloin myymälän esimies kävi puolustamaan alaistaan ihan näillä sanoilla “kiistämme kaiken harhaanjohtamisesta”

Näissä on sitten 14 vrk irtisanomisaika koskien myös puhelinmyyntiä liittymiin että tarkkana kannattaapi olla! henkilökohtaisesti ihmettelen kaupittelijan moraalia tämmöisessä, mitä hyötyä tästä on kenellekkään? päinvastoin taitaa käydä niin että huijatulle asiakkaalle ei kannata tyrkyttää ikinään mitään, missään:rage: