Kiinnitetty keskustelu ELISA VIIHDE PLUS

Mikä on Elisa Viihde Plus?

  • 31 October 2023
  • 115 kommenttia
  • 8341 katselukerrat
Mikä on Elisa Viihde Plus?

Näytä ensimmäinen kirjoitus

115 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Tuo kokonaishinta sisältää ilmeisesti jotain, jota ei kerrota, koska laskemalla ei tule noilla kuukausimaksuilla tuollaista hintaa:

Vai onko tuossa laskelmassa "vain" virhe?

Laitoin tästä palautetta talon sisällä, minunkin mielestä laskelmassa on virhe.

 

Kyllä täytyy sanoa että nyt alkaa mennä farssin puolelle tämä viihde plussan myynti minulle. Myyjä, joka lupasi eilen maanantaina soittaa uudelleen kun olen asiaa harkinnut viikonlopun yli, ei soittanut. No sitten kuuden maissa laitoin chattiin viestiä ja sieltä asiakaspalvelija soitti minulle. Huvittavaa asiassa oli että hän ei nähnyt mitään merkintää, että minulle on soitettu. Meinasi että ehkä joku on soittanut myyntipuolelta eli joku eri paikka, sanoi se jonkun nimen sille.. hän katsoi niin pystyikin vaan 10€ kalliimmalla tarjoamaan kuin minulle soittanut henkilö. Mitä v…ua! Minä jopa aloin kiinnostua asiasta niin sitten ei enää ookkaan semmosta tarjousta  olemassakaan. Eniten tympäs että se ihan selvästi ei uskonut mun puheita. Voisko ELISA kaivaa torstaisen puheluni tallenteen ja kuunnella mitä siellä sanotaan. Veikkaan ettei kaiva, nimittäin kerran äitini asioita hoitaessa kävi samoin että luvattu tarjous ei pitänytkään, eikä myöskään tallenteita kaiveltu. Niitä ilmeisesti kaivellaan vain silloin kun itse niistä pääsee hyötymään.

 

täytyy sanoa että nyt olen ymmälläni Elisan toiminnasta!!!

Ikävä kuulla tilanteesta ja olen pahoillani! 😥 Kyllä ne myyntipuhelut pystytään kaivamaan ja puheet sieltä tarkistamaan. Kampanjat toki voi muuttua lyhyessäkin ajassa. Yhteys asiakaspalveluun ja asia kyllä selvitetään!

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki

Tuo kokonaishinta sisältää ilmeisesti jotain, jota ei kerrota, koska laskemalla ei tule noilla kuukausimaksuilla tuollaista hintaa:

Vai onko tuossa laskelmassa "vain" virhe?

Laitoin tästä palautetta talon sisällä, minunkin mielestä laskelmassa on virhe.

 

Kyllä täytyy sanoa että nyt alkaa mennä farssin puolelle tämä viihde plussan myynti minulle. Myyjä, joka lupasi eilen maanantaina soittaa uudelleen kun olen asiaa harkinnut viikonlopun yli, ei soittanut. No sitten kuuden maissa laitoin chattiin viestiä ja sieltä asiakaspalvelija soitti minulle. Huvittavaa asiassa oli että hän ei nähnyt mitään merkintää, että minulle on soitettu. Meinasi että ehkä joku on soittanut myyntipuolelta eli joku eri paikka, sanoi se jonkun nimen sille.. hän katsoi niin pystyikin vaan 10€ kalliimmalla tarjoamaan kuin minulle soittanut henkilö. Mitä v…ua! Minä jopa aloin kiinnostua asiasta niin sitten ei enää ookkaan semmosta tarjousta  olemassakaan. Eniten tympäs että se ihan selvästi ei uskonut mun puheita. Voisko ELISA kaivaa torstaisen puheluni tallenteen ja kuunnella mitä siellä sanotaan. Veikkaan ettei kaiva, nimittäin kerran äitini asioita hoitaessa kävi samoin että luvattu tarjous ei pitänytkään, eikä myöskään tallenteita kaiveltu. Niitä ilmeisesti kaivellaan vain silloin kun itse niistä pääsee hyötymään.

 

täytyy sanoa että nyt olen ymmälläni Elisan toiminnasta!!!

Ikävä kuulla tilanteesta ja olen pahoillani! 😥 Kyllä ne myyntipuhelut pystytään kaivamaan ja puheet sieltä tarkistamaan. Kampanjat toki voi muuttua lyhyessäkin ajassa. Yhteys asiakaspalveluun ja asia kyllä selvitetään!

Kiitos! Laitan viestiä. Ei ole tänäänkään kuulunut soittoa.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki

Burnett:lle vielä kommentti; Joo tarjoukset voi muuttua, mutta se mitä on luvattu, pitäisi myös pitää. Hän lupasi miettimisaikaa viikonlopun yli ja lupasi soittaa maanantaina, jolloin minun piti ilmoittaa päätökseni. Olin jo päättänyt, että tartun tarjoukseen, jota hän kehui puhelussakin paremmaksi kuin nämä mitä muuten on tarjolla. Totesin itsekin vkl aikana, että näin on. Siksipä tässä onkin nyt vähän höynäytetty olo kun sopimusta ei näykkään missään ☹️😡.  Laitoin asiakaspalveluun tarkan selvityksen puhelusta, sen kestosta ja kellonajasta ja puhnronkin, josta soitettiin. Mielenkiinnolla odotan mitä perästä kuuluu.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Burnett:lle vielä kommentti; Joo tarjoukset voi muuttua, mutta se mitä on luvattu, pitäisi myös pitää. Hän lupasi miettimisaikaa viikonlopun yli ja lupasi soittaa maanantaina, jolloin minun piti ilmoittaa päätökseni. Olin jo päättänyt, että tartun tarjoukseen, jota hän kehui puhelussakin paremmaksi kuin nämä mitä muuten on tarjolla. Totesin itsekin vkl aikana, että näin on. Siksipä tässä onkin nyt vähän höynäytetty olo kun sopimusta ei näykkään missään ☹️😡.  Laitoin asiakaspalveluun tarkan selvityksen puhelusta, sen kestosta ja kellonajasta ja puhnronkin, josta soitettiin. Mielenkiinnolla odotan mitä perästä kuuluu.

Tottakai se mitä on luvattu pitää pitää varsinkin, jos tarjouksen kestosta ei ole erikseen mainittu mitään. Olisi itselläkin varmasti vastaava höynäytetty olo tuollaisessa tilanteessa ja kaiken huipuksi siulle ei edes luvatusti soitettu myyjän toimesta. 😳 Vuotellaan ja hoidetaan asia parhalla tavalla maaliin. 👍

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki

Nonnii tännään se samainen myyjä viimein soitti uudelleen. Näin se jäi vajaavaisesti ymmärretyksi ensimmäisellä soitolla viime viikolla minunkin puolesta osittain. Se oli vähän vaikea keskittyä kun remonttia tein samalla ja kaiutin päällä yritin siinä kuunnella. Jostain syystä ensimmäisellä soitolla ymmärsin että hän tyrkyttää VIIHDE PLUSsaa vaikka nyt sitten olikin kyseessä VIIHDE PREMIUM.

 

No, joka tapauksessa tarjous oli hyvä mielestäni 42,99€ 300/100M netti + VIIHDE PREMIUM 2v sopimuksella, jonka jälkeen hinta nousisi 10€. Sanon samalla irti kaapeli-tv:ni kun sitä ei käytännössä tarvita. Toinen telkku hoituu APPLE-TV:llä.

 

se on vissiin tuo PLUS tarkoitettu niille joilla ei ole elisan nettiä. Muuten sama laite kuin PREMIUM..?? Eri käyttis mutta ilmeisesti molemmat hyvin ja nopeasti toimivia..??

 

Hyvää tässä uudessa PREMIUM versiossa vanhempiin on se että toimii nopeasti ja kaukosäädin bluetoothilla eli ottaa paremmin ja toimii nopeasti eli heti. Käytettävyys yksi syy miksi nyt valitsen tämän käyttöön.

 

Meni nyt sitten Viihde Plus ketjuun nämä minun vuodatukset vaikka lopulta kyse olikin Premiumista. Pahoittelut siitä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Itse sain paljon edullisemman tarjouksen 300 M liittymästä ja viihde premiumista. Tuli Elisalta tekstiviestinä. En kuitenkaan ota sitä, koska keväällä viimeistään tulee kuitu ja kaapelimodeemiyhteys lähtee pois. Toki minulla on tällä hetkellä 150 M kaapelimodeemiyhteys ja premium 24 kk sopparilla ja sitä on 12 kk jäljellä. Tuo uusi tarjottu hinta olisi ollut pysyvästi alle pelkän 300 M liittymän hinnan. Elisalla on herätty varmaankin kilpailuun, kun kuitu on tulossa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Nonnii tännään se samainen myyjä viimein soitti uudelleen. Näin se jäi vajaavaisesti ymmärretyksi ensimmäisellä soitolla viime viikolla minunkin puolesta osittain. Se oli vähän vaikea keskittyä kun remonttia tein samalla ja kaiutin päällä yritin siinä kuunnella. Jostain syystä ensimmäisellä soitolla ymmärsin että hän tyrkyttää VIIHDE PLUSsaa vaikka nyt sitten olikin kyseessä VIIHDE PREMIUM.

 

No, joka tapauksessa tarjous oli hyvä mielestäni 42,99€ 300/100M netti + VIIHDE PREMIUM 2v sopimuksella, jonka jälkeen hinta nousisi 10€. Sanon samalla irti kaapeli-tv:ni kun sitä ei käytännössä tarvita. Toinen telkku hoituu APPLE-TV:llä.

 

se on vissiin tuo PLUS tarkoitettu niille joilla ei ole elisan nettiä. Muuten sama laite kuin PREMIUM..?? Eri käyttis mutta ilmeisesti molemmat hyvin ja nopeasti toimivia..??

 

Hyvää tässä uudessa PREMIUM versiossa vanhempiin on se että toimii nopeasti ja kaukosäädin bluetoothilla eli ottaa paremmin ja toimii nopeasti eli heti. Käytettävyys yksi syy miksi nyt valitsen tämän käyttöön.

 

Meni nyt sitten Viihde Plus ketjuun nämä minun vuodatukset vaikka lopulta kyse olikin Premiumista. Pahoittelut siitä.

Se Premium on vanha ja toimii jollain Elisan omalla käyttöjärjestelmällä, siinä ei sitten toimi juuri mikään sovellus ja lisää tuskin on tulossa. Jää siis tuon Plussan Androidin “varmuus” saavuttamatta. No voihan sen Premiumin palauttaa, jos ja kun havaitset sen surkeaksi tekeleeksi (riippuu käytöstä.).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Nonnii tännään se samainen myyjä viimein soitti uudelleen. Näin se jäi vajaavaisesti ymmärretyksi ensimmäisellä soitolla viime viikolla minunkin puolesta osittain. Se oli vähän vaikea keskittyä kun remonttia tein samalla ja kaiutin päällä yritin siinä kuunnella. Jostain syystä ensimmäisellä soitolla ymmärsin että hän tyrkyttää VIIHDE PLUSsaa vaikka nyt sitten olikin kyseessä VIIHDE PREMIUM.

 

No, joka tapauksessa tarjous oli hyvä mielestäni 42,99€ 300/100M netti + VIIHDE PREMIUM 2v sopimuksella, jonka jälkeen hinta nousisi 10€. Sanon samalla irti kaapeli-tv:ni kun sitä ei käytännössä tarvita. Toinen telkku hoituu APPLE-TV:llä.

 

se on vissiin tuo PLUS tarkoitettu niille joilla ei ole elisan nettiä. Muuten sama laite kuin PREMIUM..?? Eri käyttis mutta ilmeisesti molemmat hyvin ja nopeasti toimivia..??

 

Hyvää tässä uudessa PREMIUM versiossa vanhempiin on se että toimii nopeasti ja kaukosäädin bluetoothilla eli ottaa paremmin ja toimii nopeasti eli heti. Käytettävyys yksi syy miksi nyt valitsen tämän käyttöön.

 

Meni nyt sitten Viihde Plus ketjuun nämä minun vuodatukset vaikka lopulta kyse olikin Premiumista. Pahoittelut siitä.


Tosi hyvä juttu @Ihan Ite että sait vihdoin sen luvatun soiton! Pahoittelut vielä omasta puolestani, että jouduit sitä hetken odottelemaan. 😥 

Äh että koko tilanteessa oli kyllä tarpeettoman paljon hämminkiä, mutta hyvä kuulla että asiaan saatiin selkyys ja tarjottu palvelukokonaisuus tuntuu sinulle hyvältä ja järkevältä. 😊 

Elisa Viihde Plus on kyllä ehdottomasti tarkoitettu sekä asiakkaille joille on Elisan netti, että niille joille kodin nettiyhteys tulee toiselta palveluntarjoajalta. Toisin kuin Elisa Viihde Premium mitä on monin paikoin paketoitu edullisemmin yhteen kiinteän laajakaistan kanssa, niin Elisa Viihde Plus on ainakin tällä hetkellä itsenäinen “standalone” tuote mitä ei ole paketoitu kiinteän laajakaistan kanssa samaan pakettiin. Molemmat palvelut voi toki ottaa erikseen ja molempiin usein löytyy erinäisiä etuja, riippuen mm. osoitteesta. 😊 

Elisa Viihde Premium ja Elisa Viihde Plus ovat molemmat yksiä Elisan parhaita palveluita, ja niissä on päätelaitteet eri vaikka palvelussa itsessään ei valtavan suuria eroja ole. Elisa Viihde Premiumin digiboksi on malliltaan Netgem N7950. Elisa Viihde Plus -palvelun päätelaite on ZTE B866. 🙂 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Eilen saapui Plus boxi ... Lumisade (tuli nostalginen fiilis) a välkkyvä ruutu korjaantui heittämällä paketin HDMI-kaapelilla vesilintua …

 

Kanavapaikkojen järjestäminen vielä puuttuu,

osa kanapakettien kanavista ei vielä näy (syystä X?)

Teksti-TV ominaisuus puuttuu …

 

No, ei sitä Roomaakaan rakennettu päivässä... Toisaalta, raakileita ei kannattaisi tuoda markkinoille…

 

 

 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Uusi Elisa Viihde Plus on nyt täällä! Viihde ei lopu leffoihin ja sarjoihin, vaan voit nauttia myös esimerkiksi musiikista ja peleistä Elisa Viihteen tv-boksilla, lataamalla sille sovelluksia laitteen sovelluskaupasta. Sovellusten lataamiseen tarvitset Google-tilin. 
 

Mikä on Elisa Viihde Plus?

Elisa Viihde Plus on palvelu, jolla tallennat rajattomasti tv-ohjelmia sekä katsot ja löydät leffoja, sarjoja ja urheilua helposti eri kanavilta ja suoratoistopalveluista. Palveluun sisältyy tv-boksi, jolle voit ladata esimerkiksi suoratoisto-, musiikki- ja pelisovelluksia. Palveluun sisältyy:

  • tv-boksi ZTE B866, jolla saat suoratoistopalvelut ja maksukanavat kaikkiin televisioihin
  • jopa 30 HD-kanavaa netin kautta ilman tv-antennia tai -kaapelia
  • rajaton tallennustila tv-ohjelmille
  • mahdollisuuden ladata itse esim. suoratoisto-, musiikki-, äänikirja- ja pelisovelluksia tv-boksille
  • Elisa Viihde -sovellus, jonka voit ladata kaikille kodin mobiililaitteille
  • täydennä palvelua etuhintaan maksukanavilla ja suoratoistopalveluilla (esim. Ruutu+, Viaplay, HBO Max, Netflix, Prime Video)
  • vuokraa tai osta elokuvia Elisa Viihteen vuokraamosta
  • tuki äänihaulle, esim. tallenteiden etsiminen haku-toiminnoista on entistä helpompaa kun hakusanaa ei tarvitse näpytellä

 

Mistä voin tilata uuden Elisa Viihde Plussan?

Voit uutena asiakkaana tilata palvelun netistä, Elisan myymälästä tai puhelimitse 0800 464646.

Tilaa uusi Elisa Viihde Plus
 

Mistä löydät ohjeet Elisa Viihde Plus -tv-boksin käyttöön?

Löydät palvelun ja tv-boksin ohjeet ja käyttöoppaan ohjesivuiltamme.

Siirry Elisa Viihde Plus -tv-boksin ohjeisiin

 

Kysymyksiä uudesta Elisa Viihteestä? Kysy kommenteissa!

 

Sais tulla rajaton tallennustila myös Premium boxiin wink wink😉 En usko, että olisi mitenkään vaikea toteuttaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Mitä kaikkia maksukanavia tuohon uuteen boksiin voi tilata kun ei ilmeisesti kaikki ne maksukanavat joita on Classiciin ja Premiumiin, ole saatavilla tuohon Plus-boksiin?

Käyttäjätaso 7

Semmoista rajatonta tallennustilaa ei ole olemassakaan , kun tallenteet joka tapauksessa 2v päästä häviävät kuin pieru Saharaan ihan itsestään.

Premiumissakin on 5000h tallennustilaa eikä se edes ehdi täyttyä kahdessa vuodessa. 5000h on noin 208 vrk tallenteiden katselua 24/7. Melkoinen fakiiri pitää olla , että jaksaa kuukausi tolkulla istua telkkarin vieressä ympäri vuorokauden. 😉

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Premiumissakin on 5000h tallennustilaa eikä se edes ehdi täyttyä kahdessa vuodessa.

Kyllä tuon täyteen saa tallentamalla päivittäin useilta kanavilta useita ohjelmia. Yhdelle katsojalle on kenties liikaa tavaraa mutta isommalle porukalle eri mieltymyksillä iha  kelpo ratkaisu.

Käyttäjätaso 7

Premiumissakin on 5000h tallennustilaa eikä se edes ehdi täyttyä kahdessa vuodessa.

Kyllä tuon täyteen saa tallentamalla päivittäin useilta kanavilta useita ohjelmia. Yhdelle katsojalle on kenties liikaa tavaraa mutta isommalle porukalle eri mieltymyksillä iha  kelpo ratkaisu.

Melkoinen katselumaraton joka tapauksessa.

Minä kyllä poistan 99% tallenteista katselun jälkeen , vaikka minulla ei sellaista 2v rajaa edes ole.

PS. Rajatonta tallennustilaa ei ole , vaan se on pelkkä markkinointikikka. Kaikella on jokin raja.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +1

Premiumissakin on 5000h tallennustilaa eikä se edes ehdi täyttyä kahdessa vuodessa.

Kyllä tuon täyteen saa tallentamalla päivittäin useilta kanavilta useita ohjelmia. Yhdelle katsojalle on kenties liikaa tavaraa mutta isommalle porukalle eri mieltymyksillä iha  kelpo ratkaisu.

Melkoinen katselumaraton joka tapauksessa.

Minä kyllä poistan 99% tallenteista katselun jälkeen , vaikka minulla ei sellaista 2v rajaa edes ole.

PS. Rajatonta tallennustilaa ei ole , vaan se on pelkkä markkinointikikka. Kaikella on jokin raja.

Pilviarkkitehtuurissa tallennustila on käytännössä rajaton, edellyttäen, että pilven toimittaja huolehtii tallennuskapasiteetin kasvattamisesta. Siinä ei (siis ainakaan teoriassa) enää päde se yksi ikävimmistä tietotekniikan peruslaeista (joka on myös Murphyn lain korollaari), eli "kaikki käytettävissä oleva tallennuskapasiteetti loppuu kesken"! 🤓

Käyttäjätaso 7

Premiumissakin on 5000h tallennustilaa eikä se edes ehdi täyttyä kahdessa vuodessa.

Kyllä tuon täyteen saa tallentamalla päivittäin useilta kanavilta useita ohjelmia. Yhdelle katsojalle on kenties liikaa tavaraa mutta isommalle porukalle eri mieltymyksillä iha  kelpo ratkaisu.

Melkoinen katselumaraton joka tapauksessa.

Minä kyllä poistan 99% tallenteista katselun jälkeen , vaikka minulla ei sellaista 2v rajaa edes ole.

PS. Rajatonta tallennustilaa ei ole , vaan se on pelkkä markkinointikikka. Kaikella on jokin raja.

Pilviarkkitehtuurissa tallennustila on käytännössä rajaton, edellyttäen, että pilven toimittaja huolehtii tallennuskapasiteetin kasvattamisesta. Siinä ei (siis ainakaan teoriassa) enää päde se yksi ikävimmistä tietotekniikan peruslaeista (joka on myös Murphyn lain korollaari), eli "kaikki käytettävissä oleva tallennuskapasiteetti loppuu kesken"! 🤓

Ja höpö höpö.

Ei yhdelläkään pilvitallennusta tarjoavalla ole taloudellista intressiä kasvattaa kapasiteettia määrättömästi eikä asiakkaat edes semmoista oikeasti tarvitse tai kykene hyödyntämään.

Toisekseen tarkoitin rajattomuudella sen matemaattista merkitystä , jos olette semmoisesta kuulleet. Yleisemmin taidetaan termi tuntea nimellä ääretön ja merkitään semmoisella kyljellään olevalla kahdeksikolla.

No teoretisoidaanpa vähäsen ja kuvitellaan , että se teidän “rajaton” tallennustila on vaikkapa 50000h , mikä sekin on kaukana rajattomasta , niin jo sekin tarkoittaa 2083,33 vrk eli hiukan vajaa kuusi vuotta istumista 24/7 tuijottamassa tv-ohjelmien tallenteita. No ne tallenteet häviävät joka tapauksessa viimeistään 2 vuoden päästä. Tuommoisessa ei ole mitään suhteellisuudentajua. Siis se rajaton on pelkkä markkinointikikka.

Jos sinne samaan pilveen voisi tallentaa omia videioita ja ne säilyisivät siellä niin kauan kuin asiakas itse haluaa , niin asia olisi hiukan erilainen , mutta nyt on kyse vain tv-ohjelmien tallentamisesta. Pitää myös muistaa , että tv-ohjelmia ei välttämättä tarvitse edes itse tallentaa , kun ne löytyvät tv- ja mediayhtiöiden suoratoistopalveluista muutenkin.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Onko joku löytänyt ohjeen Plus boxiim missä opastetaan kanavien uudelleen järjestäminen? 

2 Elisan aspalaista (chat) antoi linkin Viihde ja Kaapeli-TV osioon mutta eipä siellä mitään ole tai nostan käden pystyyn jos olen puusilmä.

Käyttäjätaso 7

Onko joku löytänyt ohjeen Plus boxiim missä opastetaan kanavien uudelleen järjestäminen? 

2 Elisan aspalaista (chat) antoi linkin Viihde ja Kaapeli-TV osioon mutta eipä siellä mitään ole tai nostan käden pystyyn jos olen puusilmä.

Kokeile tuolta:

Elisa Viihde -digiboksin TV-kanavapaikat

Siirry aloitusnäkymästä nuolinäppäimillä Asetukset-valikkoon. Siirry kohtaan Käyttökokemus ja valitse TV Kanavat. Siirry nuolinäppäimillä kohtaan Järjestä kanavapaikkoja. Valitse listasta kanava, jonka paikkaa haluat siirtää painamalla OK-painiketta.

(Ohje on tosin Premium boksin, jos vaikka toimisi Plussassakin.)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Ei muuta kuin optio että saa kaikki kanavat jatkuvaan tallennukseen..

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Onko joku löytänyt ohjeen Plus boxiim missä opastetaan kanavien uudelleen järjestäminen? 

2 Elisan aspalaista (chat) antoi linkin Viihde ja Kaapeli-TV osioon mutta eipä siellä mitään ole tai nostan käden pystyyn jos olen puusilmä.

Kokeile tuolta:

Elisa Viihde -digiboksin TV-kanavapaikat

Siirry aloitusnäkymästä nuolinäppäimillä Asetukset-valikkoon. Siirry kohtaan Käyttökokemus ja valitse TV Kanavat. Siirry nuolinäppäimillä kohtaan Järjestä kanavapaikkoja. Valitse listasta kanava, jonka paikkaa haluat siirtää painamalla OK-painiketta.

(Ohje on tosin Premium boksin, jos vaikka toimisi Plussassakin.)

Siinäoä se kun tuossa Plussassa ei ole mitään valikkoa missä olisi maininta kanavista. Elisa taitaa muuten rikkoa lainsäädäntöä kun ei ole laitteeseen käyttöohjetta. Muuta kun asennukseen pikaopas.

 

https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tavaroiden-ja-palveluiden-virheet/kayttoohjeet/

Koti näyttöön saisi muutenkin tulla se että saisi itse päätettyä mikä on ylimpänä ja mikä alimpana niin kuin android televisiossa. Suoratoisto sovellukset voit siirellä kyllä sivulle mikä on ekana mikä toisena niin edelleen. Itse haluaisin suoratoisto sovellukset ylimmäksi ja sitten tallennukset ja niin pois päin. Aina kun katsot jotain suoratoisto sovellusta ja haluat vaihtaa toiseen suoratoisto sovellukseen elisaviihde näppäimestä niin alkaa tv kanava räksyttää kotiteatterista ennen kuin pääset alemmalle riville.

Käyttäjätaso 7

Onko joku löytänyt ohjeen Plus boxiim missä opastetaan kanavien uudelleen järjestäminen? 

2 Elisan aspalaista (chat) antoi linkin Viihde ja Kaapeli-TV osioon mutta eipä siellä mitään ole tai nostan käden pystyyn jos olen puusilmä.

Kokeile tuolta:

Elisa Viihde -digiboksin TV-kanavapaikat

Siirry aloitusnäkymästä nuolinäppäimillä Asetukset-valikkoon. Siirry kohtaan Käyttökokemus ja valitse TV Kanavat. Siirry nuolinäppäimillä kohtaan Järjestä kanavapaikkoja. Valitse listasta kanava, jonka paikkaa haluat siirtää painamalla OK-painiketta.

(Ohje on tosin Premium boksin, jos vaikka toimisi Plussassakin.)

Siinäoä se kun tuossa Plussassa ei ole mitään valikkoa missä olisi maininta kanavista. Elisa taitaa muuten rikkoa lainsäädäntöä kun ei ole laitteeseen käyttöohjetta. Muuta kun asennukseen pikaopas.

 

https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tavaroiden-ja-palveluiden-virheet/kayttoohjeet/

Kysäisin Chatista ja kertoi noin:

“Tällä hetkellä se ei vielä ole mahdollista, mutta ominaisuus on tulossa. 

Ihan tarkkaa aikataulua ei ole tulossa, mutta on niin tarpeellinen ja kysytty ominaisuus että mahdollisimman pian.”

Eiköhän ilmesty tuonnekin:

Elisa Viihde Plus -palvelun ohjeet

Toivotaan että tulee kun minulle sanottiin chatista sekä sähköpostiviestistä mihin piti laittaa palautetta että ei olisi tulossa. 

Minulle sanottiin chatissa eilen, että premium asiakas ei voi vaihtaa tähän plus digiboksiin. Sehän on android pohjainen ja vaatii kuulemma uuden liittymän toimiakseen. Pitäisi kuulemma päivittää premium liittymä plus liittymäksi🤣

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Minulle sanottiin chatissa eilen, että premium asiakas ei voi vaihtaa tähän plus digiboksiin. Sehän on android pohjainen ja vaatii kuulemma uuden liittymän toimiakseen. Pitäisi kuulemma päivittää premium liittymä plus liittymäksi🤣

Kyseessä ei ole liittymä, vaan palvelu mutta noin se on, että jos et päivitä Elisa Viihde Premiumia Elisa Viihde Plussaan, et voi saada käyttöösi Android-digiboksia.

 

Osallistu keskusteluun