Huollon takaisin soitto??

  • 30 March 2021
  • 2 kommenttia
  • 99 katselukerrat

Kuinkahan kauan kestää Elisan 2 tuntia ??   N7950 boxi pimeenä ja myymälästä tehty soittopyyntö (puolen tunnin päästä soittavat)  ja tekstiviestillä kehutaan 2 tunnin päästä soitetaan..  Nyt aika tarkkaan 1 päivä mennyt ;   naurettavaa toimintaa.  


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Tervetuloa OmaYhteisöön @TimppaKarkkila!

 

En tiedä ovatko Elisalta jo ottaneet yhteyttä tämän tiimoilta, jos ei, odotellessa kannattaa käydä oheisen ohjeartikkelin kohdat läpi huolella.

Jumittaako digiboksi? Pätkiikö kuva? - Elisa ja Saunalahti asiakaspalvelu

 

Ei Elisa noita digibokseja huolla. Jos laite lakkaa toimimasta, eivätkä ylempänä olevien ohjeiden kikat auta millään tavalla, Elisa lähettää asiakkaalle kokonaan uuden laitteen.

 

Asian hoitaminen onnistuu myös täällä OmaYhteisössä olemalla yhteydessä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjään. Asian käsittelyn nopeuttamiseksi kannattaa asiakasnumero lisätä omaan profiiliin täällä OmaYhteisössä. Tämä onnistuu klikkaamalla sivun oikeassa yläkulmassa olevaa profiilisi kuvaketta ja valitsemalla avautuvasta valikosta “Asetukset”. Asiakasnumerolle on oma kenttä ja asiakasnumero näkyy vain OmaYhteisö-tiimin jäsenille, jotka ovat Elisan asiakaspalvelun henkilökuntaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Morjes @TimppaKarkkila ja tervetuloa OmaYhteisöön minunkin puolesta :blush:

Dj_God kävikin aika kattavasti vaihtoehtoja läpi, mutta pahoittelut vielä jos sinua ei puhelimitse tavoitettu vaikka niin oli sovittu :confused:  meidän ennalta sovitut soittoajat soitetaan pääsääntöisesti sovitun puolen tunnin ikkunan sisällä sovittuna päivänä, ja jos sinulle on varattu soittoaika missä soitamme sinulle mahdollisimman pian silloin soitto tulee n. parin tunnin sisällä soittoajan varaamisesta meidän aukioloaikojen puitteissa. Yksi vuorokausi odottelua ei kuulosta normaalilta, ja jotain on varmasti mennyt prosessissa nyt harmillisesti pieleen. 

Jos asia ei tullut vielä kuntoon niin laitahan meille tosiaan viestiä tarkemmin vielä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta kuten Dj_God tuossa vinkkasikin jo, niin hoidetaan homma kuosiin! :slight_smile: