Skip to main content
Vastaus

Liikkeessä huijatuksi tuleminen

  • December 4, 2021
  • 4 kommenttia
  • 340 katselukerrat

Moi, kävin Hansan myymälästä tilaamassa 5G mobiililaajakaistan, jossa vielä tilatessa kysyin varmistaen, ettei tule mitään määräaikaisia sopimuksia, muuhun, kuin reitittimeen. Vastaus oli “Määräaikainen sopimus koskee vain reititintä.” 

Kotona sopimusehtoja tutkiessa myös Elisa Viihde digiboxi, joka kuului tilaukseen, on myös määräaikainen. Eli selkeästi myyjä huijasi?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

Moikka @Liquidsi ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Olitkin laittanut jo meille yksityisviestiä asiaan liittyen. Nyt suosittelen lämpimästi asioimaan kyseisessä myymälässä asian selvittämiseksi tai olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Myymälöissämme ollaan kyllä erityisen tarkkoja määräaikaisuuksien läpikäymisten suhteen, joten tuntuisi oudolta, jos sitä ei olisi missään vaiheessa selkeästi esille tuotu.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • December 5, 2021

Siinä on nyt sana sanaa vastaan. Toivottavasti saat vielä peruttua.

 Itse pyrin tekemään kaikki hankinnat verkkokauppojen kautta jolloin on se 14vrk aikaa kokeilla.


  • December 5, 2021

Pitikö panna nimi sopimusehtojen hyväksymiseen? Jos ei, niin kiikuta viihdeboksi takaisin. Jos piti, niin olisi pitänyt lukea sopimusehdot ensin jo myymälässä.


  • December 5, 2021

Jossain muussakin pikkujutussa on jotain mätää, jos 5g-nettiyhteys vaatii viihdeboksin…

 

-Todennäköisesti tuossa on tapahtunut joku ajatus- tai kommunikaatiovirhe, ja myyjä on vastannut määräaikaisuus-kysymykseen vain nettiyhteyden ja modeemin osalta. Onko viihde lisätty tilaukselle vasta tämän keskusteluosuuden jälkeen?


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • Vastaus
  • December 7, 2021

Moikka @Liquidsi ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Olitkin laittanut jo meille yksityisviestiä asiaan liittyen. Nyt suosittelen lämpimästi asioimaan kyseisessä myymälässä asian selvittämiseksi tai olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Myymälöissämme ollaan kyllä erityisen tarkkoja määräaikaisuuksien läpikäymisten suhteen, joten tuntuisi oudolta, jos sitä ei olisi missään vaiheessa selkeästi esille tuotu.