”Kanavalistaasi päivitetään”



Näytä ensimmäinen kirjoitus

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

33 kommenttia

"Kanavalistaasi päivitetään" on todella ärsyttävä ominaisuus, koska se ilmestyy joka päivä, kun boksin käynnistää ensimmäisen kerran. Juuri tuo kahden minuutin odotus, kun pitäisi heti alkaa katsomaan jotain ohjelmaa. Tämä ominaisuus on sellainen, että maksavien asiakkaiden kannalta se pitäisi katsoa viaksi ja korjata niin nopeasti kuin on mahdollista. Päivityksen jälkeen tuon ehkä sulattaisi, mutta kun se tapahtuu joka päivä. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Uudempi ohjelmistoversio (Beta-testauksessa tällä hetkellä) on edelleen tarjolla halukkaille, digiboksin MAC minulle yksityisviestinä niin hoituu.

Valikoiden puuttuessa tai boksin muuten jumitellessa kannattaa kokeilla "Asetukset -> Lisäasetukset -> Ohjelmistopäivitys”. Vaikka uudempaa ohjelmistoa ei löytyisikään tuo tarkistaa, että asetukset ovat ajantasalla.

Joo meilläkin niin monta kertaa jo päivitetty, on tsekattu johdot ja vaihdettu uus boksi ja NYT tämä kanavaluettolo päivitetään! Joka kerta kun avaa! Argh! Tää premiumiin vaihto ei ole tuonut mitään muuta kun ongelmia. Miten tämä on mennyt näin päin peetä! Mä en suostu kohta maksamaan enää penniäkään jos näitä ei aleta korjata! Oikeasti ei voi periä palvelusta tai tuotteesta täyttä hintaa jos se ei toimi niin kuin pitäisi!!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Kuulostaisi siltä, ettei boksisi saa IP-kanavien kanavalistaa ollenkaan haettua. Antennikanavat toimivat tässä tilanteessa.

Toimivatko sinulla IP-kanavat? Onko käynyt niin, että kanavalista on päivittynyt, olet katsellut IP-kanavaa ja sitten kuitenkin samana päivänä boksin uudelleen avatessa saat tuon viestin?

Kuulostaisi siltä, ettei boksisi saa IP-kanavien kanavalistaa ollenkaan haettua. Antennikanavat toimivat tässä tilanteessa.

Toimivatko sinulla IP-kanavat? Onko käynyt niin, että kanavalista on päivittynyt, olet katsellut IP-kanavaa ja sitten kuitenkin samana päivänä boksin uudelleen avatessa saat tuon viestin?

En tiedä mikä on ip kanava. Normisti tv:tä avatessa tulee.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

IP-kanavat tulevat netin yli eivätkä tarvitse antennikaapelia. Kanavapaikat 500+ ovat aina IP-kanavia.

Tältä näyttää avatessa tai sitten lukee että listaa päivitetään. Joo siis 500 alkusia kanavia varmaan eniten katsellaan. 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki

Uusimmassa softaversiossa on korjauksia nimenomaan tähän kanavalistan latautumiseen teidän tässä keskustelussa raportoimienne havaintojen pohjalta.

Joten olisi todella hyödyllistä tietoa kuulla, toistuvatko ongelmat tuolla versiolla.

Softaversioiden päätyminen tuotantoon kaikille asiakkaille ei tapahdu hetkessä. 

Eilen ladattu uus ohjelmisto,vuorokauden ja ekan käynnistyksen jälkeen ei ole havaittavissa mitään ongelmia. Eikä ollut kanavalistaa päivitetään vaan lähti suoraan tulille.👍

Vähän päivitystä tähän uuteen ohjelmistoon. Vajaa viikko käyttöö eikä mitään ongelmia ilmennyt. Ei ole kanavalistaa päivitetään eikä sitä missä kahden kanavan äänet kuuluu päällekkäin. Tyytyväinen käyttäjä taas.

Jos toiveen saisi ohjelmistoon taas ehdottaa,olisko mitään mahdollisuutta saada kanava käännetään 2min kuluttua logon poistoa esim ok näppäimellä. Ettei tarvitsisi tsiikaa 2 minuuttia ärsyttävää logoa jos ohjelma viel kesken eikä halua vaihtaa kanavaa.👍😀