Vastattu

Liikkeessä huijatuksi tuleminen

  • 4 December 2021
  • 4 kommenttia
  • 331 katselukerrat

Moi, kävin Hansan myymälästä tilaamassa 5G mobiililaajakaistan, jossa vielä tilatessa kysyin varmistaen, ettei tule mitään määräaikaisia sopimuksia, muuhun, kuin reitittimeen. Vastaus oli “Määräaikainen sopimus koskee vain reititintä.” 

Kotona sopimusehtoja tutkiessa myös Elisa Viihde digiboxi, joka kuului tilaukseen, on myös määräaikainen. Eli selkeästi myyjä huijasi?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 7 December 2021, 09:35

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Siinä on nyt sana sanaa vastaan. Toivottavasti saat vielä peruttua.

 Itse pyrin tekemään kaikki hankinnat verkkokauppojen kautta jolloin on se 14vrk aikaa kokeilla.

Käyttäjätaso 7

Pitikö panna nimi sopimusehtojen hyväksymiseen? Jos ei, niin kiikuta viihdeboksi takaisin. Jos piti, niin olisi pitänyt lukea sopimusehdot ensin jo myymälässä.

Käyttäjätaso 7

Jossain muussakin pikkujutussa on jotain mätää, jos 5g-nettiyhteys vaatii viihdeboksin…

 

-Todennäköisesti tuossa on tapahtunut joku ajatus- tai kommunikaatiovirhe, ja myyjä on vastannut määräaikaisuus-kysymykseen vain nettiyhteyden ja modeemin osalta. Onko viihde lisätty tilaukselle vasta tämän keskusteluosuuden jälkeen?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka @Liquidsi ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Olitkin laittanut jo meille yksityisviestiä asiaan liittyen. Nyt suosittelen lämpimästi asioimaan kyseisessä myymälässä asian selvittämiseksi tai olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Myymälöissämme ollaan kyllä erityisen tarkkoja määräaikaisuuksien läpikäymisten suhteen, joten tuntuisi oudolta, jos sitä ei olisi missään vaiheessa selkeästi esille tuotu.