Digiboksi asennettu. Päivitettykin jo ohjeiden mukaan kerran. Peruskanavat toimii eli 1,2,3,4 ja 5 telkkarin puolella. Muut särisee. On sitten se viiden naks tehty, mutta kuinkas monta kertaa se piti tehdä, että on toiveita saada se toimimaan kunnolla
Häriöitä muilla kanavilla paitsi perus
Digiboksi asennettu. Päivitettykin jo ohjeiden mukaan kerran. Peruskanavat toimii eli 1,2,3,4 ja 5 telkkarin puolella. Muut särisee. On sitten se viiden naks tehty, mutta kuinkas monta kertaa se piti tehdä, että on toiveita saada se toimimaan kunnolla
Tee vielä tuolta:
Jumittaako digiboksi
- Digiboksin sisäisen muistin alustus:
- Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
- Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
Jos ei tokene, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
OmaElisassa:
Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Digiboksissahan on takuu niin kaun, kuin sopimus voimassa.
Jos käytössä on Elisan nettiyhteys, helpoimmalla pääsee kun nappaa Viihteen digiboksista antennikaapelin kokonaan irti, jos signaalinlaadussa on toivomisen varaa.
Niinkuin tuossa yllä sanottu, niin mahdollisuuden mukaan kannattaa kanavat hakea pelkästään nettiyhteyden kautta. Kannattaa myös kytkeä nettiyhteys Elisa Viihteeseen nettikaapelin (Ethernet) kautta. 👍
Digiboksi asennettu. Päivitettykin jo ohjeiden mukaan kerran. Peruskanavat toimii eli 1,2,3,4 ja 5 telkkarin puolella. Muut särisee. On sitten se viiden naks tehty, mutta kuinkas monta kertaa se piti tehdä, että on toiveita saada se toimimaan kunnolla
Tee vielä tuolta:
Jumittaako digiboksi
- Digiboksin sisäisen muistin alustus:
- Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
- Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
Jos ei tokene, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
OmaElisassa:
Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Digiboksissahan on takuu niin kaun, kuin sopimus voimassa.
Sanon vaan kakkendal. mä mitään lapsilukon pinkoodia ole laittanut. se kerjää nyt sitä, enkä pääse eteenpäin vaikka laittaisin ok siihen. Mulla kun ei ole edes pieniä lapsia
Sanon vaan kakkendal. mä mitään lapsilukon pinkoodia ole laittanut. se kerjää nyt sitä, enkä pääse eteenpäin vaikka laittaisin ok siihen. Mulla kun ei ole edes pieniä lapsia
Jos tehdasasetusten palautusta ei ole tehty ohjelmistopäivityksen jälkeen , niin siitä pitäisi aloittaa.
Jos laite kerran pyytää lapsilukon PIN-koodia , niin joku sen sinne on laittanut. Tehdasasetusten palautuksen pitäisi se nollata.
Jos noilla ohjeilla ei tokene , niin sitten suositan yhteyttä aspaan ja laitevaihtoa.
Digiboksi asennettu. Päivitettykin jo ohjeiden mukaan kerran. Peruskanavat toimii eli 1,2,3,4 ja 5 telkkarin puolella. Muut särisee. On sitten se viiden naks tehty, mutta kuinkas monta kertaa se piti tehdä, että on toiveita saada se toimimaan kunnolla
Tee vielä tuolta:
Jumittaako digiboksi
- Digiboksin sisäisen muistin alustus:
- Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
- Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.
Jos ei tokene, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja vastaisenkin varalle:
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la-su 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
OmaElisassa:
Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
Digiboksissahan on takuu niin kaun, kuin sopimus voimassa.
Sanon vaan kakkendal. mä mitään lapsilukon pinkoodia ole laittanut. se kerjää nyt sitä, enkä pääse eteenpäin vaikka laittaisin ok siihen. Mulla kun ei ole edes pieniä lapsia
Asiakaspalveluun vaan yhteyttä, kun kaikkea on kokeiltu.
Varsinkin, kun kaikkea ei edes pysty.
Sanon vaan kakkendal. mä mitään lapsilukon pinkoodia ole laittanut. se kerjää nyt sitä, enkä pääse eteenpäin vaikka laittaisin ok siihen. Mulla kun ei ole edes pieniä lapsia
Jos tehdasasetusten palautusta ei ole tehty ohjelmistopäivityksen jälkeen , niin siitä pitäisi aloittaa.
Jos laite kerran pyytää lapsilukon PIN-koodia , niin joku sen sinne on laittanut. Tehdasasetusten palautuksen pitäisi se nollata.
Jos noilla ohjeilla ei tokene , niin sitten suositan yhteyttä aspaan ja laitevaihtoa.
Näin se on, lapsilukon PIN-koodin määrittää käyttäjä itse käyttöönoton yhteydessä ja sen saa nollattua tehdasasetuksien palautuksella, jos koodi on päässyt unohtumaan.
Sanon vaan kakkendal. mä mitään lapsilukon pinkoodia ole laittanut. se kerjää nyt sitä, enkä pääse eteenpäin vaikka laittaisin ok siihen. Mulla kun ei ole edes pieniä lapsia
Jos tehdasasetusten palautusta ei ole tehty ohjelmistopäivityksen jälkeen , niin siitä pitäisi aloittaa.
Jos laite kerran pyytää lapsilukon PIN-koodia , niin joku sen sinne on laittanut. Tehdasasetusten palautuksen pitäisi se nollata.
Jos noilla ohjeilla ei tokene , niin sitten suositan yhteyttä aspaan ja laitevaihtoa.
Näin se on, lapsilukon PIN-koodin määrittää käyttäjä itse käyttöönoton yhteydessä ja sen saa nollattua tehdasasetuksien palautuksella, jos koodi on päässyt unohtumaan.
Aloittajahan on tehnyt tehdasasetusten palautuksen, eikä näytä nollaantuneen.
Aloittajahan on tehnyt tehdasasetusten palautuksen, eikä näytä nollaantuneen.
Ennen vai jälkeen softapäivityksen???
Ei olisi ensimmäinen kerta , kun tehdasasetuksien palautus ei tee kaikkea. Ei muuta kuin uudelleen kokeilemaan.
Sanon vaan kakkendal. mä mitään lapsilukon pinkoodia ole laittanut. se kerjää nyt sitä, enkä pääse eteenpäin vaikka laittaisin ok siihen. Mulla kun ei ole edes pieniä lapsia
Jos tehdasasetusten palautusta ei ole tehty ohjelmistopäivityksen jälkeen , niin siitä pitäisi aloittaa.
Jos laite kerran pyytää lapsilukon PIN-koodia , niin joku sen sinne on laittanut. Tehdasasetusten palautuksen pitäisi se nollata.
Jos noilla ohjeilla ei tokene , niin sitten suositan yhteyttä aspaan ja laitevaihtoa.
Näin se on, lapsilukon PIN-koodin määrittää käyttäjä itse käyttöönoton yhteydessä ja sen saa nollattua tehdasasetuksien palautuksella, jos koodi on päässyt unohtumaan.
Aloittajahan on tehnyt tehdasasetusten palautuksen, eikä näytä nollaantuneen.
Eipä taida olla tehnyt, vaan on yrittänyt sisäistä muistia alustaa, mutta epäonnistunut siinä, kun ei ole tiedossa lapsilukon PIN-koodia, joka kyllä nollaantuu tehdasasetusten palautuksella.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.