Liian hyvä todeksi

  • 25 May 2023
  • 3 kommenttia
  • 245 katselukerrat

Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, niin se ei yleensä ole totta. Viimeisin Elisan puhelinmyyntikamppailu aloittaa pahoittelulla, etten ole ollut tyytyväinen palveluksiin. Pian keskustelussa ilmenee, ettei soittaja tiedä mitään mainituista kokemuksistani.
Soittaja ilmoittaa Elisan  haluavan hyvittää pahan mieleni alentamalla minulle hintojaan. Ilmeni, että alennus oli euro kuukaudessa liittymää kohden, 60 euron lahjakortti ostoksiin Elisasta, alennuksista  kuitenkin peritään takaisin 8,5 euroa kertamaksuna. Tietysti pohjimmainen tarkoitus onkin houkutella uuteen, jo irtisanottuun viihdepalveluun jälleen kahdeksi vuodeksi. Hinnakas palvelu on ajan hengessä naurettava, koska kehitys alalla tekee kahdessa vuodessa museotavaraa tarjottavasta palvelusta.  
Koetun perusteella Elisa jatkaa linjaansa kohdistaa houkutuksensa iäkkäisiin asiakkaisiinsa ymmärtämättä, ettei kaikkien asiakkaiden käsityskykyä voi nähdä syntymävuodesta.
Uusi sopimus piti vahvistaa pankkitunnuksin. Ilmoitin, etten aio sitä tehdä, sekä torjun koko spimuksen.
Tänään tuli jälleen uusi kehotus vahvistaa sopimus.  Jäänkin odottamaan mielenkiinnolla kamppallun järjestäjien seuraavia yrityksiä.

Palstan mahdolliselle lukijalle kerron omaki syntymävuodekseni 1934.

 

Snouppi 10 kuukautta sitten

Jos Elisa Viihteen -tilausta ei vahvista, niin se peruuntuu automaattisesti muutaman päivän kuluttua. 🙏 Lämpimästi suosittelen ottamaan yhteyttä meidän asiakaspalveluun, että voimme käydä läpi kanssasi mahdolliset harmituksen aiheet, sekä lisäksi kokemastasi myyntitilanteesta jättää palautteen läpikäytäväksi.

Elisa Viihde -palvelua toki kehitetään jatkuvasti, että se ei päätyisi kuitenkaan museoon pölyttymään. 😊

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Jos Elisa Viihteen -tilausta ei vahvista, niin se peruuntuu automaattisesti muutaman päivän kuluttua. 🙏 Lämpimästi suosittelen ottamaan yhteyttä meidän asiakaspalveluun, että voimme käydä läpi kanssasi mahdolliset harmituksen aiheet, sekä lisäksi kokemastasi myyntitilanteesta jättää palautteen läpikäytäväksi.

Elisa Viihde -palvelua toki kehitetään jatkuvasti, että se ei päätyisi kuitenkaan museoon pölyttymään. 😊

Snouppi

Olin oikeassa, päinvastoin kuin “Snouppi” väität sopimuksen raukeavan muutamassa päivässä, niin jatkoa seurasi jälleen tänään. Sain viestinä kehoituksen  vahvistaa pankkitunnuksin jo hylkäämäni sopimuksen.
Asiakaspalveluun soittamalla olin myös saanut lupauksen, että puhelintarjouksen tehnyt henkilö ottaa minuun uudelleen yhteyttä korjatakseni tarjouksen sisältöä. Näin ei ole tapahtunut, niinkuin osasin odottaakin.
Huonot kokemukseni Elisasta saavat siis yhä jatkoa. Olin luullut “puhelinkamppanjan teeman” mukaisesti tarkoituksena todella olleen hyvittää aiemmat pettymykset, kuten minun tapauksena ikääni perustuneen kokemukseni Elisan Veturissa sijaitsevassa toimipisteessä.
https://yhteiso.elisa.fi/muut-elisan-palvelut-29/veturin-yksikoen-palvelu-522987
Olenkin miettinyt paranesiko palvelu palvelun tarjoajan vaihtamisella, jonka varjopuolena olisi itselleni aiheutuva riesa ilman takuuta, että se olisi vaivan arvoista. Hyvänä puolena olisi tietenkin lukemattomien sitoumusten inventointi, joka voisi tuoda merkittäviäkin  säästöjä.
Elisa lienee keksinyt pyörän uudestaan käyttäen mahdollisesti ChatGPT-tekoälyä Omayhteisöpalvelussaan paineventtiilinä tyytymättömien asiakkaiden rauhoittamiseen. Lienee saanut vaikutteita SF:n elokuvasta Syntipukki, jossa Suomisen Olli,Lasse Pöysti otti tavaratalossa syyt niskoilleen.

 

Käyttäjätaso 7

Olenkin miettinyt paranesiko palvelu palvelun tarjoajan vaihtamisella,

Samanlaisia ne provisiopalkkamyyjät ovat riippumatta siitä, kauppaavatko minkä merkkisiä palveluita tai onko tarjouslistalla tällä kertaa alushousut tai seiskapäiväälehti.

Oman elämänsä helpottamiseksi noiden kanssa kannattaa asioida mahdollisimman vähän. Jos keskustelu on pakko käydä esim. parhaan mahdollisen tiskinalustarjouksen tinkaamiseksi, silloinkin pitää pitää järki päässä ja aloite itsellä.

Osallistu keskusteluun