Vastattu

Häiriöitä Elisa Viihteen tallennuksien kuvassa

  • 9 November 2023
  • 3 kommenttia
  • 122 katselukerrat

  • Keskustelija
  • 3 kommenttia

Alkaakohan viihde boxi tulla tiensä päähän, kun alan katsomaan tallenteita. Kuva välkkyy tai näyttö pysyy mustana ja ääni kuuluu, kun paluu nappia painaa ja aloittaa tallenteen uudelleen, ongelmaa ei ole. Toisinaan tallenne pitää aloittaa uusiksi pari kertaa, jotta toimii kunnolla. 

 

 

EDIT 10.11.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 9 November 2023, 20:11

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Alkaakohan viihde boxi tulla tiensä päähän, kun alan katsomaan tallenteita. Kuva välkkyy tai näyttö pysyy mustana ja ääni kuuluu, kun paluu nappia painaa ja aloittaa tallenteen uudelleen, ongelmaa ei ole. Toisinaan tallenne pitää aloittaa uusiksi pari kertaa, jotta toimii kunnolla. 

Onko tehty kommervenkit tuolta:

Jumittaako digiboksi? Pätkiikö kuva?

Esim:

  • Digiboksin tehdasasetusten palautus
  • Digiboksin sisäisen muistin alustus
  • Manuaalinen ohjelmistopäivityksen tarkastaminen.(Ns. Virtabuutti).

Digiboksissahan on takuu, niin kauan, kuin sopimus voimassa.

Ota vaan yhteyttä.

Yhteystietoja vastaisenkin varalle:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

 

 

Eipä ole tullut kokeiltua, lähdetäänpäs niillä siis liikkeelle, kiitos

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Kannattaa @T8S4 ehdottomasti alottaa näistä @Kimblezin (kiitos!) vinkkaamista vianrajaustoimenpiteistä 😊 nämä korjaa valtaosan ongelmista mitä Viihteellä voi tulla vastaan, mutta jos toimenpiteet eivät auta ja kuvan häiriöt jatkuvat, niin kannattaa sen jälkeen ehdottomasti ottaa yhteyttä Elisan häiriöilmoituksiin. 🔧 Sieltä joka tapauksessa pyydettäisiin tekemään nämä samat askeleet, niin on superhyvä juttu ja kätevää jos ne on jo valmiiksi testattu. 🙂 

Kerro vielä ihmeessä tänne, miten kävi! ❤

Osallistu keskusteluun