Vastattu

Miksi tallenteet ei päivity Jatka katsomista-listaan Premium-boksilla?

  • 17 toukokuu 2020
  • 13 kommenttia
  • 433 katselukerrat

Käyttäjätaso 2

Miksi tallenteet eivät enää päivity Jatka katsomista-listaan Premium-boksilla? Ohjelmakirjastojen katselussa olevat sarjat sekä leffat kyllä päivittyvät listaan, mutta ei tallenteet. Onko tämä vain oman boksin vika, vai onko muilla sama?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi B K 20 toukokuu 2020, 09:50

Olenko minä tosiaan ainoa jolla katselussa olevat tallenteet eivät enää päivity Jatka katsomista- listan alkuun? Tarkoitan sitä, että kun alan katsomaan jotain kesken olevaa tallennetta Jatka katsomista- listalta sieltä listan loppupäästä, niin se tallenne ei katselun jälkeen päivity siihen listan alkuun, vaan seuraavan kerran se pitää taas etsiä sieltä listan loppupäästä! 

Nyt saimme tämän toistettua, tosiaan lista ei päivitä järjestystä jos tallenne oli jo siellä. Tutkimme asiaa.

Katso alkuperäinen viesti

13 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

Miksi tallenteet eivät enää päivity Jatka katsomista-listaan Premium-boksilla? Ohjelmakirjastojen katselussa olevat sarjat sekä leffat kyllä päivittyvät listaan, mutta ei tallenteet. Onko tämä vain oman boksin vika, vai onko muilla sama?

Kyllä tallenteet pitäisi päivittyä sinne Jatka katsomista listaan. Itsellä ei tuota Prmeium Viihdettä vielä ole mutta kollega testasi niin hänellä sinne listaan tallennus päivittyi. 
Oliko sulla missään vaiheessa päivittynyt nuo tallenteet sinne ja tää ongelma ilmennyt nyt myöhemmin?

Käyttäjätaso 2

Miksi tallenteet eivät enää päivity Jatka katsomista-listaan Premium-boksilla? Ohjelmakirjastojen katselussa olevat sarjat sekä leffat kyllä päivittyvät listaan, mutta ei tallenteet. Onko tämä vain oman boksin vika, vai onko muilla sama?

Kyllä tallenteet pitäisi päivittyä sinne Jatka katsomista listaan. Itsellä ei tuota Prmeium Viihdettä vielä ole mutta kollega testasi niin hänellä sinne listaan tallennus päivittyi. 
Oliko sulla missään vaiheessa päivittynyt nuo tallenteet sinne ja tää ongelma ilmennyt nyt myöhemmin?

Olenko minä tosiaan ainoa jolla katselussa olevat tallenteet eivät enää päivity Jatka katsomista- listan alkuun? Tarkoitan sitä, että kun alan katsomaan jotain kesken olevaa tallennetta Jatka katsomista- listalta sieltä listan loppupäästä, niin se tallenne ei katselun jälkeen päivity siihen listan alkuun, vaan seuraavan kerran se pitää taas etsiä sieltä listan loppupäästä! Ennen se oli niin, että lista päivittyi sitä mukaa kun sitä katseli - viimeksi katselu “video” löytyi listan ensimmäisenä. Nyt niin ei enää ole. Miksi näin? Saisiko korjauksen, kiitos!

Käyttäjätaso 3

Samaa sekoilua myös N7800 boksilla ja iOS-sovelluksella, kummassakin eri tallenteet viimeksi katsottuina (osa samoja ja osa ei). Joskus myös viimeksi katsottu tallenne jää kokonaan ilmestymättä viimeksi katsottujen listalle (boksilla).

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Olenko minä tosiaan ainoa jolla katselussa olevat tallenteet eivät enää päivity Jatka katsomista- listan alkuun? Tarkoitan sitä, että kun alan katsomaan jotain kesken olevaa tallennetta Jatka katsomista- listalta sieltä listan loppupäästä, niin se tallenne ei katselun jälkeen päivity siihen listan alkuun, vaan seuraavan kerran se pitää taas etsiä sieltä listan loppupäästä! 

Nyt saimme tämän toistettua, tosiaan lista ei päivitä järjestystä jos tallenne oli jo siellä. Tutkimme asiaa.

Käyttäjätaso 3

Myös sellainen on ilmennyt ainakin itsellä tuon jatka katsomista-listan osalta Premium-boksilla, että jos katsoo ohjelmakirjastosta jonkun ohjelman loppuun saakka, eli tulee se, että ohjelma on päättynyt, paina ok palataksesi tms. niin silti kyseinen ohjelma ilmestyy jatka katsomista-listaan, vaikka on siis jo katsottu kokonaan loppuun asti. (Tämä esiintyy ainakin Areenan ja Ruudun osalta).

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Aloittajan kuvaaman ongelman juurisyy on nyt tiedossa, ilmoittelen täällä kun korjaus on tuotannossa.

Sen sijaan tuota @markuspalsta kuvaamaa ongelmaa emme saa toistettua. Tapahtuuko tuo kaikilla Areenan ja Ruudun sisällöllä?

Käyttäjätaso 3

Sen sijaan tuota @markuspalsta kuvaamaa ongelmaa emme saa toistettua. Tapahtuuko tuo kaikilla Areenan ja Ruudun sisällöllä?

 

Ei esiinny kaikella sisällöllä, mutta on esiintynyt useammankin ohjelman kohdalla, viimeksi Ruudussa “Farmi Suomi”-ohjelman kohdalla useammankin jakson osalta, viimeisempänä tänään 21.5. tulleen jakson tapauksessa (käytössä ollut Ruutu+-palvelu). Tosin ilmennyt myös ilman Ruutu+-palvelua.

Testattu myös kyseisen palvelun kautta ohjelmaa “Stand Up!”, tuon edellisen viestini jälkeen, mutta tämän ohjelman jaksot taas eivät jääneet kuitenkaan listaan? :confused:

Edit: Areenan osalta kokeilin juuri 21.5. “Puoli Yhdeksän”-uutisia  ja nämäkin jäivät listaan, vaikka katsottu kokonaan loppuun asti.

Poistuvat kyllä lopulta listalta sinne ilmestymisen jälkeen sitten kun esimerkiksi käy uudelleen katsomassa/kelaamassa ohjelman loppuun saakka.

Tämä on syy, minkä takia tein idepajaan jokunen aika sitten ehdotuksen:

https://yhteiso.elisa.fi/ideapaja-57/jatko-katsomista-valikon-tyhjentaeminen-516025

Mitäköhän tuolle idean toteutukselle mahtaa kuulua?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Kiitos paljon lisätiedoista. Tässä mitä ilmeisimmin on kyse siitä, että ohjelman kestoa ei saada aina haettua oikein. Vaatii hiukan isomman korjauksen kuin aloittajan ongelma, ilmoittelen tämänkin osalta täällä kun asia kunnossa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Aloittajan ongelma korjattu. En ainakaan saanut itse sitä enää toistettua.

Käyttäjätaso 2

Aloittajan ongelma korjattu. En ainakaan saanut itse sitä enää toistettua.

Kiitos paljon! Elisaan voi luottaa! 👍

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Nyt pitäisi Areenan ja Ruudun sisältöjen kadota listalta kun katsottu loppuun asti.

Käyttäjätaso 3

Nyt pitäisi Areenan ja Ruudun sisältöjen kadota listalta kun katsottu loppuun asti.

Kiitos. Täytyypä testata. Koskenee myös kaikkia muita ohjelmakirjastojakin? :smiley:

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Vika oli ohjelmakirjastoissa Areena, Ruutu, Mtv ja Cmore.

Osallistu keskusteluun