Vastattu

iConcerts synkka pielessä

  • 20 October 2021
  • 10 kommenttia
  • 225 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Melko ärsyttävää nautiskella (lisämaksullisen!) iConcerts kanavan konserteista kun ääni on pielessä 90% ajasta. Kyse ei voi olla boksi/av-vahvistin/tv koska muilla kanavilla tätä ei ole.

Laitteissa on automaattista lip synkkiä mutta ei oikein toimi musiikin kanssa.

Hyvin satunnaisesti tätä on myös muilla kanavilla mutta normalisoituu niillä kun käy välillä toisella kanavalla edestakaisin. 

Netti on 1000/100, kaapeloituna (ei WLAN) joten siitä ei homma ole kiinni.

Mites muilla?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 28 October 2021, 16:18

Katso alkuperäinen viesti

10 kommenttia

Käyttäjätaso 5

Moikka @TeeJiiTeppo 

 

Laiteltiin tästä palautetta eteenpäin 😊 Kuulin juttua, että kyseisellä kanavalla ollut hieman historiaa tämän äänisynkan kanssa ennenkin..

Käyttäjätaso 1

Mitään updeittiä keissiin?

Käyttäjätaso 5

Viimeisin tieto on, että tietoa viety eteenpäin, mutta mitään kuittia en ole saanut, että varsinaisesti iConcertsin toimesta mitään oltaisiin tehty. Selvittely jatkuu.

Käyttäjätaso 1

Jotain on tehty ja oikeaan suuntaan, nyt on jonkun aikaa ollut synkka hyvin lähellä kohdillaan. :thumbsup:

Käyttäjätaso 5

Huippuhomma että palaute on pistänyt rullia rullaamaan oikeaan suuntaan! :blush:

Kanavan synkka on ollut jo pidemmän aikaan todella paljon pielessä taas kerran. Lisäksi muutama viikko sitten hävisi ohjelmatiedot täysin. Voitaisiinko tämän kanavan tarjontaa parantaa kun kerran maksullinen on kyseessä. Huippukanava mutta synkka aina pielessä ja musiikissa sen pitää olla juuri eikä melkein.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3

@kilipukki - Ohjelmatiedot kanavalle on nyt korjattu. Selvitellään tuota synkkapuolta vielä!

Käyttäjätaso 5

Tuosta iConcerts synkkaongelmasta on informoitu kyllä lähetyspään tahoa. Ovat siis tietoisia kyseisestä ongelmasta, mutta tämän enempää emme tässä vaiheessa täältä meidän toimesta pystytä tekemään.

Käyttäjätaso 1

AP täällä, synkka on noin 200ms pielessä. Olisin vähän sitä mieltä että Elisa vois vakavasti miettiä tämän laskuttamisen poistamista kunnes tämä on kunnossa.

On se kumma ettei tätä ongelmaa saada kuntoon maksullisen kanavan yhteydessä millään. Ymmärrän jos vika ei ole elisan päässä, mutta kyllä sitä luulisi pystyvän painostamaan palveluntarjoajaan/lähetyspäähän päin ongelman korjaamiseksi. Vaikka lopettamalla maksut tai vastaavaa jos tilattu tuote ei ole luvattua. Ainakin elisa voisi tarjota kyseistä kanavaa ilmaisena lisänä paketteihin joissa sen pystyy tilaamaan (esim mixeihinsä) niin kauan kunnes ongelma saadaan lopullisesti korjatuksi.

Osallistu keskusteluun