Häiriö Elisa Viihde -palvelussa 4.2. klo 17:00

  • 4 February 2024
  • 31 kommenttia
  • 1261 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

31 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

Tää häiriö on saatu korjattua! 😊

Korjattu: Häiriö Elisa Viihde -palvelussa 4.2. klo 17:00 - 5.2. klo 10:54

Kunniamerkki

Tää häiriö on saatu korjattua! 😊

Korjattu: Häiriö Elisa Viihde -palvelussa 4.2. klo 17:00 - 5.2. klo 10:54

 

Ei ole.

Kyllä ainakin minulla on korjaantunut eikä sitä ole yhteysvirhe 500 ilmoitusta ole enää tullut maanantain jälkeen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Tää häiriö on saatu korjattua! 😊

Korjattu: Häiriö Elisa Viihde -palvelussa 4.2. klo 17:00 - 5.2. klo 10:54

 

Ei ole.

Jos ongelmia vielä esiintyy, kokeile tästä linkistä löytyviä toimenpiteitä. Jos nämä ei auta, kannattaa pirauttaa meidän vikapuolelle, niin voidaan tutkia tarkemmin mistä kiikastaa 🙂

Kunniamerkki

Tää häiriö on saatu korjattua! 😊

Korjattu: Häiriö Elisa Viihde -palvelussa 4.2. klo 17:00 - 5.2. klo 10:54

 

Ei ole.

Jos ongelmia vielä esiintyy, kokeile tästä linkistä löytyviä toimenpiteitä. Jos nämä ei auta, kannattaa pirauttaa meidän vikapuolelle, niin voidaan tutkia tarkemmin mistä kiikastaa 🙂

 

Vika on toki teille jo 6.2. ilmoitettu, teiltä on todettu että vika on olemassa ja pystytty se toistamaan eli asia on hyvin teillä tiedossa ja selvityksen alla. Nyt kolmatta vuorokautta odotan että vika korjaantuisi. En ole optimisti että viikonlopuksikaan tulisi kuntoon.

 

Mutta ei siis kannata paukuttaa henkseleitä ja väittää että vika olisi korjattu. Kuvittelin että kun väitätte että vika on korjattu näin myös olisi. Siksi itsekin jouduin ensin Elisan ohjeistamana tekemään kaikki mahdolliset resetoinnit, toisen boksin kokeilut, kaikkien laitteiden uudelleenkäynnistykset, monien selainten testailut ja paljon muuta koska oletin että vian jäljiltä olisi omassa päässä jokin hikka.

 

Mikäli tiedottaminen Elisan ongelmatilanteissa olisi nopeaa ja avointa olisi se asiakkaalle paljon parempi vaihtoehto kuin joutua kiroilemaan ongelmia ja kiroamaan Elisan. Tämäkin vikakokonaisuus oli selkeästi nähtävissä jo 3.2. mutta vasta 4.2. illasta tiedotitte että on ongelmaa. Palvelussa kuin palvelussa esiintyy ongelmia mutta se, miten ongelmatilanteet hoidetaan ja tiedotetaan vaikuttaa todella paljon siihen miten asiakas kokee tilanteen.

 

Salamyhkäisyys saa aikaan myös villejä teorioita mitä kaikkea voikaan olla tapahtunut. Mitään selitystä ongelmille ei ole kuulunut, ainostaan tuosta “vianrajaus etenee” -sähköpostistanne 6.2. voin vähän aavistella seikkoja. Tuo toinen tiedotteenne “Elisan asiakkailleen toimittamissa sähköposteissa vikatilanne” näitä aavistuksia vahvistaa. Mutta salamyhkäisyys myös antaa aiheita miettiä, onko esimerkiksi asiakkaiden tiedot vaarantuneet tässä salaperäisessä tapahtumassa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Tää häiriö on saatu korjattua! 😊

Korjattu: Häiriö Elisa Viihde -palvelussa 4.2. klo 17:00 - 5.2. klo 10:54

 

Ei ole.

Jos ongelmia vielä esiintyy, kokeile tästä linkistä löytyviä toimenpiteitä. Jos nämä ei auta, kannattaa pirauttaa meidän vikapuolelle, niin voidaan tutkia tarkemmin mistä kiikastaa 🙂

 

Vika on toki teille jo 6.2. ilmoitettu, teiltä on todettu että vika on olemassa ja pystytty se toistamaan eli asia on hyvin teillä tiedossa ja selvityksen alla. Nyt kolmatta vuorokautta odotan että vika korjaantuisi. En ole optimisti että viikonlopuksikaan tulisi kuntoon.

 

Mutta ei siis kannata paukuttaa henkseleitä ja väittää että vika olisi korjattu. Kuvittelin että kun väitätte että vika on korjattu näin myös olisi. Siksi itsekin jouduin ensin Elisan ohjeistamana tekemään kaikki mahdolliset resetoinnit, toisen boksin kokeilut, kaikkien laitteiden uudelleenkäynnistykset, monien selainten testailut ja paljon muuta koska oletin että vian jäljiltä olisi omassa päässä jokin hikka.

 

Mikäli tiedottaminen Elisan ongelmatilanteissa olisi nopeaa ja avointa olisi se asiakkaalle paljon parempi vaihtoehto kuin joutua kiroilemaan ongelmia ja kiroamaan Elisan. Tämäkin vikakokonaisuus oli selkeästi nähtävissä jo 3.2. mutta vasta 4.2. illasta tiedotitte että on ongelmaa. Palvelussa kuin palvelussa esiintyy ongelmia mutta se, miten ongelmatilanteet hoidetaan ja tiedotetaan vaikuttaa todella paljon siihen miten asiakas kokee tilanteen.

 

Salamyhkäisyys saa aikaan myös villejä teorioita mitä kaikkea voikaan olla tapahtunut. Mitään selitystä ongelmille ei ole kuulunut, ainostaan tuosta “vianrajaus etenee” -sähköpostistanne 6.2. voin vähän aavistella seikkoja. Tuo toinen tiedotteenne “Elisan asiakkailleen toimittamissa sähköposteissa vikatilanne” näitä aavistuksia vahvistaa. Mutta salamyhkäisyys myös antaa aiheita miettiä, onko esimerkiksi asiakkaiden tiedot vaarantuneet tässä salaperäisessä tapahtumassa.

4.2.-5.2. tapahtunut yleinen vikatilanne on korjattu, mutta näin äkkiseltään kuulostaa siltä, että tästä yleisestä vikatilanteesta on aiheutunut digiboksiisi jokin toinen häiriö. Vaikea arvioida ilman tarkempia tietoja tarkemmin. Hyvä, että vikailmoitus oli avattu, niin asiantuntijamme voivat selvittää tilannetta tarkemmin.

Viankorjauksen edetessä lähetämme tiedotusta (kuten tuo saamasi “vianrajaus etenee” -viesti), ja kerromme kun vika on korjattu. Meiltä myös ollaan puhelimitse yhteydessä, mikäli viasta tarvitaan lisätietoja, tai viankorjauksen edetessä tarvitsee testata laitteelta jotain. Osa ongelmista vaatii kuitenkin hieman enemmän selvitystä kuin toiset. Pahoittelut viankorjauksen viivästymisestä ja ongelmasta.

 

Tämä sähköposteja koskeva vikatilanne on oma vikatilanteensa, joka on selvityksessä myös. Mitään asiakastietoja ei ole vaarantunut.

Osallistu keskusteluun