Vastattu

Miksi tallenteet ei siirry Premiumiin?

  • 7 September 2021
  • 7 kommenttia
  • 325 katselukerrat

Vaihdoimme Premiumiin 20.8. Liikkeessä jäppiset sanoivat, että PIN-koodi ei vaihdu, joten kirjauduimme entisen boksin koodilla! No ilmeisesti vaihtui, koska omissa tiedoissa oli eri koodi - vaikuttaako tämä nyt tallenteiden siirtymiseen? Uusi boksi on Netgem 7950 ja

MAC (S/N) xxxxxxxxxxxxxx! En todella haluaisi menettää tallenteita! Pitääkö palauttaa tehdasasetukset ja kirjautua uudelleen uudella koodilla vai polttaa koko laite???!!!:laughing::fire:

  1. Jossu

 

EDIT. Serialnr. piiloon /JJesseJ

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 8 September 2021, 08:49

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Mac numeroa ei kannata laittaa tänne julkiselle palstalle. Kannattaa olla asiakaspalveluun yhteydessä, sitä kautta asiat selviää. Jos vaihto on tehty oikein tallenteiden pitäisi näkyä uudella digiboksilla ja pin koodin pitäisi säilyä.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

@Jossu63 Kuulostaapa vähän nyt siltä, että siellä on jotkut linkitykset pielessä. Mutta tuo saadaan selvitettyä kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ :)

Käyttäjätaso 1

Sama juttu kun vaihdoin premiumiin! Tallenteita 0 kappaletta! 

Käyttäjätaso 1

Sama juttu kun vaihdoin premiumiin! Tallenteita 0 kappaletta! 

Asiakaschatti viimein vastasi ja lupasi että vanhat tallenteet näkyvät ehkä 2-3:n päivän kuluttua! Sitä ootellessa!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Sama juttu kun vaihdoin premiumiin! Tallenteita 0 kappaletta! 

Asiakaschatti viimein vastasi ja lupasi että vanhat tallenteet näkyvät ehkä 2-3:n päivän kuluttua! Sitä ootellessa!

Ohoh :open_mouth: kurja kuulla että sinultakin oli tallenteet hukkuneet. :disappointed_relieved:  Jos ne eivät näy huomiseen mennessä niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme tai laita meille yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta niin kurkataan tilanne tarkemmin ja eiköhän jokin ratkaisu yhdessä löydetä :thumbsup_tone2:

Käyttäjätaso 1

Sama juttu kun vaihdoin premiumiin! Tallenteita 0 kappaletta! 

Asiakaschatti viimein vastasi ja lupasi että vanhat tallenteet näkyvät ehkä 2-3:n päivän kuluttua! Sitä ootellessa!

Ohoh :open_mouth: kurja kuulla että sinultakin oli tallenteet hukkuneet. :disappointed_relieved:  Jos ne eivät näy huomiseen mennessä niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme tai laita meille yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta niin kurkataan tilanne tarkemmin ja eiköhän jokin ratkaisu yhdessä löydetä :thumbsup_tone2:

Elisan asiakaspalvelusta Niko soitti ja kysyi miten Elisa-premium toimii .. no kokeilin ja nyt toimii eli näkyy kaikki entisen digiboxin tallentamat ohjelmat! Ainoa huono puoli on ettei digiboxin kaukosäätimellä pysty volyymia säätämään eli se pitää tehdä TV:n (TCL) kaukosäätimellä mutta pieni on se murhe. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Sama juttu kun vaihdoin premiumiin! Tallenteita 0 kappaletta! 

Asiakaschatti viimein vastasi ja lupasi että vanhat tallenteet näkyvät ehkä 2-3:n päivän kuluttua! Sitä ootellessa!

Ohoh :open_mouth: kurja kuulla että sinultakin oli tallenteet hukkuneet. :disappointed_relieved:  Jos ne eivät näy huomiseen mennessä niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme tai laita meille yksityisviestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta niin kurkataan tilanne tarkemmin ja eiköhän jokin ratkaisu yhdessä löydetä :thumbsup_tone2:

Elisan asiakaspalvelusta Niko soitti ja kysyi miten Elisa-premium toimii .. no kokeilin ja nyt toimii eli näkyy kaikki entisen digiboxin tallentamat ohjelmat! Ainoa huono puoli on ettei digiboxin kaukosäätimellä pysty volyymia säätämään eli se pitää tehdä TV:n (TCL) kaukosäätimellä mutta pieni on se murhe. 

Volumesäätö voi olla tv:n tai hikiboxin CEC asetuksista kiinni.