Vastattu

Miksi Elisa laskuttaa kahta päällekkäistä Elisa Viihde -palvelua?

  • 13 October 2023
  • 5 kommenttia
  • 230 katselukerrat

Miksi Elisa laskuttaa kahta päällekkäistä Elisa Viihde -palvelua kuukaudessa luvattomasti?

Miten voi olla mahdollista, että Elisa laskuttaa samasta kotitaloudesta kahta päällekkeistä Elisa Viihde palvelua eri hinnoilla 20€ ja 37,89€? Kuluttuja-asiamieheen otettu yhteyttä asian tiimoilta. Miten samalta palveluntarjoajalta kyseinen TUPLALASKUTUS voi olla edes mahdollista??? Vaikuttaa rikolliselta toiminnalta.

Aivan uskomatonta ja häikäilemättömän törkeää toimintaa. Ymmärtäisin ongelman, jos olisin esim. ottanut erikseen Viaplay kk palvelun Viaplayltä ja Elisalta ja maksaisin kahteen eri paikkaan maksua. Tästä ei kuitenkaan ole kyse.

Asiakaspalvelusta ei ole vastattu asiaan mitenkään.. taitaa olla aika ottaa yhteyttä iltapäivälehden toimittajaan..

 

 

EDIT 13.10.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi ja siirretty oikealle keskustelualueelle, pois Ideapajalta -draakki

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 13 October 2023, 14:47

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Miksi Elisa laskuttaa kahta päällekkäistä Elisa Viihde -palvelua kuukaudessa luvattomasti?

Miten voi olla mahdollista, että Elisa laskuttaa samasta kotitaloudesta kahta päällekkeistä Elisa Viihde palvelua eri hinnoilla 20€ ja 37,89€?

Asiakaspalvelusta ei ole vastattu asiaan mitenkään.. taitaa olla aika ottaa yhteyttä iltapäivälehden toimittajaan..

Kokeile OmaElisaa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti>Laskutus>Valitse palvelu

Liitteitäkin voi laittaa mukaan.

Eiköhän lutviudu.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

@Pettynyt_asiakas_911 Saitko tuohon asiaan jo selvyyttä? 😊 Asiakaspalvelussa tuo kyllä voidaan katsoa läpi, ja sinne kannattaakin aina laskuongelmissa ottaa heti yhteyttä. 👍

Heips,

Maailman hitain asiakaspalvelu.. eipä oo kuulunut mitään. Varmaan ulkoistettu asiakaspalvelu Eestiin.. ennen oli asiat paremmin. Nykyään mennään myynti ja markkinointi edellä, eli palvelut laahaa perässä rankasti :( Taitaa olla aika irtisanoa Elisa Viihde ja ottaa tilalle Apple TV. 
Apple TV:tä kehunut moni ystävä, taitaa olla paljon parempi palvelu ja ominaisuudet ;)

Käyttäjätaso 7

Heips,

Maailman hitain asiakaspalvelu.. eipä oo kuulunut mitään.

Kyllä sieltä kuuluu.

Tässähän on ollut viikonloppukin.

Kahden arkipäivän kuluessahan (OmaElisan viestiin) vastauksen pitäisi tulla.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

Ihan Suomessa meillä on asiakaspalvelu. 💙 Meille pystyy kyllä soittamaan, laittamaan chatissa viestiä tai vaihtoehtoisesti vaikka somen kautta ottaa yhteyttä. 🤔 Somen kautta voi myös laittaa kuvia ym. liitteitä tarvittaessa. Kyllä tuolta nopeesti saa vastauksen. Asiakaspalvelun yhteystiedot löytyy täältä.

Osallistu keskusteluun