Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, niin se ei yleensä ole totta. Viimeisin Elisan puhelinmyyntikamppailu aloittaa pahoittelulla, etten ole ollut tyytyväinen palveluksiin. Pian keskustelussa ilmenee, ettei soittaja tiedä mitään mainituista kokemuksistani.
Soittaja ilmoittaa Elisan haluavan hyvittää pahan mieleni alentamalla minulle hintojaan. Ilmeni, että alennus oli euro kuukaudessa liittymää kohden, 60 euron lahjakortti ostoksiin Elisasta, alennuksista kuitenkin peritään takaisin 8,5 euroa kertamaksuna. Tietysti pohjimmainen tarkoitus onkin houkutella uuteen, jo irtisanottuun viihdepalveluun jälleen kahdeksi vuodeksi. Hinnakas palvelu on ajan hengessä naurettava, koska kehitys alalla tekee kahdessa vuodessa museotavaraa tarjottavasta palvelusta.
Koetun perusteella Elisa jatkaa linjaansa kohdistaa houkutuksensa iäkkäisiin asiakkaisiinsa ymmärtämättä, ettei kaikkien asiakkaiden käsityskykyä voi nähdä syntymävuodesta.
Uusi sopimus piti vahvistaa pankkitunnuksin. Ilmoitin, etten aio sitä tehdä, sekä torjun koko spimuksen.
Tänään tuli jälleen uusi kehotus vahvistaa sopimus. Jäänkin odottamaan mielenkiinnolla kamppallun järjestäjien seuraavia yrityksiä.
Palstan mahdolliselle lukijalle kerron omaki syntymävuodekseni 1934.